|

وقتی "ترلان پروانه" شیرازو قُرق کرده و هوادارا چلوندنش؛ آرایش خیلی پررنگ چشمای خانومو!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه که اینروزا حسابی سرش گرمه اکران و هوادار و شلوغی هاست، اینبار با تیپی جالب و دیده نشده حضور پیدا کرد که به نوبه خود جذاب بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر چند وقت یکبار در میان هنرمندان دوره ای وجود داره و یکسری بازیگر حسابی بولد میشن و همش تو هر اکران و خبری هستند. تا همین چند روز پیش مدام ترانه علیدوستی رو میدیدم با حاشیه نوید محمدزاده و فرشته، حالا که اونها از بورش افتادند چهره هایی همچون ترلان پروانه مدام همه جا هستند. ترلان پروانه که به تازگی فیلم گربه سیاهش رفت و اکران شد باعث شد تا خانوم بازیگر لِولش حسابی جا به جاشه و حالا اسم و رسم خاص تری در این عرصه دارد. ترلان پروانه یه دختر 24 سالست که هنوز ابتدای جَوونیشه و کلی میتونه سطحش رو ارتقا بده!

ترلان پروانه مدتهاست که از اکتیو های سینما و شبکه خانگی شده و پشت بند هم او را در کاری می بینیم. جز گریه سیاه خانوم بازیگر در فیلمی دیگر به نام "علف زار" نیز ایفای نقش داشته که به تازگی اکران شد. در همین راستا ترلان پروانه و ستاره پسیانی که از بازیگران این کار بودند به شهر شیراز رفتند تا در اکران مردمی همراه با مردم این فیلم رو در پردیس سینمایی شیراز مال دیدند. 

اما ترلان خانوم از اونجایی که خودش اصالتا شیرازیه در این شهر زیبا کلی هم طرفدار داره که برای دیدن وی اومده بودند. در ادامه ویدیویی که خود خانوم خانوما منتشر کردند را مشاهده می کنید تا برسیم به حواشی و حرف و حدیث ها!!

وقتی هوادار حسابی ترلان پروانه رو میچلونه!

اما هوادارای ترلان پروانه حسابی به دو بخش تقسیم شدن. یعنی اینجوری که خیلی ها میگن مگه ترلان پروانه کیه و از این حرفا! برخی هم حسابی قربون صدقه خانوم بازیگر میرن و دوستش دارند. اما به تازگی ویدیویی منتشر شده که یکی از هوادارای دختر میاد و ترلان پروانه رو بغل میکنه و خب ایشونم از اونجایی که میخواد نشون بده خیلی مردم دوسته هیچی نمیگه اما در نهایت دختره هوادار یه جور خانوم بازیگر رو با فشار بغل میکنه که ستاره پسیانی صداش درمیاد!!

کاری به ترلان و یا نغرور بودن و نبودنش نداریم اما واقعا اینطور رفتار و فشار هم از سوی هوادار چندان جالب نیست! بنده خدارو له کرد!!

چشمای ترلان پروانه حسابی چشم گیر بودااا....

اما میرسیم سراغ چهره جذاب ترلان پروانه. خانوم بازیگر همیشه جوری آرایش میکنه که هم معلوم باشه و هم معلوم نباشه! حالا یعنی چی؟ یعنی مثل خیلی ها که سعی دارن بیش از حد آرایششون نچرال باشه نیست و کاملا میکاپ و رنگ ولعاب رو در چهرش حس میکنید اما اونجوریم نیست که مثلا یهو با رژلب قرمز بیاد یا میکاپ عجیب داشته باشه.

ترلان پروانه همیشه گفته که آرایش های مراسمات و هر جا که میخواد بره رو خودش انجام میده و خودش میکاپ آرتیست خودشه. اما اینبار همانطور که در ویدیوی اول مشاهده کردید خیلی غلیظ روی چشماش کار کرده تا نقطه قوت صورتش بشه.

Untitled

ترلان پروانه چشماش حسابی خریدار داره

ترلان پروانه البته که همیشه مانور زیادی روی چشماش میده. وی زاویه فک انجام داده و پرور لب و گونه هم داشته اما با توجه به اینکه چشماش حالتی گربه ای داره خودش بر این نظره که خدادایه و میگه کاریشون نکرده اما یکسری کاربر همیشه در صحنه بهخش گیر میدن که حرکتی رو چشماش زده.

نمونه بارز مواردی که گفتیم رو در ادامه می بینید که این عکس برای همین دو سه روز پیش و در جشن تهیه کنندگان بود که باز هم ترلان پروانه حضور داشت.

tarlan_parvanee_2872760634952353071_1317736181

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها