|

"مریم معصومی" با مینی اسکارفش هرچی مدله گذاشت جیب بغل؛ خاطره بازی با یه پوشش متفاوت!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی که از بازیگرای خوش قیافه کشورمونه اهل مد و فشنم هست به همین دلیل عکسای جذاب زیادی منتشر میکنه که در ادامه نمونه اش رو می بینید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر خوش چهره ای می باشد که میتونه تو فیلم و سریال های بسیاری بازی کنه و حسابی به چشم بیاد اما حالا یا پیشنهاد کاری کم داره و یا خودش دلش نمیخواد و قبول نمیکنه، به هر روی در این عرصه بسیار کم کار شده. مریم معصومی از هنرمندان پولداااریه که انگاری نیاز به این شغل نداره و همانند الناز شاکردوست به چشم علاقه به بازیگری نگاه میکنه که البته مدتی پیش گفت اگه برگردم عقب نمیام بازیگری!!

حالا از اینها که بگذریم مریم خانوم معصومی به تازگی در حال راه اندازی برند خودشه و قراره کیف و کفش برند خودش رو داشته باشه. وی خیلی زیاد اهل مد و فشن و استایله و واقعا هم خوشتیپ میچرخه و خب از اونجایی که فالوور زیاد داره نباید تیپش حیف بشه و راه به راه عکس از خودش منتشر میکنه.

وی به تازگی هم تصویری زیبا پست کرد که با کلی نظر جذاب از سوی کاربران همراه بود.

Untitled

مریم معصومی در کپشن پست نوشت:

سلااااااااااااااام 

انقدر انقدر انقدر دایرکت بود توو این چند روز که عکس پروفایلتو بذار... که نگو...، چرا فکر میکردم قبلا گذاشتم این عکسو!!!؟

خیلی زیاد هم گفتید انتخاب پروفایل جدیدت عالیه

قربونتون برم من که انقدر ماهید و خوش انرژی...

براتون کلی لحظه های خوب آرزو میکنم.. دوستون دارم

پ ن : روسریم مالِ دینا اسکارفِ دوس داشتنیه

Untitled

مریم معصومی با حجابی متفاااوت!

مریم معصومی همانطور که گفتیم از فضای بازیگری خیلی دور شده در صورتی که میتونه از هنرمندان درخشان بشه ولی خانوم بازیگر به تازگی جهت یادآوری خاطرات تصویری از یک سریال پخش نشده منتشر کرد که خب اولش کاربران و فناش خوشحال شدن که قراره مریم معصومی رو در کاری جدید ببینن اما خانوم خانوما نوشت این کار برای قبل بوده و جهت خاطره بازی بخاطر دور شدن از دوربین منتشر کرده.

در نتیجه تصویری با حجابی متفاوت از مریم خانوم معصومی مشاهده می کنید.

Untitled

لاک باحال و تابستونی مریم معصومی

مریم خانوم به شدت اهل آرایش و خوشگلاسیون کردن هستش و راه به راه میره آرایشگاه و کلی خودش رو صفا میده. البته خانوم خوب مثل خیلی از سلبریتی ها برای آرایش و پیرایش پولی خرج نمی کنه و به برکت اینستاگرام و فالوورهاش تازه یه چیزی هم می گیره. به تازگی مریم خانوم پیش یکی از ناخن کارهای جذاب بالاشهر تشریف بردن و حسابی ناخن های دست و پا رو خوشگل کردن.

دابسمش مریم معصومی پشت فرمون با عشوه!

اما از این ها که بگذریم مریم معصومی اگر سری به پیجش بزنید متوجه علاقه زیاد او به حجاب میشوید!!! بله شوخی بود و خانم بازیگر بیشتر مواقع با کلاه هستند و حتی گاهی به دلیل تیپ های ناجوری که دارد مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

وی همانند برخی از خانومای بازیگر مثل سحر قریشی عاشقِ دابسمش گرفتن با آهنگ هستند و اینار هم در استوری ها در حال که در جاده هستند با موزیک در حال خوندن می باشد و قر و عشوه ریزی هم میاد که خب همیناست که قند تو دل هوادارا آب میکنه!

Untitled

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

Untitled
Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها