|

لباس مخملی "همسر علیرضا نیکبخت" تو تولد که جاش تو اینستا نبود؛ یه حرکتای چیپ!

alireza nikbakht shayanews

علیرضا نیکبخت که به تازگی 42 ساله شد تصاویری همراه با همسرش منتشر کردند که بیشتر جنبه خودنمایی داشت و صدای کاربران رو درآورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا واحدی نیکبخت از فوتبالیست های اسبق کشورمونه که در هر دو تیپ پرطرفدار پرسپولیس و استقلال بازی داشته و یه جورایی سرخابیه چون تو جفتش بوده! علیرضا نیکبخت اما همانند بسیاری از چهره های معروف که از این شاخه به اون شاخه میپرن بود و مدتی هم در صنعت مدلینگ فعالیت داشت. البته که چه خانوم و چه آقا اگر کمی احساس خوشتیپی یا خوشگلی کنند به سرعت مدل میشنو یه جورایی بیشترشون تب  این حرکت رو دارند و خب علیرضا نیکبخت هم که دیگه خوراکشه، حالا میگین چرا؟ در ادامه مطلب مشخص میشه.

علیرضا نیکبخت تا به حال دو بار ازدواج کرده و همراه با همسر دومش چند سالیه که زندگی می کنند. این زوج هر دو از دوست داران حاشیه سازی و شاخ شدن هستند و در این راه هم قدم هایی برداشته اند. البته که انگاری بین فوتبالی ها چه قدیم و چه جدید مد شده که از این طریق مطرح بشن و معمولا هم با انتشار تصاویر نامتعارف از همسرانشون شروع می کنند!

در ادامه تصویری که به تازگی از علیرضا نیکبخت و همسرشون منتشر شده رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!

Untitled

حرکتای چیپ و تکراری چهره های شاخ 

این تصویر رو مونا نیکبخت همسر علیرضا منتشر کرد که البته مناسبت داشت. خانوم خانومای برای تولد همسر جان مثل همیشه چیتان پیتان کردند و عکس هایی هم در آتلیه گرفتند و منتشر کردند تا خدایی نکره از غافله اینستایی عقب نمونن.

اما دقیق پست قبلی که از وی به اشتراک گذاشته شده بود مربوط به تولد خود مونا خانوم بود که با هدیه های لوکسشون گرفته بودند. حالا منظور چیه؟ اینگارب برای یکسری شاخ های مجازی قانون شده که بااااید برای مناسبتا کلی بریز و بپاش داشته باشند و اگه نباشه بی کلاسیه! خب چرا!!

و این یکی از همون حس مدلینگی بود که ابتدای متن گفتیم.

mona.nikbakht_22_1655818951_1 (1)

اینستاگرام یه غول بی شاخ و دُم برای خیلی چیزا...

کلا چند سالیه که اینستاگرام شده غولی برای ارتباط و کار و پول و خودنمایی و خلاصه شده حتی زندگی یکسری افراد که بدون اینستا ممکنه حتی افسرده بشن و یا امیدی برای کارشون نداشته باشن.

خب چخهره های معروف و پولدار هم از این فرصت استفاده کرده و خود را پولدار تر می کنند. مونا نیکبخت نیز دستی بر آتش دارد و مدتی پیش ویدیویی پست گکذاشت که برای میکروبلیدینگ در سالنی مجهز و لوکس رفت و کارش رو هم انجام داد. اما حالا جدا از مسئله تبلغیات، انگاری در صفحات اینستایی ایران تبدیل به اروپا میشه و خانومها دیگه علنی و راحت بدون حجاب هستند که خب اینم خودش راهی برای جذب فالووره!

حتی فوتبالیستا هم گول میخورن!

به گزارش شایانیوز: علیرضا خان در یکی از مصاحبه هاش پرده از راز زندگیش برداشت و گفت که قبلا با خانومی از طریق فیس بوک آشنا شد و تصمیم به ازدواج با او گرفت. آقای واحدی بیان کرد که در طی مدت کوتاهی تمام خانه و ماشین و هر چه داشت رو به اسم خانومش زده و بعد از گدشت زمان اندک از او جدا شد.

براساس گفته علیرضا نیکبخت تماما زندگی او بخاطر تصمیم اشتباهی بر باد رفت و این موضوع تجربه بزرگی برای این فوتبالیست شد. ولی انصافا آقای نیکبخت قدیما چی بوده و حالا چیییی شده!

Untitled

مدلینگ و بازیگری نیکبخت واحدی

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها