|

وقتی "مهدی هاشمی" زن دومش جَوونه و باکت جذاب میپوشه؛ دامادش چه آپاچی بوده واسه ریحانه!

mahnoosh sadeghi shayanews

مهنوش صادقی همسر دوم و جوان مهدی هاشمی می باشد که تصاویر زیادی از خود منتشر می کند و اینبار بی روسری با کلا اومد در اینستا!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهدی هاشمی رو هممون می شناسیم. ایشون هنرمندی با کارنامه کاری بسیار جذاب در عرصه بازیگری هستند که فرقی هم بین تلویزیون و سینما میذاشرن بلکه براشون فیلمنامه مهمه و از دسته هنرمندانی همچون آقای محمدرضا شریفی نیا نیستند که تنها در سینما فعالیت کنند. اما از این ها گشته مهدی هاشمی خانواده ای هنرمند نیز دارد، چه از همسر اول و چه همسر دوم همگی در این شغل اکتیو اند و فعال! اما خب بین شهرت همسر اول و دوم آقای بازیگر قدر زمین تا آسمون تفاوت هست که اونهم بر میگرده به سلیقه افراد در ازدواج و زندگی شخصی سِنخیتی با شهرت ندارد!

مهدی هاشمی سالها با خانوم گلاب آدینه هنرمند کشورمون زندگی کرد و حتی دختری به نام نورا هاشمی نیز دارند اما در نهایت این زندگی به دلیل نبود عاطفه بین زوجین از هم پاشید و دو چهره معروف از هم جدا شدند. مهدی خان هاشمی حالا سالهایت که با خانوم مهنوش صادقی ازدواج کرده و زندگی آرام و بی حاشیه ای دارند. شاید بپرسین مهنوش خانوم کی هستند و کجا بازی کردن! سریال دردسرهای عظیم رو به یاد دارید؟ نقش خواهر جواد عزتی رو مهنوش صادقی ایفا کرد که خب در مجموع چندان پر کار نیست اما دستی بر آتش دارد.

مهنوش صادقی در اینستاگرام فعالیت می کند و گهکاهی هم با شوهر جان عکس هایی میگذارد اما اینبار از خود با کلاه بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

frdd

حالا داستان حواشی ناجور این ازدواج چی بود

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیر ماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

tdtyd

تعرض همسر سابق نورا هاشمی به خانومِ ....!

حالا قسمتی هم در این بین بگیم و پیام بازرگانی ای میان مهدی هاشمی و همسرانش داشته باشیم! نورا هاشمی تک فرزند این دو چهره هنرمند می باشد که چند سال پیش با سیاوش اسدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرد و فرزندی به نام اوستا نیز در سال 96 به دنیا آمد. اما بعد از اومدن پسرشون نورا و سیاوش تصمیم به طلاق میگیرن و از هم جدا میشن.

حالا اینهارو گفتیم که بگیم یادتونه مدتی پیش سر جریان جنبش می تو که بسیاری از خانومای سینما اعتراف کرده بودند بهشون تعرض شده؟ ریحانه پارسا نیز بعد از مدتی به این جنبش پیوست و علنا همه مسئله را توضیح داد و اسم شخص رو هم آورد. ریحانه پارسا نام سیاوش اسعدی همسر سابق نورا هاشمی رو به عنوان تجاوزگر گفت و آبروی آقای کارگردان با خاک یکسان شد!

ریحانه پارسا نوشت سیاوش اسعدی ریز ریز به ریحانه به بهانه فیلم و نقش نزدیک میشه و ....

yi

مدتها پیش وقتی که ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی علنی شد خیلی خیلیییی از کاربران به مهدی هاشمی حمله ور شدند و از الفاظ نامناسب بگیر تا تهمت به دو همسری به او زدند. در همین راستا مهدی هاشمی اومد و پیامی بلند بالا نوشت و همه چیز را توضیح داد. همچنان خیلی ها هرچه دل تنگشون میخواد نثار مهدی هاشمی می کنند اما باید این رو هم در نظر داشت که قضاوت برای ما نیست و هیچکس در زندگی شخص دیگری نیست که بخواد تصمیمش رو زیر سوال ببره.

و اما حرف های جنجالی مهدی هاشمی در مورد ازدواج دوم و همسر جوانش!

«سلام مجدد به دوستان فضای مجازی. من یک همسر دارم و او مهنوش صادقی است، این روزها متهم به دو همسری شدم و گویا به واسطه اعلام ازدواجم، خانم آدینه و دخترم نورا را شوکه کردم، در حالی که اینگونه نیست.

ما یعنی من و خانم آدینه سال هاست که با توافق جدا از هم زندگی می کنیم، زیرا به دلیل عدم تفاهم فکری که با هم داشتیم نمیشد زیر یک سقف ماند، و همچنین هیچ رابطه عاطفی هم بین ما نبود که بشود اسمش را ارتباط زناشویی گذاشت، اما به دلایل شخصی و همچنین محدودیت هایی که شغلمان برایمان ایجاد میکند ترجیح دادیم به این جدایی رسمیت نبخشیم.

از آنجایی که خانم آدینه به ویترین و ظواهر علاقه دارند با منتشر کردن عکس هایی دو نفره که مربوط به گذشته بود و همچنین درست کردن صفحه ای به نام من در فضای مجازی و منتشر کردن اخباری از طرف من خواستند از زندگی ما اسطوره ای بسازند و زندگی عاشقانه ای را نمایش دهند.

من در این سال ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت ها و احترام ایشان سکوت کردم و زندگی شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل که خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدایی محرمانه بدون آنکه زندگی آن دیگری را خراب کنم، بعد از مدتی با خانم مهنوش صادقی (نویسنده و بازیگر) که همفکر، هم سلیقه و همکار بودیم ازدواج کردم تا به آن جدایی رسمیت ببخشم،

آیا این معنایش دو همسری است؟!

در تمامی این سال ها با سمپاشی و بایکوت کردن مهنوش مانع ادامه کار حرفه ای او شدند و او را خانه نشین کردند که او به احترام حرفه و گذشته من سکوت کرد ولی حالا بعد از سکوتی طولانی به دلیل اینکه این فشارها و سمپاشی ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه ای عصیان کرد و این ازدواج را علنی کرد که البته من به او حق می دهم، و این جنجال به پا شد.

این ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف دیگر، حقایق پنهان دیگری هم هست که من با حفظ احترام به همه به همین مقدار که با اشاره گفتم بسنده میکنم. در ضمن من در هیچ یک از فضاهای مجازی صفحه ای ندارم.»

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها