|

"آزاده صمدی" یهو یچیزی پوشیده تا زیرزمین اونم مچاله؛ تیپ خنجر خورده و لَش خانومو!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی از بازیگران همیشه گنک پوش سینماست اما اینبار با این فرق که همیشه شلوارش کوتاه بود حالا انقدر بلنده که زیر پاش بود و سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
23

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگران مشهور و جذابی می باشد که سبک خاص خود را دارد. خیلی از هنرمندان هستند که مثل همه معمولی زندگی می کنند، تیپ میزنند و سبک خاصی برای خود ندارند اما برخی هستند همانند خانوم آزاده صمدی که نوع تیپ و ظاهرشون همچون امضای شخصی اونهاست و همیشه تو همون حوالی استایل می کنند. حالا ممکنه خیلی ها اصلا از مدل آزاده صمدی خوششون نیاد و حتی از نظرشون ناجور و بد ریخت هم باشه اما در این دنیا چیزی وجود داره به نام سلیقه که هر کسی یه مدلی رو دوست داره و باهاش احساس زیبایی می کنه! 

آزاده صمدی نیز حالا جدا از این که قصد داره تا متفاوت از بقیه باشه، به روش خودش ظاهرش رو میسازه و همیشه هم مورد انتقاد مخاطبین قرار میگیره. این روزها هم که مراسمات سینمایی و اکران ها فراوون هستند و هنرمندان به خصوصو خانوما در رقابت سنگینی هستند و هر کدام با شکل و شمایلی جدید حضور پیدا می کنند. 

آزاده صمدی نیز به تازگی برای اکران فیلم "زالاوا" با استایلی غیر معمولی اومد و نکته ای که بیشتر صدای کاربران رو دراورده بود شلوار خانوم بازیگر بود که تا زیر پاشون رفته!!

Untitled

Untitled

اینجاست که باید گفت نگا استیل گنگو...

اما آزاده صمدی کارنامه کاری خوبی دارد و از بازیگران توانمند سینماست که البته کار خود را از تلویزیون شروع کرد و همچنان هم او را در سریال های تلویزیون می بینیم و اینطور نیست که همانند خیلی از خانومای بازیگرمون راه به سینما پیدا کرد دیگه پشت سرشم نگاه نکنه!

آزاده صمدی مدتی پیش هم به سفری در جنوب کشور رفته بود که خب مثل همیشه یکسری لباس و آرایش انتخاب کرد که باب میل همه نبود و اصلا شاید بازیگری رو نبینیم که به غیر از اینکه کاراکتری رو بازی میکنه، اینطور لباس بپوشه و دیده شه! در ادامه عکس های خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

10

alidavoodnejade_1648892772

جسارت در پوشش به سبک آزاده صمدی!

استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، لباس‌های بیسیک و ساده با برش‌های منظم و یکنواخت در بین هنرمندان ایرانی بسیار رایجه، اما آزاده صمدی همیشه جزو ریسک پذیرترین‌ها بوده.

آزاده از رنگ‌های درخشان مثل زرد، قرمز، نارنجی، برش‌های مختلف، پترن‌ها و پارچه‌های متفاوت هراسی نداره. رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز در بیشتر پوشش‌های اون دیده میشه. در بین رنگ‌های خنثی هم مشکی رنگ محبوب اوست.

در اکثر اوقات آیتم‌های ترندی در پوشش‌ او دیده میشه و هم‌چنین انتخاب اکسسوری برای او اهمیت زیادی داره و علاقه‌اش به اکسسوری‌های درشت رو نمی‌توان نادیده گرفت.

Untitled

Untitled

2tarahanelebas_1641711464_3

وقتی تئاتر دیگه حد و مرز نداره و دیالوگ های ناجور گفته میشه...

چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

بیوگرافی جالب آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

ازدواج آزاده صمدی با آقای کارگردان

آزاده صمدی اولین بار در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1385 زمانی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند

این زوج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال 92 از هم جدا شدند ، این دو صاحب هیچ فرزندی نبودند و دختردار بودنشان شایعه است. البته که هومن سیدی برای بار دوم ازدواج کرد و حالا صاحب فرزند می باشد اما آزاده صمدی همچنان مجرد و در حال زندگی به طور تنها همانند بهنوش طباطبایی است.

هومن سیدی کارگردان سریال شبکه خانگی "قورباغه" نیز می باشد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها