|

حمله "ریحانه پارسا" با تتو به خودش؛ چه فعل و انفعالاتی تو مغزش میگذره از سقف میره بالا!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا از اونجایی که هر چند وقت یکبار مدلینگ یه جایی میشه اینبار هم تصاور خود را چنین منتشر کرد اما بعد خودش خودش رو لو داد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرا سابق ایرانی می باشد که همانند خیلی از همکارانش مهاجرت کرد و از کشور رفت. البته که میدونید بیشتر رفتن ها به همین کشور همسایه مان یعنی ترکیه است و ظاهرا این اشخاص تنها میخوان برن و اینکه کشور بهتری برن و یا اصلا پیشرفت خاصی در نظر ندارن. البته که برخی همانند روناک یونسی و مهناز افشار و گلشیفته هم هستند که به کشور های جذاب دیگه ای میرن چرا که اعتبار بیشتری هم دارند! ریحانه پارسا از هنرمندانی بود که استعداد داشت اما جوری رفت که گویی اصلا بریا رفتن به این عرصه پا گذاشته بود و به هدفش نیز رسید!

ریحانه پارسا حالا دیگه دو سالی میشه که رفته اما همچنان فعالیت خفنی ازش دیده نشده. البته که این دختر جوان لحظه ای بیکار ننشست و تلاش های بسیاری کرد اما هربار در راه و هدفی نه چندان جالب! اما ریحانه پارسا از آفتاب پرستان قدر ایرانی می باشد چرا که تغییرات خانوم خانوما دیگه از چند روز یکبار بع روزانه تبدیل شده و در این مدتی که رفته هزار مدل ظاهر و کار ازش دیدم!

اینبار خانوم بازیگر سابق مدل شدند و عکس های مدلینگ خود را هم منتشر کرد که خب با میکاپ و آراستگی و عکاسیه خوب در نهایت تصاویر جذابی از آب دراومد و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت. 

ugu

ریحانه پارسا خودش خودشو لو داد افتضاح!

اما خب از اونجایی که گفتیم ریحانه پارسا هی رنگ عوض میکنه، عکساش رو هم در اینستا به اشتراک میذاره اما بیشتر وقتا کاربران فاز و حس و حرف او را نمیفهمند چرا که مشخص نیست کی چی میخواد!

حالا این به کنار، ریحانه پارسا وقتی آرایش داره که خب هیچ، اما وقتی از چهره نچرالش عکس و یا ویدیویی منتشر میکنه گودی زیر چشماش همیشه سوژه ای برای کاربران میشه که حدس میزنن ایشون اعتیاد داره! برخی هم با توجه به رفتارهای عجیب وی اعتقاد دارن که ایشون گل میکشه و رفتارهایی ناجور داره. البته که ریحانه پارسا همیشه همینجوری بوده و در کل شخصیتی پر جنب و جوش و بسیار شیطون داره اما آخه در این حد؟!!

در ادامه نمونه ای از خل بازی خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که البته این نرمال ترین حالتشه!

ریحانه پارسای کوچولو با دریای از تجربه های نامتعارف!

ریحانه از همون ابتدای مهاجرتش تا همین حالا همیشه و همیشه اشتباهات و دلیل رفتار های ناهنجار خود را مادر و پدرش دونسته! اینطوریه که هررر جا کم میاره و فکر میکنه باید چنگی به جایی بندازه بلکه کمتر مورد قضاوت قرار بگیره، همه کارهای کرده و نکردش رو به مادر پدرش خاتمه میده و میگه مورد خشونت خانگی و تجاوز بیرونی قرار گرفتم به همین دلیل از کشور در رفتم!

راستی ریحانه خانوم تنها 23 سال سن دارد، آیا اینهمه تجربه و اعتیاد و رابطه با افراد مختلف همه و همه گردن مادرش پدرشه؟ دیگه خانوادش تو ترکیه که نیستن پس چرا اونجا بدتر از ایرانشه!!

hyu

ریحانه پارسا به اعضای بدنش حمله کرد!

ریحانه پارسا بعد از اینکه رفت بلافاصله با پویان مختاری همخونه شد که خب قرار بود سایت قمار به نام پارسا بت بزنن اما پویان مختاری که دم به این تله ها نمیده! در نتیجه استفاده هاش رو کرد و گذاشت کنار. ریحانه پارسا بعد از اون بود که یه جورایی بی جا و مکان و تنها شد و سرگردون هر بار در جایی دیده میشد که مشخص بود اوضاع احوال خوبی هم ندارد اما ریحانه به مرور رفت سمت مواردی به مثل اعتیاد و ارتباطات عجیب و البته تتو! 

انگاری اگه در این راستا باشی و تتو نزده باشی از قافله عقبی، پس در نهایت ریحانه پارسا هم اندام خود را کرد دفتر نقاشی و چندین تتو طرح زد. اما ریحانه پارسا به تازگی تتویی جدید به شکل ماهی روی ساق دستاش زد و اطشون رونمایی کرد. برخی میگن ریحانه خانوم جهت افتادن تو راه تتلو دست به این اقدانات میزنه و برخی هم میگن هیچ هدفی پشت این کارش نیست و بدون برنامه ریزی چون بیماره چنین میکنه. 

وقتی ریحانه پارسا و قریشی و تتلو آروم نمیگیگیرن!

امثال ریحانه پارسا و تتلو و سحر قریشی روحیاتی عجیب دارند. انگاری نمیتونن سرجاشون بمونن و دائما باید دست به کاری عجیب بزنند و یه جوری خودشون رو تو چشم همه فرو کنند اما از راه حاشیه و کله خر بازی! ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامی اش 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد و هر روز هم پست و استوری از او دیده میشه اما خب هر چی دستش میاد میزاره دیگه!

البته که خوبه آدم تو اینستا و با کاربرا راحت باشه و نقش بازی نکنه اما خب ریحانه خانوم پارسا یه کارای عجیب غریب میکنه که فقط از خود ریحانه پارسااا برمیاد.

مثلا همین چند روز پیش ویدیویی پست گذاشت که داره در حین ورزش از سقفم میره بالا! خب میخوای بگی ورزشکاری بهترم میشه نشون داد! ریحانه پارسا اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میذاره انگاری حرفه ای ورزش رو دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرز حرف زدنش حالتی مستانه داره

ihyi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها