|

راه درآمد سَرسخت "سارا و نیکا" مایه دارهای سوئد نشین؛ خانوم چه پروتزی کرده!

nika forghani shayanews

سارا و نیکا که در حال حاضر محصل هستن علاقه بسیاری به نواختن هنگ درام نیز دارند به همین جهت نیکا خانوم استوری از آموزشش به آقای معلم گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نیکا فرقانی خواهر دوقلوی سارا فرقانی و هر دو دختران نقی معمولی در سریال پایتخت می باشند. البته که اگر شما این مطلب رو دارید میخونید حتما شناختید که سارا و نیکا کی هستند اما خب جهت یادآوری بود که بگیم سارا و نیکایی که حالا 18 سال سن دارند و تغرات رفتاری و ظاهری زیادی داشتن همون دوقلوهای کوچولوی در پایتخت هستند.

سارا و نیکا بعد از پایتخت دیگر فعالیت هنری نداشتند و در پی درس و تحصیل بودند. اما خب در این میان دو سه سال پیش ویدیو و عکس هایی از آن ها منتشر شد که باعث آبرو ریزی بود سارا و نیکا هم تا مدتی خجالت زده که نه، اما کم پیدا بودند! حالا هیچ گونه موردی از دوقلوها دیده نمیشه که حتی گوشه ای از بدن خود را نشان دهند مگه اینکه موهاشون باز باشه و کلاه به سر باشن!

اما سارا و نیکا برخلاف تصور ها هواداران بسیاری دارند و هر یک نزدیک به 1 میلیون دنبال کننده در صفحات اینستاگرام خود جذب داشتند که خب بخاطر این محبوبین هم که شده فعالیت هایی ریز و کوتاه دارند و گهگاهی عکس یا بومرنگی از خود منتشر می کنند. در ادامه استوری جدید نیکا فرقانی رو مشاهده می کنید که هنگ درامشو داده دست آقای معغلم جوان تا یادش بده.

آرایش و مژه سارا خانوم در حال پرواز!

اما سارا و نیکا که در حال حاضر مشغول درس و تحصیل هستند و به گفته خود علاقمندند تا دامپزشک شوند، شاغل نیستند و گهگاهی هم از رستوران گردی و تفریحات و خوشگذرانی شان مواردی رو منتشر می کنند. در راستای همین موضوعات هم سارا خانوم که انگاری به شهر بازی و باغ وحس رفته بود استوری هایی منتشر کرد اما چهره و شیطونی خودشون رو نشون نداد!

راه درآمد سرسخت سارا و نیکا

نیکا فرقانی گاهی اوقات تبلیغاتی با درآمد نجومی هم میکنه. حالا چرا نجومی چون چند باری پسری به نام علی حسنی رو معرفی کرد که تو کار ارز دیجیتاله، حالا هم بریز و بپاش دارد و هدیه 100 میلیون تومانی یا به قول خودش یک میلیارد ریالی به یکی از فالوورا قراره بده! به این شکل که پیجی که میگه رو باید فالویینگ هاش رو فالو کنید تا تو مسابقه شرکت داده بشید. شاید هم اصلا هدیه ای در کار نباشه!!!

Untitled

سارا و نیکا مایه دار های سوئد نشین!

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم استوری از میز غذا و آیس پک خوردنش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جز فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذایشان خودنمایی می کنند.

اعتماد به نفس سارا و نیکا واسه فیلتره؟!

سارا نیکا رو اگر دنبال نکنید قطعا دیگه کم و بیش عکس و حواشی شان را شنیده و دیده اید. دوقلوهای افسانه ای علاقه بسیار زیادی به آرایش های غلیظ و چشمان کار شده دارند و این موضوع هم از همون 13- 14 سالگیشون شروع شد. اما به جز این سارا و نیکا از معتادین فیبلتر های اینستایی نیز هستند به گونه ای که یکبار صدای کاربران به شدن دراومد و ظاهرا خانوم بازیگر رو در دایرکت مورد عنایت قرار دادند! به همین سبب بچها بهشون بر خورد و عکس بی فیلترم گذاشتن اما واقعا اینهمه آرایش و فیلتر برا چی؟ 

saraforghaniofficial_1652274494

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها