|

فاز جدید "مریم مومن" موقع عکاسی؛ خانوم واسه همسن شدن با شاهزاده پنهونیش همه کاری میکنه!

maryam momen shayanews

مریم مومن از بازیگرای محبوب سینماست که اخیرا در سریال جادوگر بازی میکنه. او برخلاف همیشه یه پست با استایل ساده و دخترونه تو پیجش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم مومن از بازیگران محبوب و پرکار این روزهای سینما و تلویزیونه که مدتی هست با سریال "جادوگر" مهمون خونه های مردم شده. مریم مومن اولین بار با سریال جذاب و پرمخاطب "بانوی عمارت" تونست تو دل خیلی از مردم جا باز کنه و بعد از درخشش در نقشی که داشت مسیر موفقیتش در فضای سینما هم بسیار هموار شد. مریم مومن از زمانی که محبوبیت زیادی به دست آورد، زده تو کار مدلینگ و هر روز با شمایل جدیدی تو فضای مجازی ظاهر میشه.

مریم خانوم اما این بار با یه ظاهر ساده پست گذاشته و حسابی کاربرا رو شوکه کرد. چونکه مریم مومن هر وقت پست میذاره همیشه  یه ظاهر عجیب غریب با ژستای خفن داره. خانوم خانوما مثل اینکه به خودش اومده و ایندفعه سعی کرده در دخترانه ترین حالت خودش باشه و اصلا با میکاپ یا فرم خاصی عکس نگرفته. اما نکته ای که درباره این بازیگر خیلی عجیبه سن کم و چهره خیلی جا افتادشه که از دید خیلی از کاربرا واقعا حیرت انگیزه! البته این روزا مریم خانوم داره تمام تلاشش رو میکنه تا سنش رو همونطور که هست نشون بده و خیلی تو کف میکاپای جورواجور نیست.

maryam.momen_1656324836

وقتی شرط بازی مریم مومن استایل و میکاپ خفن باشه!

مریم مومن مدتیه که با سریال "جادوگر" سعی داره خودش رو بیش از پیش تو دل مخاطبان تلویزیون جا کنه، با یه ظاهر متفاوت تو این سریال ظاهر شد. از اونجایی که خانوم بازیگر دوست داره همیشه خودش رو از گذشته جنجالی تر نشون بده، حالا با ظاهر بوشهری ها وارد قاب تلویزیون شد.

او این بار با پوستری از سریال جدیدش رونمایی کرد که مثل همیشه با کلی چیتان پیتان خانوم رو نشون میده. این ظاهر که خیلی واسه طرفدارانش دوست داشتنی بوده، سوژه جدیدی رو هم برای کاربران فضای مجازی رقم زده که چرا خانوم دست از سر این استایلا و فیگورای اَجق وجق برنمیداره!

maryam.momen_1652622332.jpg0123.

maryam.momen_1655898749_1

مریم مومن، کوچیک خانومی که هم سن خانوم بزرگا میزنه!

شاید باورش براتون سخت باشه ولی مریم مومن متولد 77 است و از دید خیلیا ایشون باید الان 30 به بالا سن داشته باشه ولی بانوی عمارت ما حالا 24 سالشه و این موضوع واسه خیلیا شوک آوره.

البته چیزی که با یکم گشت و گذار تو پیج شخصی ایشون به چشم میاد علاقه خودش به بیشتر نشون دادن سنشه و کاربرا دلیل این موضوع رو هم علاقه مریم خانوم به شاه پسری خیلی بزرگتر از خودش میدونن. چونکه مریم مومن یه بار تو مصاحبه اش گفته بود که کسی رو دوست داره و فعلا یه علاقه پنهونی بینشونه و علاقه ای به فاش کردنش نداره!

maryam.momen_1632340377_4

maryam.momen_1604935416

کل کل و جنجال مریم مومن سر بازی مافیا با ایمان خان!

یکی از برنامه هایی که این روزا خیلی مخاطب پیدا کرده، برنامه "شب های مافیا"ست که حالا مریم مومن هم داره حسابی توش میتازونه و کلیپ کل کل شدیدش با ایمان صفا خیلی وایرال شد و نشون داد این خانوم بازیگر هیچی از زبون کم نداره و درگیری لفظیش با آقای بازیگر یه جورایی علاوه بر زیباتر کردن بازیشون، به حاشیه ای شدن مریم خانوم کمک کرد.

اینطوری که مریم مومن داره هر روز آتلیه ها رو گَز میکنه، معلوم میشه که چندان هم از حاشیه سازی و تو چشم بودن بدش نمیاد و بعضی اوقات یه طوری خودش رو از این رو به اون رو میکنه که هیچ جوره نمیشه جمعش کرد و انگاری که این بازیگر کلا برای خارج داره تبلیغات انجام میده و اصلا یه سلبریتی ایرانی نیست! خلاصه که خدا بخیر کنه با این همه تغییرات عجیب غریب سلبریتیا.

maryam.momen_1642780978.jpg01256

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها