|

ژست های گنگ و خفن "الهام پاوه نژاد"؛ دایره ارتباط خانوم قد میدون آزادی شده!

elham pavenejad shayanews

الهام پاوه نژاد از بازیگران به نام سینما و تلویزیون بوده که به تازگی عکسی از او با تیپ اسپرت منتشر شده است و فالوورهاش رو حسابی متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیون است که سالیان سال با نقش های متفاوت و جذاب برای مردم خاطره سازی کرده و طرفدارای بسیاری در فضای مجازی داره که تعداد اونا به 1.4 میلیون فالوور میرسه که این نشان از علاقه زیاد مردم به بازی های ایشون داره. این خانم بازیگر اولین بار در سریال "بیداری" شناخته شد و با بازی در سریال "مدرسه مادربزرگها" به اوج شهرت رسید.

الهام پاوه نژاد به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه تیپ سر تا پا مشکی و البته اسپرت نشون میداد و خیلی هم فالوورهاش رو متعجب کرد. چون شاید تو نگاه اول فک کنید که خانوم بازیگر خیلی ورزش میکنه و میخواد استایلش و به رخ بکشه، ولی اینطور نیست. طبق توضیحاتی که الهام پاوه نژاد برای پستش نوشت او در حال تمرین برای یک نمایش خیلی نفس گیره و نزدیک به سه ماه و نیم برای اون زحمت کشیده و قراره همین روزا اجرا شود.

elhampavehnejad_1654110664

خانوم بازیگر، شیفته فیگور گرفتن تو اینستا!

الهام پاوه نژاد سالیان بسیاری است که مشغول بازی در فیلم ها و سریال های مختلفه و تصور هر کس درباره نوع و سبک زندگیش میتونه خیلی کلیشه ای باشه، اما با یکم گشت و گذار تو پیج اینستایِ خانوم پاوه نژاد، به سرعت متوجه به روز بودن و استایل های گنگ ایشون تو عکس های مختلف میشین که از دید خیلی از کاربران برای این سن و سال بعیده.

gT1wRKrDm8dC

elhampavehnejad_1639167034_2

اظهارنظرهای راه و بی راه الهام پاوه نژاد!

الهام خانوما از اون دسته بازیگرانیست که دوست داره در هر زمینه ای اظهارنظر کنه و خودش رو همراه با بقیه بازیگرا و هنرمندا سر زبون بندازه. درسته که الهام پاوه نژاد مدت هاست بیشتر درگیر تئاتره و کمتر او رو در فیلم ها و سریال ها میبینیم، ولی توجه او به مسائل مختلف و حتی حاشیه ای و اظهارنظرش در هر زمینه باعث شده که همچنان نام او شاید نه در تلویزیون، اما در فضای مجازی به وفور شنیده بشه.

elhampavehnejad_1647290753

رفیق بازی وصف ناشدنی خانوم بازیگر!

الهام پاوه نژاد کودک درون خیلی فعالی داره و انرژی بی نهایتش باعث میشه که اصلا تو خونه نشینه و مدام در حال گشت و گذار با دوستای جون جونیش باشه.

درواقع این خانوم بازیگر به بهانه های مختلف علاقه داره از خونه بیرون بزنه و با هرکسی که میتونه، از آرایشگر و میکاپ آرتیست گرفته تا بازیگر و نویسنده دوست بشه و با این کار دایره ارتباطاتش رو بزرگتر کنه که البته به نظر کاربران اگه همینطوری پیش بره، این دایره دیگه دایره نیست و باید دنبال یه اسم جدید واسش گشت.

elhampavehnejad_1652890560

elhampavehnejad_1650038559_2

الهام خانوم یه دختر داره، شاه نداره!

الهام پاوه نژاد عشقی بزرگ در زندگیش داره که اون دخترش، کردیاس و خیلی هم با هم رفیق هستن. درواقع بهترین دوست الهام خانوم، دخترشه که به گفته خود خانم بازیگر، او علاقه داره در همه شرایط کنار دخترش باشه ولی در کنار این محبت دادن به کردیا، میخواد که خیلی مستقل اون رو بار بیاره.

الهام خانوم در مصاحبه ای گفته از 17 سالگی هم کار می کرد و هم درس هم می خوند و همیشه این روحیه استقلال طلبی در او وجود داشته. مدتی پیش هم حرف هایی مبنی بر طلاق این بازیگر از هسرش به گوش رسید که هنوز صحت و سقم اون معلوم نیست.

Capture

a_3415

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها