|

سیسِ جذاب و خشن "آزاده صمدی" با موهایی باز؛ کنار سحر خوب ناز میخوابه!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر معروف ایرانی است که همیشه تیپ هایی خشن دارد اینبار هم رای تولد خودش از تصاویری باحال استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

آزاده صمدی بازیگر معروف و باحال ایرانی است که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و از جمله هنرمندانی است که هم سریال تلویزیونی داشته هم سریال شبکه خانگی و هم در سینما.

به گزارش«شایانیوز» آزاده صمدی تیپ و استایل خاص خودش را دارد به همین دلیل شاید خیلی ها اصلا از تیپ های گَنگی که این بازیگر میزنه خوششون نیاد اما خب مهم اینه که خودش دوست داره و واقعا هم بهش میاد!

آزاده صمدی عمل زیبایی داشته اما در کل چهره ظریفی نداره و معمولا هم نقش هایی خشن بهش میدن تا به کاراکتر شخصیتیش بیاد. البته این متفاوت بودن شاید در خلق و خو و ذات این بازیگر باشد و نتوان آن را به حساب خودنمایی و فیلم بازی کردن گذاشت.

اما آزاده صمدی یک دی ماهی است و 17 دی زادروزش است. این بازیگر زن به مناسبت تولدش تصاویری جالب و خوشگل منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید. ناگفته نماند انگشتر کلید شکل آزاده خانم مورد توجه کاربرن نیز قرار گرفت.

azadehsamadi__1641566887_1

azadehsamadi__1641566887_2

اما آزاده صمدی در این بین که داشت تبریکای دوستای سلبریتیش رو میداد و استوری میکرد، یه استوری هم گذاشت که در کنار سحر دولتشاهی خوابیده و احتمالا هم پشت صحنه "میخواهم زنده بمانم" باشه. اما نکته اینجاست که آزاده خطاب به سحر میگه پارتنر! و اینکه اصلا کی به کی تبریک گفته مشخص نیست چون سحر چیزی نزاشته!!

azadehsamadi__2746595574171280164_1424686178

البته آزاده صمدی درسته که بیشتر وتا با تیپ هایی خشن دیده میشه اما خب استایل خانومانه هم داره که حالا جدا از اینکه کم نامرتب شده و به اندازه تیپای گنگش جذاب و فکر  شده نیست اما خب تلاشش رو کرده!

stylebazigaran_1639477528_9

در ادامه چند نمونه از تیپ های گنگ آزاده صمدی را مشاهده می کنید.

azadehsamadi__1458395595

azadehsamadi__1555142124

azadehsamadi__1562348703

azadehsamadi__1635838510

جنجال مجری شدن خانم بازیگر برای جام جهانی!

آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش را داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها، حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید.

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته است حضور خانم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

azadehsamadi__1410874022

علاقه خانم بازیگر به عکاسی

اهل تماشای عکس و نقاشی هستم ، گاهی به نمایشگاه‌‌ ها و گالری‌‌ ها سر می‌ زنم و در اینترنت هم خیلی جستجو می‌ کنم . دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌ کنم.

azadehsamadi__1459720027

علت طلاق و جدایی آزاده صمدی از هومن سیدی

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بی شوهری و هزار درد!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر یه زن میتونه بی حیا باشه

  • مهدی غریبی ارسالی در

    سلام.لامبر وان وشماره یک سینما و تیپ اسپورت آزاده صمدی طرفدار سرسخت.خرمشهریم افتخار مملکت. یکمیکی هم سنگین‌تر حال کنه با وقارتر هم میشه
    ودومین الناز حبیبی و الناز شاکر دوست.

  • یک انسان ارسالی در

    چرا الکی میگید سحر چیزی نگذاشته؟؟؟؟
    سحر دولتشاهی اون عکس رو استوری کرد، آزاده صمدی رو تگ کرد و نوشت Happy Birthday، بعدشم آزاده، استوری سحر رو اد استوری کرد و گفت پارتنر درجه یک، خود سحر رو هم تگ کرد.
    دروغ تحویل مردم ندید لطفا.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها