|

"نوید محمدزاده" باز خاص بازیش گل کرد؛ پافر دخترونه با شلوار تا خورده آخه!

navid mohammadzadeh shayanews

نوید محمدزاده طبق معمول برای خاص بازی دراوردن لباسی متفاوت پوشید که به نظر بسیاری از کاربران دخترانه است!

لینک کوتاه کپی شد
3

نوید محمدزاده بازیگر توانا و یه جورایی سوپراستار سینماست که هیچگاه حاشیه بدی ندارد جز لباس پوشیدنش که اون هم چون بی سر و صدا کارشو میکنه و باشخصیته اون قدر ها نظرات منفی شامل حالش نمیشه.

به گزارش«شایانیوز» چند روز پیش فرشته حسینی عکسی از خود استوری کرد که یک کاپشن بسیار بزرگ و ناجور تنش بود، خیلی ها مسخره اش کردند و عده کمی هم گفتند هر کس هر جور بخواهد میپوشد!

اما همه ما میدانیم که نوید و فرشته شاید متفاوت ترین زوج سینما باشند که هر دو علاقه زیادی به تیپ های اَجق وجق دارند و ابایی هم از این حرکت ندارند و اصلا با همین خاصی بازی هایشان قبل ازدواج رابطه پنهانیشون لو رفت. ( چون ست های ناجور میزدن) حالا به تازگی تصویری از آقا نوید در حال انتشار است که یک پافر بلند به ت دارد و به گفته کاربران بیشتر دخترانه است تا پسرانه!

نوید محمدزاده

فرشته حسینی

مجسمه های منشوری که نوید برای فرشته خریده

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!! 

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاسمن ارسالی در

    به نظرم اینا پاورشونو با هم عوض کردن

  • آنیتا مقدم ارسالی در

    چرا پوشش مردم رو مسخره میکنید؟دوست داشته اینجوری بپوشه.😐💔

  • سحر ارسالی در

    دیوانه.

  • فاطمه ارسالی در

    الهی خوشبخت بشید

  • جانان ارسالی در

    چقد شما دو تا با حال هستین 💞

  • ناشناس ارسالی در

    خوشبخت باشین عشقا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها