|

چیتان پیتان عجیب زنِ علیرضا نیکبخت واسه رفتن به زیارت؛ خانوم شبیه عروسک کوکی شده!

alireza nikbakht shayanews

به تازگی شایعاتی در رابطه با طلاق علیرضا نیکبخت فوتبالیست پیشکسوت با همسرش مونا نیکبخت شنیده میشد که خانوم خانوما با پستی جذاب زد تو دهنشون!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قبلنا فقط بازیگرا خیلی مشهور بودن و یه جورایی میشدن فِیوریت مخاطب، اما حالا خیلی از افراد معمولی جامعه هم تنها با چند حرکت ساده میشن معشوقه کاربران فضای مجازی! حالا شما فکر کن دیگه کمی تا قسمتی معروف هم بوده باشی دیگه نور علی نوره و به سرعت میتونی خودت رو بکشی بالا! علیرضا نیکبخت فوتبالیست سابق که هم پیراهن آبی رو به تن داشته و هم قرمز، حالا یکی از چهره های مشهور در فضای مجازیه یا بهتره بگیم شاخ! علیرضا نیکبخت اما همانند برخی از همکاراش تنها به صفحه و اطوار خودش اکتفا نکرد و خانومش مونا نیکبخت رو هم آورد تو کار!

حالا علیرضا نیکبخت و خانوم خانوماش میرن و میان عکس و فیلم میذارن و از عاشقانه هایی که دارن و البته لایف استایلی لاکچری، رونمایی میکنند. پیج مونا نیکبخت انقدری عکس و فیلم های مناسبتی مثل تولد و ولنتاین و سالگرد و....به خودش دیده که دیگه شبیه به پیج های تبلیغاتی برای مراسمات شده! جالب اینجاست که همیشه هم چنین زوج هایی در حال سورپرایز هم هستند و مدیونید اگه فکر کنید از قبل برنامه ریزی شدست!

از این ها که بگذریم به تازگی شاتیعاتی در رابطه با طلاق علیرضا و مونا نتیکبخت شنیده شد که مونا خانوم با سرعت نور با انتشار تصویری لاو تو لاو و متنی زیبا این اخبار رو تکذیب کردند و استوری هایی هم منتشر نمودند که در ادامه مشاهده میکنید.

Untitled

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..زندگی کوتاه است ..پس به زندگی ات عشق بورز ..

خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..

قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن

قبل از اینکه بنویسی » فکر کن

قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش

قبل از اینکه دعا کنی » ببخش

قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن

قبل از تنفر » عشق بورز

زندگی این است … احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

بومرنگی که در قسمت بالایی مشاهده کردید قطعا متوجه سفر خانوم و آقای نیکبخت شدید. اما اینبار این زوج سفرشون تنها سیاحتی نیست و قراره برن مشهد زیارت! که خب برخی از کاربران این موضوع رو به همون شایعه طلاق ربط دادند!

مونا نیکبخت انسانه یا عروسک؟!

علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده و از اونجایی که از خانوم اولش خیری ندید حالا با همسر دومش اینطور که نشون میدن زندگی جذاب و مرفهی دارند که رضایتمنده براشون.

اما مونا نیکبخت از اون دسته خانومایی هست شکه شدیدا علاقمند به کارای زیبایی و عمل جراحی و کلا بکوب بساز های چهره ای هتسش و فِیس خودش رو هم یه دور زده ترکونده و از نو ساخته!

 مونا نیکبخت اما انگاری از حد و حدود خیلی موارد رو گذرونده در حتی که گونه هایی همچون توپ کار گذاشته داره با لب هایی پفکی و دندون هایی همچون برف! که خب همین موارد باعث شده تا خیلی از کاربران ایشون رو زیبا ندونن بلکه عروسکی خطاب کنن!

Untitled

وقتی مونا و علیرضا نیکبخت همش دارن به خودشون میرسن!

مونا نیکبخت اما چون چندان مورد علاقه کاربران نیست با وجود ابنکه تمام تلاشش رو میکنه که جذب فالوور داشته باشه اما همچنان اونقدر ها که دلش میخواد نتونسته و در حال حاضر نزدیک به 14 هزار دنبال کننده که حالا نکته جالبش اینه با این تعداد پایین تبلیغات زیادی انجام میده تنها به دلیل اینکه همسر علیرضا نیکبخته!

مونا خاتنوم نیکبخت که انگاری هیچ هم و غمی در زندگی نداره و دائما در حال خوشگلاسیونه، اینبار از ترمیم ناخونام همراه با تگ پیج رونمایی کرد که چهره مصنوعی که در قسمت بالاتر گفتیم کاملا اینجا مشهود و واضحه!

مدلینگ و بازیگری نیکبخت واحدی

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها