|

"مریم معصومی" تو فیلما چه فرق داره با اینستا؛ با این تیپا روی مدلای هالیوودیم کم کرد!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی تو فیلم ها با اونچه که از خانوم تو اینستا و مجازی می بینیم کلی فرق داره و خانوم انگار اصلاً دو تا دنیای متفاوت دارن

لینک کوتاه کپی شد
2

مریم معصومی جزو بازیگران جذاب و خوش سیمای سینما و تلویزیون است که حسابی تو اینستاگرام هم برای خودش حسابی برو بیا داره و کلی طرفدار خفن داره. البته پرواضح است که خیلی از کسایی که فنِ مریم معصومی به حساب میان بیشتر از اینکه شیفته هنر و بازیگری خانوم باشن کشته مرده ژست ها و عکسایی هستن که مریم خانوم تو اینستاگرامش منتشر می کند.

به گزارش «شایانیوز» مریم معصومی تو پیجش همه چی میزاره از عکس های روزمره و پشت صحنه فیلم هاش گرفته تا تبلیغ و عکس های مدلینگش. مریم معصومی چهره نچرالی نداره و خب از اونجایی که دارندگی برازندگیه، او نیز بین خود را عمل کرده و دستی هم به لب و گونه برده و خلاصه همه اینهارو که جمع کنیم و با لباسای لاکچری و برندش جمع ببدیم در نهایت استایل هایی لوکس و باحال از خانوم بازیگر دیده میشه.

فرق زمین تا آسمون مریم معصومی فیلما با اینستا!

مریم معصومی خیلی وقت است که تو هیچ فیلم یا سریالی ایفای نقش نکرده و همین بهانه باعث شد که پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کنه یاد روزهای بازیگری ش رو زنده کند.

البته اون چیزی که شاید تو این عکس ها جلب توجه می کنه و برای کاربران عجیبه تفاوت پوشش و استایل مریم معصومی تو فیلم ها با خود واقعی اش باشه موضوعی که جای تامل داره.

Untitled (4)

لاک باحال و تابستونی خانوم خانوما

مریم خانوم به شدت اهل آرایش و خوشگلاسیون کردن هستش و راه به راه میره آرایشگاه و کلی خودش رو صفا میده. البته خانوم خوب مثل خیلی از سلبریتی ها برای آرایش و پیرایش پولی خرج نمی کنه و به برکت اینستاگرام و فالوورهاش تازه یه چیزی هم می گیره. به تازگی مریم خانوم پیش یکی از ناخن کارهای جذاب بالاشهر تشریف بردن و حسابی ناخن های دست و پا رو خوشگل کردن.

مریم خانوم عاشق اینه که روزمرگی هاش بکنه تو چشم همه!

مریم خانوم معصومی که خیلی علاقه دارد روز مرگی هایش را برای فالوورهایش علنی کنه و همه ببینن که خانوم بازیگر چه لاکچری زندگی می کنه. چندی پیش مریم خانوم به همراه آبجی جونش تشریف بردن رستوران و یه دل سر سوشی زدن به بدن!

مریم+معصومی (2)

البته رستوران و کافه گردی های خانوم بازیگر فقط به یک سوشی خوری خلاصه نشد و مریم خانوم روز گذشته هم یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و ناخن کاشتنش در ولنجک را برای فالورهایش علنی کند. البته به نظر مریم خاونم با این کار دو تیر زده هم برای خودش ناخن کاشت و هم یک تبلیغ ریز اینستایی کرد و پول گرفت.

مریم+معصومی (1)

مریم معصومی و پشیمونی از ازدواج!

 مریم معصومی متولد 1365 و 36 ساله است و تا همین چند وقت پیش در بیو اینستاگرامش استیکر حلقه گذاشته بود و حتی عکسی از خود در کنار یک آقا و در ماشینی گرون قیمت منتشر کرد که نشون میداد او نامزد و یا همسر خانوم بازیگر هستش اما ظاهرا این هم به هم خورده و مریم معصومی عکس رو از صفحه اینستاش محو کرد!

در دیگر سوال خانوم بازیگر این بود که از پشیمونی هاش نوشته که کاربران گفتن احتمال داره موضوع ازدواج هم از پشیمونی هاش باشه!

maryammasoumi__2854902639087988237_1251077275

مریم معصومی تو تولدش ترکوند!

 مریم معصومی از بازیگران مایه داری می باشد که تصاویر زیادی از خوشگذرانی و استایل های برند و خفنش منتشر می کند. خانم بازیگر جدیدا فیلم و سریالی در قاب تلویزیون ندارد اما فعالیتش در تئاتر زیاد است. ناگفته نماند مریم معصومی در اینستاگرام هم ترکونده و دائما فیلم و عکسی لاکچری طور برای انتشار دارد. 

خانم خانما چهره نچرالی ندارد اما خوشگل و خوش استایل است که هر بار با کلی فیلتر اینستایی پلنگ طور هم می شود. اما مریم معصومی به تازگی تولدش بوده و 36 ساله شد و از اونجایی که گفتیم در شرایط عادی هم تصاویر و استایلش فکر شده است پس قطعا برای زادروزش هم فالوورا رو سورپرایز کرده با عکساش! در ادامه خانم بازیگر را با آرایشی غلیظ و کیک هفت طبقه و ژست های عجیبش مشاهده می کنید که با کلی نظر متفاوت همراه بود.

Untitled (1)

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها