|

سلفی ژذااابِ "الهه حصاری" با اَکتای شگفت انگیزش؛ مامان که زشته بگو خواهرررشه!

elahe hesari shayanewd

الهه حصاری بازیگر خوش چهره ایرانی که خیلی دوست داره عکسای دخترونه بگیره اینبار هم تصویری از خود منتشر کرد که چننی بود و موهاش اومد به چشم!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهه حصاری بازیگر جوان و جذابی می باشد که البته یک دهه شصتی است اما چهره ای دهه هشتادی طور دارد! الهه حصاری نیز مثل همه بازیگران ابتدا از تلویزیون شروع کرد و با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه دیده و معروف شد بعد با ممنوعه که یک سریال شبکه خانگی بود دیگه حسابی به چشم اومد اما این دیده شدن دو جانب داشت! اینجوری بود که برخی از کاربران او را حسابی دوست داشتند و برخی دیگر هم از ظاهر و استایل و هم از نقشش حسابی بدشون اومده بود! آخرین کاری هم که از الهه حصاری این بانوی کم حاشیه دیدیم زخم کاری بود که مثل همیشه نقش دختری مجرد رو داشت که وارد رابطه ای پیچیده میشه.

الهه حصاری همونطور که گفتیم کم حاشیست! یعنی اینطوریه که هیچ صدا و واکنشی ازش در نمیاد و تنها در اینستاگرام فعالیت داره و برای دل خودش عکساش رو به اشتراک میزاره و معمولا هم برای هیچ یک از اتفاقات سینما و جامعه واکنشی نداره!!!

الهه حصاری یه دختر نچرال و خنده رو هستش که بیشتر عکساشم چنین فرمی داره و خیلی هم علاثقمنمده تا موهای فر فریش رو نشون بده و کلا یه سبک دخملی داشته باشه. در ادامه تصاویر جدید خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که چنین هستند.

honarmandan.6915_2871283191730150229_18158587593

Untitled

الهه حصاری از سلاطین ژستای "مثلا حواسم نیست"

الهه حصاری متولد 1369 در شهر قزوینه و برخلاف اینکه یه ترک اصیل به حساب میاد، ولی عاشق اینه که یه دختر جنوبی بود و عکسای مختلفی هم کنار بندرای جنوب گرفته و به گفته خودش شیفته آهنگ خرمشهر "محسن چاووشیه".

الهه خانوم کلا علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار داره و البته ژستای خاصش تو طبیعت هم همیشه سوژه خیلی از کاربران فضای مجازی میشه. به گفته طرفداراش الهه حصاری به قدری توانایی داره که میتونه هفتصد تا عکس با یه شاخه گل بگیره و میشه گفت بخاطر علاقه بی نهایتش واسه متفاوت به نظر رسیدن، هر کاری لازم باشه میکنه!

Untitled

Untitled

مامانش از دختراش دختر تَره!

الهه حصاری هنرمندی بی حاشیه است که در اینستاگرامش بیش از 1 میلیون فالوور و تیک آبی نیز دارد. خانم بازیگر از آن دسته هنرمندانی است که هم هواداران خود را دارد و هم به خاطر مدل اخلاقی اش خیلی ها او را دوست ندارد. اما از این ها که بگذریم ایشون مادری جذاب دارد که بیشتر میخوره خواهرش باشد تا مادر! در ادامه تصویری از این دو عزیز را مشاهده می کنید.

ناگفته نمونه که مامان خانوم صاحب سه دختر جَوون هستش که یکی از یکی زیبا ترند.

d4ea4b06-60dc-483d-880f-48e5a4fba33f

Untitled

خونواده دخترونه الهه حصاری!

الهه حصاری ظاهرا با مادرش زندگی می کند و خبری از پدرش نیست اما این خانواده که از چهار خانوم تشکیل شده همشون یه مدل شاد و شنگولی رو دارند و این طور که به نظر میرسه زندگی بر وفق مرادشونه. اما الهه حصاری که متولد 1369 هستش فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی نیز می باشد و علاقه اش به بازیگری باعث شد تا او در سن 18 سالگی با بازی در فیلم "تاکسی نارنجی" وارد این عرصه شود.

Untitled

توانایی عجیب الهه حصاری در این ورزش...

الهه حصاری علاوه بر این ها مربی یوگا نیز هست و خب به فیزیک چثه اش هم چنین ورزشی میخوره. الهه حصاری در رابطه با یوگا میگوید:

رشته تحصیلی من تربیت بدنی بود و از همان کودکی عاشق ورزش کردن بودم و دنبالش کردم که بعد از مدتی ماجرا برایم جدی تر شد. دنبال مدارک فیتنس و بدنسازی رفتم ، زمانی که ورزش یوگا در کشورمان مطرح شد خیلی به آن علاقمند شدم که بعدا متوجه شدم ورزش آسانی هم نیست. من استاد خوبی داشتم و دوره های کامل این رشته را گذراندم و مدرکم را در این زمینه هم گرفتم.

الهه حصاری چجوری مربی شد؟!

برای اینکه بتوانی در یوگا مربیگری کنید ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذرانید که البته برای مربیگری هر ورزشی باید این دوره را دید و مدرکش را گرفت.

من این دوره را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود که حالا مربی شدم.

Untitled

راز جَوون موندن الهه حصاری

الهه خانوم از اون دسته بازیگرایی به شمار میاد که خیلی به خودش میرسه و به خورد و خوراکش دقت زیادی میکنه. این خانوم سلبریتی تو یکی از مصاحبه هاش اعلام کرده بود که هشت ساله لب به نوشابه نزده و فقط از نان های سبوس دار استفاده میکنه.

خانوم حصاری این کار رو برای جوان ماندن پوست و مو انجام میده و دلیل اینکه اینقدر فرفری های جذابی داره رو این موضوع دونسته.

Untitled

هر گل یه بویی داره؟ الهه حصاری هزار بو...

از دیگر علایق الهه حصاری عطر است. خانوم بازیگر اونقدری عطر دوست داره و عطر داره که خودش خودش رو عطر باز میدونه. شنیدین میگن هر شخصی باید بوی مخصوص خود را دهد! الهه حصاری از اون دسته خانومایی هستش که هزار بود میده و عطر های مختلف رو دوست داره.

اما عطر مورد علاقه الهه حصاری لانکوم و جی وان چی هستش. دیور رو هم خیلی دوست داره به طوری که هر محصول جدیدی که تولید میکنه دوست داره داشته باشتش!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها