|

"ریحانه پارسا" با رنگ تِرند سال یه تیپ زد بترکون و آدم حسابی؛ خانوم مودی ترین مودیه!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که همیشه هپلی و یجوری لباس میپوشه اینبار کمی تا قسمتی جذاب تر شده و مثل همیشه عکس تو آسانسورشم فراموش نکرد!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- ریحانه پارسا دختر دهه هفتادی و هنرمند ایرانی می باشد که البته دیگه شخصیتی منفور در ایران پیدا کرده. ریحانه پارسا در ابتدای فعالیتش چیزی شبیه به سحر قریشی بود که تنها با بازی در یک سریال تونست توجه هارو به خودش جلب کنه و پیشنهادات زیادی سمتش بیاد. ریحانه پارسا اما قدر چنین موقعیتی رو ندونست و دقیقا همانند خانوم قریشی جایگاهی فراتر و پر پول تر و البته پررر حاشیه تر میخواست. حالا شاید بگین خواسته ریحانه پارسا و سحر فرا هستش؟ از این لحاظ که این دو شخصیت علاقه ای ندارند شبیه به دیگران زندگی کنند و میخوان به هر نحوی که شده یه جور دیگه باشن که خب وضعیت هر جفتشونم می بینید...!

ریحانه پارسا و سحر حالا هر دو در ترکیه به سر میبرند، یکی پیش تتلو و دیگری پیش پویان مختاری بود! البته که میدونید ریحانه الان دیگه از اون فازش دراومده ولی خب مشکل اینجاست که وارد فاز هایی جدید شده که همچین بهتر از قبل نیستن! خانوم خانوما فعالیت زیادی در اینستاگرام داره و هر روز عکس و فیلمی از خود منتشر میکنه که یرون حالتی مستانه طور داره و یک روز تمیز و مرتب!

در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که در حالت دوم به سر میبره و مشخصه که مشغول به کاری جدیده که معلوم نیست هنوز چیه.

reyhaneparsaj_2871147989164086594_28705207213

Untitled

دیوونگی ریحانه سر به فلک کشیده!

حالا از اینها که بگذریم ریحانه پارسا همونجور که گفتیم فازی عجیب داره و محتوای خاصی هم در صفحه خود منتشر نمی کنه. مدتی پیش هم خانوم بازیگر استوری شطرنجی گذاشت که میگه خوابم میاد و چهرم خوابالوعه! اما بعدش اومد و همون چهره خوابالوش رو با عکس پست کرد که این باز اعتماد به نفسش رو نشون میده که از فیلتر استفاده نمیکنه! اما دیوانگی دیوانگیه دیگه و ریحانه پارسا هم که راه و هدف خاصی انگار نداره.

reyhaneparsaj_1652375518_1

ریحانه پارسا مودی ترین مودیه دنیاست!

ریحانه پارسا در خارج از کشور با افراد زیادی در ارتباط بود و خب اگه بخوایم خودمونو گول نزنیم باید بگیم که هممون میدونیم قطعا با همشونم رابطه جنسی داشته و دست آخر هم میاد میگه مقصر مادر پدرم بودن که زندگی منو خراب کردن!

در صورت که خیلی از دختران هستند که این شرایط براشون پیش میاد و تو وضعیت بدی هم به سر میبرن اما راه دیگه ای رو پیش میرن و این دلیلی قانع کننده برای کار های زشتی که ریحانه خانوم تا به حال کرده نیست.

ریحانه پارسا هنوز هم دست بردار نیست و هر چند روز یکبار پسری رو به عنوان عشق معرفی میکنه. چند روز پیش هم که در کنار مردی سن بالا با عنوان شوگرددی قدم میزد! در ادامه عشق جدید خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که احتمالا ایشونم تنها چند وقت مهمون دل ریحانه پارسا هست! حالا این بازی عشق و عاشقی و تعویض آدما تا کی ادامه داره خدا داند.

Untitled

ریحانه پارسا رمز آلود میشود!

اگه فکر میکنید این تنها فیلم مبهمی هستش که خانم خانما منتشر کرده سخت در اشتباهید چرا که ریحانه پارسا تقریبا 90 درصد عکس و فیلماش به همین شکل هستش!

خانم بازیگر که البته دیگه فقط بازیگره اینستاگرام شده، تصویری هنری با سیس عقاب هم از خود در آینه آسانسور منتشر کرد که همه اینها نشون میده ریحانه پارسا سعی داره تا خود را خاص و رمزآلود نشون بده اما که چی؟!

278566022_950492215621333_801845778398914293_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها