|

فیگور سرخوش "الهه حصاری" با در داغووون؛ خانوم با این تیپاش همه مدلا رو شَتک کرده!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری از بازیگرای حرفه ای سینماس که این روزا حسابی مشغول خوش بودنه. خانوم به تازگی یه عکس در کمال سرخوشی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگرای محبوب و ریزی میزه سینمای ایرانه که اولین بار تونست تو سریال "ممنوعه" حرفه ای بودن خودشُ در زمینه بازیگری به رخ بکشه. الهه حصاری پس از این سریال که با سلبریتی های خفنی مثل میلاد کی مرام همبازی بود، فیلمای دیگه ای هم بازی کرد و حسابی ترکوند. الهه حصاری به قدری توانا و توپ خودشو نشون داد که در آخر تونست با جواد عزتی، سریال زخم کاری رو بترکونه. البته شهرت خانوم فقط به حرفه اش مربوط نمیشه و ایشون تو اینستا هم حسابی فعاله.

الهه خانوم به تازگی یه عکس خفن از خودش منتشر کرد که باز هم داره دندونای سفید و به ردیفشو به رخ بقیه میکشه. این بازیگر سلطون ژستای خاص و بدفاز گرفتنه که شاید امثال ما هیچوقت نتونیم یه همچین حالی به خودمو بدیم. الهه حصاری بعد اندی تازه یکم داره یاد میگیره که یکم میکاپ هم بکنه بد نیس و با یه تِم فوق العاده چروک از  فیسش رونمایی کرد و تیپ رهایی که همیشه سعی میکنه داشته باشه رو اینجا هم نگه داشته.

gregj

استایلایی از الهه حصاری که تا حالا ندیدین!

الهه حصاری از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به استایل زدنای جورواجور داره و همش میخواد نشون بده که از بقیه خیلی متفاوته. خانوم تو پیجش پر از عکسای جینگولیه که حسابی خانومو یه آدم مرفه بی درد به بقیه میشناسونه.

این بازیگر که کلا تو یه فاز عجیب غریبیه و تو سریالاش هم همش تو یه حالیه که واسه خیلیا اصلا قابل تعریف نیس حالا زده تو فاز استایلا و سبک عکس گرفتنای عجیییب که معلوم نیس آفتاب از کدوم طرف دراومده که اینطوری شده!

ef

hyh

sfjrf

الهه حصاری شیفته خوش بودنه!

یکی از تفاوت هایی که بین الهه حصاری و بقیه بازیگرا وجود داره بی تردید علاقه زیادش به ساده بودنه. الهه خانوم در نود درصد عکساش کلا بدون میکاپه و حتی تو فیلم و سریالایی هم که بازی میکنه هیچ میکاپ خاصی انجام نمیده.

او برعکس بسیاری از بازیگرا که با یکم رسیدن به شهرت یهو میزنن تو فاز تبلیغات میکاپ و این حرفا، الهه حصاری اصلا تو این حال و هوا نیس و تمام سعیشُ میکنه که هیچی به ساده بودنش اضافه نکنه و البته اینطوری هم خودشو خیلی کم سن و سال تر نشون میده!

kyuk

drfg

jytgj

خانواده خفن خوفِ الهه حصاری!

الهه خانوم در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و نام خواهران او المیرا و ملیکاست. این سلبریتی دوست داشتنی بدون پدر بزرگ شد و معتقده مادرش با سختی زیادی او و سه خواهرش رو بزرگ کرده. الهه حصاری در برنامه دورهمی که میهمان مهران مدیری بود، بیان کرد که یک بار در زندگیش طعم عشق رو چشیده، اما علاقه ای به توضیح بیشتر درباره این موضوع ندارد.

tgh

gserf

df

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی