|

"مریم معصومی" با خوشگلاسیون بزرگ و دیده نشده؛ شوهرش از این در نیومده از اون در رفت!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای محبوب و کم کار سینماست که بعد از اتمام رابطه با نامزدش، حسابی با خودش مشغول شده و با یه تغییر خفن به اینستا برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران کم کار ولی حرفه ای سینما و تلویزیونه که با وجود اینکه مدت های طولانی از اینکه مقابل دوربین قرار بگیره میگذره، اما مردم او رو به دلیل فعالیت های بی شماری که در فضای مجازی داره به خوبی میشناسن. مریم معصومی اولین بار در فیلم سینمایی "اخلاقتو خوب کن" بازی کرد و بعد از اون راه خودش رو برای نقش آفرینی در قاب تلویزیون هم باز کرد. مریم معصومی در اینستاگرام بالای 1.2 میلیون فالوور داره که با انتشار عکسای جورواجور از خودش تونسته به محبوبیت بالایی در فضای مجازی برسه.

مریم خانوم به تازگی پستی منتشر کرد و از موهای تازه بالیاژ شدش رونمایی کرد. خانوم خانوما که به گفته طرفداراش خییییلی عاشق رنگ موی مشکی بوده، حالا در طی یک تحول عظیم تصمیم گرفته موهاش رو از این رو به اون رو کنه. این بازیگر خوش چهره که مدت طولانی بود فقط عادت داشت به ناخناش ور بره و هی رنگ و مدلشون رو عوض کنه، ایندفعه با یه تغییر چشم گیرتر اومد و خدایی هم حسابی این مدل بهش اومده و اون رو شبیه هالیوودیا کرده! البته خانوم تنها به انتشار عکس خودش کفایت نکرد و طبق معمول با تعریف و تمجیدای مختلف از آرایشگرش واسه اون هم تبلیغ کرد.

maryammasoumi__1656776876_2

maryammasoumi__1656776876_1

مریم معصومی اصلا واسه خودش کم نمیذاره!

مریم معصومی از اون دسته بازیگراییه که به محض کنار گذاشتن حرفه اصلیش، تو زمینه های دیگه مثل مدلینگ میکاپ و لباس شدن شروع به فعالیت کرد. مریم خانوم به دلیل داشتن بیس چهره و استایل خوب، گویا پیشنهادهای راه و بیراه زیادی برای تبلیغات در فضای مجازی داره که عکس ها و تبلیغای متنوعش هم دال بر همین موضوعه.

خانوم بازیگر علاوه بر اینکه حسابی به پوست و ظاهر خودش میرسه، یه پا ورزشکار هم هست و با انتشار پستای انگیزشی سعی داره طرفداراش رو هم به همین راه بیاره. خلاصه که مریم خانوم اصلا بیکار نیست و هر روز با یه اتفاق یا یه تبلیغ تازه در حال ترکوندن فضای مجازیه.

maryam-masumi-2

فیگورایی که فقط مخصوص مریم معصومیه!

مریم معصومی رو میشه بهش لقب سلطانِ ژست دنیا رو اهدا کرد از بس همش تو فیگوره و دوست داره مدام دم چشم باشه. از دید بعضی از کاربرا مریم خانوم حسابی با همکارای حرفه ای دیگه اش چشم و هم چشمی داره و این همه استایلای جورواجور با ژستای ابداعیش هم که داره از اونور بوم خانوم رو میندازه، واسه همینه.

مریم خانوم گاهی فقط به یه ژست ساده بسنده نمیکنه و با میکاپایی که فقط مختص خودشه سعی در ترکوندن چشم حسوداش داره. بعضی وقتا هم اینقدر این عکسا یه چهره متفاوت از خانوم معصومی درست میکنه که انگار اصلا خودش نیست و در مقابل با بعضی استایلای حرفه ای و خانومانه یهو میاد و زیباییش رو ایندفعه با یه تیپ و میکاپ خیییییلی متفاوت به رخ میکشه.

maryammasoumi__1647199606_1.jpg014

maryammasoumi__2850158720472290516_1251077275

آقایی که نیومده به زندگی مریم معصومی یهو غیبش زد!

مریم خانوم مدت طولانیه که خیلی تو اینستا مشهور شده و روزی نیست که با یه خبر جدید از قبیل عکس تبلیغاتی یا انگیزشی خودش رو به چشم نیاره. این خانوم بازیگر چند وقتی بود که حسابی مشغول گشت و گذار با نامزدش بود و مدام هم از علاقه بین خودشون صحبت میکرد، ولی عکسی از همسر آیندش منتشر نمیکرد.

حالا اما مثل اینکه دیگه قصد نداره با اون آقا ادامه بده و عکسای مربوط به ایشون رو هم که نشونی از ابراز علاقه بینشون بود رو از پیج شخصیش پاک کرد.

maryammasoumi__1644163059_1

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها