|

استفاده ابزاری زنِ علیرضا نیکبخت از حیوون جوگولیش؛ خانوم میپاشه آقاشون هی میپوشه!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت تا به خال دو بار ازدواج کرده که همسر دومش از جنجالی ترین همسران میان فوتبالیست ها می باشد و اینبار هم با گربه جانش حاشیه ساخت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- علیرضا نیکبخت فوتبالیست دیروز و بلاگر و مدلینگ امروز می باشد . علیرضا نیکبخت همانند بسیاری از چهره های مشهور بعد از اینکه دیگه تو فوتبال بازنشست شد به فکر راه و چاهی جدید گشت و خب این روزا هم چی و کجا بهتر از اینستاگرام؟ دیدین خیلی ها تا از مادر گرامشون قهر میکنن یا میشن بازیگر و یا خواننده؟ علیرضا نیکبخت تقربا تو همچین مایه هایی بود اما خب چون صدا نداشت و استعداد بازیگریش هم خوب نبود رفت و بلاگر و مدل شد!

البته که علیرضا نیکبخت رابطه صمیمیانه ای با برخی از بازیگران داره اما ترجیحش بر این بود که در فضای مجازی شاخ بشه که خب اینجوری با یه تیر چند نشون میزد. هم به علاقش میرسید که شهرت و دیده شدنه! هم درآمد بسیار خوبی داره و هم تونست همسر جدیدش رو به همه بشناسونه و ایشون رو هم به درآمد و بلاگری برسونه! حالا مونا نیکبخت خانوم دوم آقای فوتبالیست می باشند که در این فضا سری در سرا درآوردن و تبلیغات سنگینی هم میگیرن! 

مونا نیکبخت عکس و ویدیو های بسیاری از خود و همسسرش در صفحه اینستاییش منتشر میکنه و جالبته که بیشتر اوقات هم در ماشین لوکسشون هستند و خانوم خانوما با یه آهنگ داره فیلم میگیره! این حرکت اونقدری تکرار شده که فکر میکنید تنها لباس و فصل ها تغییر میکنن وگرنه همه چیز همونه! اما به تازگی مونا نیکبخت استوری هایی از گربه اش منتشر کرد که جالب بود.

از طرفی در اینستاگرام و بین پولدار ها جوری شده که اگه حیوان خونگی نداشته باشی اصلا مسابقه رو باختی! از طرفی هم ممکنه یکی این وسط از حیوانات به هر دلیل بترسه و خب در این حالت میاد و یه پیشی کوچول موچول میخره تا مبادا امتیاز این مرحه رو از دست بده.

yhiyh

ظاهر تغییر تحول یافته علیرضا نیکبخت واسه تبلیغات فرش!

البته که داستان ها یعلیرضا نیکبخت و خانومشون به این موارد ختم نمیشه و این زوج ظاهرا هردو استعداد خاصی در ژست گرفتن و فیلم بازی کردن و خلاصه ای ن موارد دارند چرا که علیرضا نیکبخت به تازگی هم در تبلیغات فرش حضور داشته. آقای بازیگر امروز و بازیکن دیروز، برای تبلیغات بیلبورد و تلویزیونی مهد فرش به عنوان بازیگر بوده و خب از اونجایی که استایلش بسیار بسته و با وقار بوده خیلی از کاربران بر این نظر بودند که چه یهویی تغییر ظاهر داد و حالا آقای نیکبخت رو که همیشه با شلوارک و یقه باز هستند رو به این شکل می بینیم!

ojl

علیرضا نیکبخت اما حالا چهره ای مشهور است اما به نوعی دیگر! مثلا آقای فوتبالیست سابق همراه با همسرشون در حال حاضر بیشتر شبیه به زوج های بلاگری هستند تا سلبریتی!

حالا میگین یعنی چی؟ یعنی علیرضا نیکبخت در صفحه اینستاگرامش پست و استوری های زیادی منتشر میکنه اما از اونجایی که حضور همسرشون خیلی تاثیرگذاره گاهی حواشی نامتعارفی از اونها ساخته میشه چرا که مونا نیکبخت ظاهری جینگول مستون داره و همیشه هم با دامن و یا شلوارهایی بسیار کوتاه دیده میشه. اما میدونید که این روزا تو اینستا راه جذب فالوور شده همین موارد و خب ایشون هم با استفاده از انتشار تصاویر خود و شهرت آقای شوهر تونستن فالوور بگیرن و حالا تبلیغاتی شاخ میذارن که البته درآمدی شاخ هم دارد!

اما برگردیم سراغ مونا جون که به تازگی هم پستی در رابطه با همون قضایا منتشر کردند. خانوم خانوما یه جور هم فیلمبرداری می کنند که انگار چخبره! همسر علیرضا نیکبخت اینبار به سراغ اکستنشن مژه رفت و هم حال و صفایی به مژه هاش داد و هم تبلیغی گرون انجام داد.

حرف های یامفت درباره همسر علیرضا خان نیکبخت!

همسر علیرضا نیکبخت به مانند خیلی از چهره های مشهور کشور عمل های زیبایی بسیاری انجام داده تا به این مرحله از چهره رسیده اما همیشه عکس هایی که منتشر می کنند یا با فیلتر اینستایی بوده و یا کلی روتوش، که حالا آرایش رو ندید میگیریم!

اما در ویدیویی که بالا مشاهده کردید وقتی دوربین بدون فیلتر میره جلو تازه چهره اصلیه ایشون رو نشون میده که به گفته کاربران زیبایی چندان خاصی هم ندارند!

میدونین که خیلی از خانوم ها و یا آقایون افکار مریضی دارن و یا به دلیل مشکلات فراوونی که تو زندگی براشون ایجاد شده، فضای مجازی و چهره های مشهور رو هدفی قرار میدن تا یکسره تیر هاشون رو روانه اونا کنن و هرچی هست تو دل تنگشون نثار این اشخصا کنند. برای ویدوی بالا هم خلی ها نوشته بودند همسر علیرضا نیکبخت فیزیکی بسیار درشت داره و بیشتر شبیه به مردهاست! که خب این نظرات سلیقه ای هستش و برخی هم هستند که ایشون یا هرچهره پرحاشیه دیگری رو دوست دارند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی سلیمانی ارسالی در

    چرا هر روز عکس نیکیخت واحدی نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها