|

"ریحانه پارسا" قاط زده هم گُل میزنه هم سقفو میره بالا؛ اطوار آسِ خانوم تو عروسی!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که دیگه حد و مرزهارو جابه جا کرده و هر چیزی رو منتشر میکنه اینبار عکساش رو تو عروسی باباش گذاشت و سوژه ای جدید برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق ایرانی و مهاجر حال حاضری می باشد که در ترکیه سکونت دارد و نزدیک به دوسال است که رفته و راهی دیگر رو انتخاب کرده است. ریحانه پارسا از دسته هنرمندانی هستش که خیلی زود تونست خودش رو معروف کنه اما شنیدین میگن به هر قیمت؟ ریحانه پارسا دقیقا به هر قیمتی که شده خواست خودش رو نشون بده حتی با بدترین شرایط و رفتار ها! 

ریحانه خانوم پارسا در مجموع سه پروژه در ایران کار کرد و بعد انگاری کلا این عرصه رو بوسید گذاشت کنار در صورتی که تو همین سینمای ایران میتونست پول پارو کنه چرا که از اون بازیگرایی بود که مثل سحر قریشی میتونست بالا بره. اما حالا چرا به این خانوم گفتیم هنرمند؟ چون ریحانه پارسا استعداد خوبی در بازیگری داره و اینطور که معلومه در نوشتن هم دستی بر آتش داره و گاهی اوقات متن هایی منتشر میکنه و ادعا داره خودش نوشته. 

Untitled (3)

ریحانه پارسا بی عارتر از همیشه عکسای نوجوونیش رو ریخت تو اینستا

ریحانه پارسا اما حالا بیکار و بی عار در ترکیه به سر میبره و فعالیت چندان دزرست حسابی ازش دیده نمیشه. او که در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده داره عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه و همیشه هم سعی داره تا نکته ای رو نشون بده و جلب توجه کنه و پشت هر عکس و متنش یه چیزی هست.

اما ریحانه خانوم پارسا که سن و سال زیادی هم نداره انگاری مطلب کم آورده و به تازگی از عکسای بچگیاش داره استفاده میکنه که خب هم در نوع خودش برای کاربران جالبه گذشته که فلان بازیگر رو ببینند و هم باز کرمی که درون ریحانه خانوم وجود داره فعال شده و از عکس نوجوونیش هم برای جلب توجه استفاده میکنه و خیلی از کاربران همیشه در صحنه که افکار مریض دارند هم نظراتی نه چندان جالب دادند.

Untitled

تصاویر نامتعارف ریحانه پارسا تو عروسی باباش!

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت چند باری از مادر و پدرش صحبت کرد اما صحتب هایی نه چندان جالب که بیشتر باعث ریختن آبروی آن ها بود چرا که خانوم بازیگر مامان باباش رو با خاک یکسان کرد و الفاظی بسیار رکیک بار اونها کرد و در پیج و میلیونی اش گذاشت!

ریحانه پارسا تا به حال تمام اشتباه های کرده و نکرده اش رو گردن مامان باباش انداخته که خب راحت ترین راه برای فرار از اشتباه همنیه که کاراتو بندازی گردن یکی دیگه و باز اون راه اشتباهت رو ادامه بدی.

ریحانه پارسا در بین همین عکس های بچگیش تصاویری هم منتشر کرد و نوشت: اینجا جدا عروسیِ بابام بود!

5

اما ریحانه پارسا تصویری دیگر هم با این لباس گذاشت که بسیار نامتعارف بود و به قول کاربران از همون بچگی هم عاشق اینگونه ژست ها و نوع لباس پوشیدن بوده! جدا از این ها ریحانه خانوم که دیگه آب از سر گذرونده و عکس های نامتعارف زیادی از خود گذاشته دیگه عکس بچگیش انگاری براش مهم نیست اما خب اون کرمی که درونش خوابیده نمیزاره عکس نکته دار نزاره و صدای اون دسته از کاربران کم شعور رو درنیاره!

Untitled

ریحانه پارسا زامبی شد!

ریحانه پارسا تو این مدتی که رفته از طریق اینستاگرام مثل همه با مخاطب ارتباط میگیره اما مشکل اینجاست که خانوم خانوما هر چند وقت یکار فاز عوض میکنه و تصاویر فاز جدیدش رو تو صفحش به اشتراک میزاره و قبلیارو پا میکنه!! واقعا کی انقدر مودیه که ریحانه پارسا هست؟! در ادامه تصاویر و البته مود جدید ریحانه خانوم رو مشاهده می کنید که همرو متعجب کرده.

Untitled (4)

عجیبا غریبا؛ ریحانه پارسا هم گُل میزنه هم ورزش میکنه؟!

ریحانه پارسا اینجور که تو پستاش نشون میده و ویدیو میزاره انگایر حرفه ای ورزش رو هم دنبال میکنه اما از اونجایی که گاهی رفتاراش غیر طبیعیه و گاهی هم طرظ حرف زدنش حالتی مستانه داره برخی از کاربران میگن ایشون معتاد شده و برخی هم میگن مگه با این حجم از دیوار راست بالا رفتن میشه که معتادم باشی؟!

یکسری از کاربران همه چی بلد هم میگن ایشون شاید گُل میزنه که این مدلیه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هلیا سادات موسوی ارسالی در

    خوشم اومد عزیزم🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها