|

"نیوشا ضیغمی" با پونصدتا عمل شبیه به فرشته ها شد؛ با این کارا شده غول تبلیغ!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بعد از عمری خوشگلاسیون، حالا دست به شغلی جدید زده و قصد دارد تا در عرصه هنر و طراحی ایرانی در صنعت مد و لباس فعالیت داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نیوشا ضیغمی هنرمندی جذاب و خوش چهره می باشد که در بازیگری هم استعداد خوبی دارد اما خب تو سبک خودش! مثلا سبک خودش چجوریه؟ اینجوری که خانوم بازیگر همیشه در نقش دختری خوشجل موشجل که یه پسر که حسابی عاشق و شیفتش میشه. منظور اینه که نیوشا ضیغمی تقریبا هیچگاه ریسک نکرده و نخواسته زیبایی چهرش کم بشه و در هر حالت زیباست! نیوشا ضیغمی مدتی میشه که کمرنگه اما فکر نکنید خانوم خانوما از این عرصه خداحافظی کرده خیر! بلکه در حال بازی و آماده سازی در یک سریال تلویزیونی می باشد و قرار نیوشا خانوم رو در سریال تلویزیونی ببینیم!

نیوشا ضیغمی هواداران بسیاری دارد اما خیلی ها هم بر این عقیده اند که این بازیگر اگر پونصد مدل عمل زیبایی نمیکرد و به چنین چهره ای نمیرسید نمیتونست چندان خودش رو نشون بده و اعتماد به نفس حال حاضرش رو داشته باشه! اما خب برمیگردیم سر قضیه اینکه چهره و زندگی هرکس به خودش مربوطه و شاید خانوم ضیغمی بخواد یه پونصدتا دیگه هم عمل زیبایی کنه اما موضوع اینجاست چنین چهره هایی به دلیل اینکه شهرت دارند نظرات هم درباره شان زیاده که برخی درست هستن و برخی هم قضاوته نابه جا!

294403418_862824778016049_6921710329647582995_n

لایف استایل نیوشا ضیغمی که قراره اینستارو بترکونه

از این ها که بگذریم و برسیم سر خونه زندگی و لایف استایل این بازیگر باید بگیم که نیوشا ضیغمی همونطور که در ظاهرش مشخصه علاقه وافری به کارای زیبایی چه در چهره و چه در استایل دارد و خب از اونجایی که بیشتر بازیگرا به جز بازیگری شغل دیگه ای هم دارند، نیوشا ضیغمی نیز در رهرو علاقه ای که داشته رفته و علاوه بر اینکه در بهترین منطقه تهران کلینیک زیبایی دارد، به تازگی هم وارد حوزه ای جدید شده.

نیوشا ضیغمی به تازگی جز پیج میلیونی خودش صفحه ای دیگر در اینستاگرام باز کرده است به نام نیوشا استایل! وی در این پیج قصد دارد تا در صنعت مد و لباس فعالیت داشته باشد. البته که هنوز محتوای خاصی در آن منتشر نکرده اما به گفته خود قصد دارد تا به هنر ایرانی و طراحان ایرانی در این صنعت بپردازد.

نیوشا ضیغمی غول تبلیغات نامنظم!

نیوشا ضیغمی که در تبلیغات عجیب، یَد طولایی داره اینبار ابروهای خود را به دست یک سالن خدمات زیبایی سپرد و مثل بنننز ازشون تعریف و تمجید کرد! خب قطعا وقتیم چنین خانومی که اهل اینجور کارهاست از چیزی تعریف میکنه خیلی ها به سمت اون سالن میرن و اعتماد میکنن. در ادامه ویدیویی که از نیوشا ضیغمی منتشر شده را مشاهده می کنید.

اما این تغییر نیوشا ضیغمی باعث شد تا چهره ای را از اون حالت ظریف و زیبا دربیاورد و بیشتر ترسناک بشه! وی با ابروهایی بسیار پهن و غلیظ عکسی منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران خوش نیومد!

dfcd

چهره قبل و بعد از عمل نیوشا ضیغمی

اما خیلی وقت ها دیدن قبل و بعد چهره های عمل شده برای برخی باحال به نظر میاد و از حق نگذریم جالبه که آدم بدونه طرف قبل از عمل چه شکلی بوده و حالا چه شکلی شده! 

نیوشا ضیغمی هم قبل از عمل های زیبایی چهره ظریف و زیبایی داشت اما حالا نشان میدهد که در این اعمال افراط کرده و تبدیل به چهره ای پفکی شده است. ظاهرا خانوم ضیغمی به شدت در مسائل زیبایی رهرو مد هستند و اگه دو سال دیگه موردی جدید ترند بشه همون عمل رو انجام میدن که چندان این خاصیت در انسان خوب نیست و رو به کمبود اعتماد به نفس میرود!

uiu

دعوای شیلا خداداد و نیوشا ضیغمی سر خوشگلی!

البته این عمل های زیبایی برای خانوم بازیگر بدون حاشیه هم نبود و حتی با شیلا خداداد هم سر این موضوع بحثش گرفت!

ماجرا از این قرار بود که گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شد و سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

سال ها گذشت تا اینکه اخیراً نیوشا ضیغمی اعلام کرد که چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

dtrd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها