|

تیپ عجیب "لیلا اوتادی" با لباس سربازی و خارجکی؛ خانوم شوخی شوخی همچی استوری میکنه!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که علاقه زیادی به هالیوودی شدن داره و به تازگی هم تصویری از خود با لباس سربازی و خارجکی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر جذااب و باحال ایرانی می باشد که بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم و کمتر در سینما. اما خانوم بازیگر با این حال هواداران بسیاری دارد و میتوانست بیشتر از اینها هم دیده شود اما انگاری نخواست با پارتی بازی و روابط وارد این بازی ها شود همانند خانوم سحر قریشی!

شاید بگین خب یعنی چی؟ یعنی در سینمای ما شایعاتی مبنی بر فساد وجود دارد که اگر درست باشد لیلا اوتادی هم مجرده و هم چهره بسیار زیبایی داره پس میتونست کارنامه پر بار تری در سینما داشته باشه و همانند خانم قریشی تو هررر فیلمی دیده بشه اما چنین نیست! حالا از این ها که بگذریم لیلا خانوم در عوض تو اینستاگرام و صفحه شخصیش که البته پابلیکه شیطنی هایی داره و تصاویر بسیاری از خود با استایل های مختلف منتشر میکنه. در ادامه جدید ترین شیطنت خانوم خانوما رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!!

Untitled

خب همونطور که در عکس بالا دیدید لیلا اوتادی خیلی زیاااد همانند خانوم مرجانه گلچین اهل فتوشاپ بازی و گذاشتن چهرش بر روی اندام های خارجی می باشد و در این حد توهم میزند. احتمالا لیلا اوتادی خیلی دوست داشته تو هالیوود بازی کنه اما تو ایرانه!!

اما خب این مورد و شوخی با جنگ اوکران کمی تا قسمتی با نظرات منفی کاربران همراه بود و جدا از اون لیلا اوتادی با این فتوشاپ ها انگاری داره خودش رو نشون میده و برخی از کاربران که ذهن مریضی دارند وی را کشف حجاب کرده می بینند!!

هم اینوری و هم اونوری، کلا جذابه!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد. برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند. ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

Untitled

لیلا اوتادی یا اسکارلت جوهانسون؟!

اما لیلا خانوم اوتادی به گفته کاربران و البته واقعنی، شباهت بسیار زیادی به اسکارلت جوهانسون داره و شاید اصلا به همین دلیلم هست که خانوم بازیگر انقدر رغبت به هالیوودی بودن داره!

1521355878906

درآمد خانم بازیگر تو اینستا!

اما این روز ها خانم های بازیگر بنا به هر دلیل که اصلی ترینش هم نبود پیشنهاد کاری در سینما هستش، از پیج های خود استفاده کرده و تبلیغات زیادی می کنند. این معرفی ها دیگه طوری شدن که انگاری صنعت تبلیغات رو خانم های بازیگر گرفتن. البته که در اینستاگرام حتی مردم عادی هم کلی کسب و کار راه انداختن و یا اینکه بلاگر و اینفلوئنسر شدن تا بتونن پیج رو بالا ببرن و تبلیغات انجام بدن و درآمد داشته باشن، حالا شما فکر کن معروف و محبوبم که باشی ده هیچ از بقیه جلوتری پس چرا استفاده نکنن؟!

این راه درامد مشکلی ندارد تا جایی که همانند خانم بهنوش بختیاری نشه که هررر جیزی رو برای پول قبول و معرفی می کنند چرا که این بازیگر زن مدتی پیش درست زمانی که واکسن نبود و شیوع ویروس کرونا وحشتناک شده بود تبلیغ داروی ضد کرونا رو کرده بودند که که اصلا با عقل جور در نمیومد و اینکار حتی ممکنه جون خیلیا رو هم به خطر بندازه!

275413833_161065479611887_4703387947981577164_n

لیلا اوتادی ویدیویی از خود منتشر کرد که به صورت حضوری رفته بود و درباره کلینیک زیبایی صحبت می کرد. خانم بازیگر به گفته خودش در این کلینیک کار های زیبایی اش را انجام داده و از کار دکترش مطمئن می باشد. این ترفند در میان تمام تبلیغ کننده ها زیاد شده به طوری که حتی اگه خودشون ذره ای هم از اون محصول و یا خدمات استفاده نکرده باشن میگن استفاده کردیم و راضی بودیم تا اعتماد کاربر به خوبی جلب بشه. البته که روی سخن ما با خانم لیلا اوتادی نبود و کلی بود!!!

لیلا اوتاد در این ویدیو با آقای دکتر خیلی با ناز صحبت می کند که خب این موضوع هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها