|

یاغی گریِ "ریحانه پارسا" تو مترو ترکیه؛ خانوم نامتعارف شده با فحش به خودش حمله کرد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که هدف خاصی در ترکیه نداره و هر چند وقت فازی جدید داره، حالا تصویر خود را در مترو منتشر کرد و با الفاظ ناجور به خودش حمله برد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق و شاخ اینستاگرامی حال حاضر می باشد که تنها فعالیتی که داره تو همون اینستاگرامه و برای فالووراش. حالا این کارابران که بیش از 2 میلیون و 700 هزار هستند گهگاهی برای وی دلسوزی می کنند و گاهی هم او را با خاک رس یکسان! ریحانه پارسا در ایران برای خود جایگاه خوبی داشت و اتفاقا همون فالوورایی که بهش فحش میدن معتقدن در ایران میتونست کارنامه خفنی در این عرصه برای خود داشته باشه اما رفت و منفور شد. ریحانه پارسا حالا تبدیل به دختری کم سن و سال شده که معروفه اما محبوب خیر!

اما ریحانه پارسا یه خوبی هم داره و از خانومای بازیگر یرانی حداقل بهتره! اونم اینه که با وجود پیج میلیونیش اما هیچ گاه از او تبلیغات دیده نشده و درامدی از این طریق نداشته در صورتی که میتونست داشته باشه و هممون میدونیم امثال خانوم بهاره رهنما چقدر از این راه پول در میارن! اما ریحانه پارسا خل و چل بازی هایی هم در پیجش داره. مثلا به تازگی عکسی پست کرد که جنبه خاصی نداشت اما خب ریحانست دیگه!! در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

ریحانه پارسا هنرمند یا یاغی؟!

ریحانه خانوم پارسا یه هنرمنده و در مجموع سه پروژه در ایران کار کرد و بعد انگاری کلا این عرصه رو بوسید گذاشت کنار در صورتی که تو همین سینمای ایران میتونست پول پارو کنه چرا که از اون بازیگرایی بود که مثل سحر قریشی میتونست بالا بره. اما حالا چرا به این خانوم گفتیم هنرمند؟ چون ریحانه پارسا استعداد خوبی در بازیگری داره و اینطور که معلومه در نوشتن هم دستی بر آتش داره و گاهی اوقات متن هایی منتشر میکنه و ادعا داره خودش نوشته. 

Untitled

ریحانه پارسا تو عروسی باباش بوده اونم نامتعارف...!

ریحانه پارسا بعد از مهاجرت چند باری از مادر و پدرش صحبت کرد اما صحبتهایی نه چندان جالب که بیشتر باعث ریختن آبروی آن ها بود چرا که خانوم بازیگر مامان باباش رو با خاک یکسان کرد و الفاظی بسیار رکیک بار اونها کرد و در پیج و میلیونی اش گذاشت!

ریحانه پارسا تا به حال تمام اشتباه های کرده و نکرده اش رو گردن مامان باباش انداخته که خب راحت ترین راه برای فرار از اشتباه همینه که کاراتو بندازی گردن یکی دیگه و باز اون راه اشتباهت رو ادامه بدی.

ریحانه پارسا در بین همین عکس های بچگیش تصاویری هم منتشر کرد و نوشت: اینجا جدا عروسیِ بابام بود!

5

وقتی ریحانه پارسا از دیوار راست که هیچ، سقفم بالا میره!

ریحانه پارسا کلا این مدلیه که هر چند وقت یکبار به کلی 180 درجه فاز عوض میکنه و یه جور دیگه میشه. مثلا مدتی پیش کلا اینستاگرامش رو پاک کرد و پیجی دیگر زد بعد یواش یواش با انتشار تصاویر نامتعارفش در مجله فِیک مدلینگ جذب فالوور داشت و بعد باز دید نه اینجوریم نمیشه و هر راهی که میره درست حسابی نیست و پاکشون کرد.

اومد و با عکس های خودش تصاویر دیجیتالی ساخت تا بفروشه و این کارش هم با وجود اینکه جدید و جالب بود (حداقل بین کارای دیگش) به بن بست خورد و فروخته نشدن! بعد باز ریحانه این عکساشم دلیت زد و حالا هم که ویدیوهایی از ورزشش میگذارد اما نه ساده، بلکه همونطور مثل روحیات خودش خل و چل طور!

اما بیوگرافی جالب ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران است که دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم. 

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. البته که ریحانه پارسا در افشاگری های جنبش "می تو" از تجاوزی که بهش در سن 16 سالگی برای ساخت فیلم شده بود هم گفت و برملا کرد.

parsaadiva_1621925167_1

ازدواج اول ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه ای کرد اما کمتر از 24 ساعت بعد مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. حتی بسیار از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند که بعدا متوجه سرکار رفتن خود شدند.

ازدواج دوم ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی با هم ازدواج کردند.

ناگفته نماند این ازدواج هم بعدا توسط خود ریحانه لو رفت که ازدواج سفید بوده و تنها برای در امان موندن خانوم بازیگر از آزار ها اتفاق افتاده.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی