|

شفاف سازی "بهاره رهنما" از تحولات بیگِش؛ تیپ عجیییب خانوم حین ورزش زورخونه ای

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که مدتهاست وزن بسیار بالایی رو کم کرده حالا میخواد از سفر قهرمانیش تعریف کنه که قطعا اینهم درونش تبلیغی با پوله زیاده!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بهاره رهنما از دسته خانومای بازیگری هستش که اقتدار و استقامت خوبی داره چرا که شاید بشه گفت بهاره رهنما تنها هنرمندیه که از ایران نرفته و مهاجرت نکرده اما فحش خورش به طرز فجیعی زیاده و خیلی از مخاطبین دیگر او را دوست ندارند! حالا چرا مهاجرت کردن رو کشیدیم وسط، چون معمولا بازیگرانی مثل گلشیفته فراهانی وقتی مهاجرت کردند بهشون حمله شد و حسالبی مورد عنایت کاربران قرار گرفتند اما بهاره رهنما تو همین ایران خودمون اونقدری گل افشانی کرده که چندان دوست داشتنی نیست.

بهاره رهنما از دسته هنرمندانی هستش که دو جانب داره یعنی یا یکسری عاشقانه دو.ستش دارند و واقعا قبولش دارند و یا ازش متنفرن و برای هر قدمش حسابی بهش ناسزا میگن! انگار دنبال کنندان این بازیگر زن حد وسط ندارند! بهاره رهنما در اینستاگرام 5 میلیون فالوور داره و خیلی وقته از این حدش بیشتر نشده. 

Untitled

بهاره رهنما از سفر قهرمانیش شفاف سازی کرد!

او مدتهاست که وزن بسیار زیاد خود را کم کرده و حالا اندام نرمال تری دارد که خب تو جایگاه خودش خوب بوده! اما بهاره رهنما به تازگی در استوری هاش انگاری قراره از کسی که در این راه کمکش کرد رونمایی کنه. او که در صحبت هاش کم کردن 40 کیلو از وزنش رو سفر قهرمانی میدونه کمی تا قسمتی سوژه دست کاربران قرار میگیره.

بازم میگیم که این میزان کم کردن وزن واقعا جالب و سخته اما اینکه خانوم بهاره رهنما هررر کار خود و اطرافیانش رو در سطح بسیار زیادی بالا میبره کُفر مخاطب رو دراورده. در این مورد ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. استوریهای بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما انگاری سایز پاش رو فراموش کرده...!

حالا از این ها گذشته خب میدونید که خدانکنه چیزی یا موضوعی و یا عکسی در فضای مجازی پخش بشه اونوقته که همون افرادی که تقی به توقی میخوره جوک میسازن، میان وسط و اون موضوع رو سوژه میکنن. بهاره رهنما هم که دیگه خدای سوژه ها شده و از چیزی اِبایی نداره.

بهاره رهنما با ازدواج دومش خیلی بد تیپ شد. انگاری خانوم بازیگر از ذوق اینکه کاهش وزن داشته دوست داشت تا خیلی از لباسارو تن بزنه و از اونجایی هم که با خیلی از پیج های اینستایی و لباس همکاری و تبلیغات داشت و لباس اونهارو هم میپوشید و خلاصه چندان مدل خوبی نبود. حالا در استوری هایی که مشاهده کردید نیز بهاره رهنما اصرار داره کفش پاشنه بلند بپوشه که خب انگاری قالب کفش چندان سایزش نیست!

ناگفته نمونه که بهاره خانوم رهنما تتو های بسیاری هم روی اعضای بدن خود کشیده اند گویی با امیر تتلو رقابتی سخت دارند که خب چون خانوم هستند و در ایران، کمی مراعات کرده اند!

b.rahnama_2867665186323282063_30916040

بهاره رهنما انگاری سن و سالشم فراموش کرده و با این ظاهر میاد!

از طرفی هم استفاده از فیلتر های اینستایی اونقدر بین خانومای بازیگر زیاد شده جوری که تو تلویزیون و سینما به یه شکل هستن و در اینستاگرام جوری دیگر! بهاره رهنما نیز از این ترفند به شدت استفاده میکنه و لب های خود را حسابی ژل زده نشون میده!

واقعا بعضی از حرکات در شان یک خانوم با این سن و سال نیست اما خب از اونجایی که برای بهاره رهنما هیچ خط و مرزی وجود نداره با همممه جور استایل و تتو و آرایش و خلاصه رنگ عوض کردنی میبینیم!

Untitled

خونواده بهاره رهنما یهو پروفسور دار و لاکچری شد!

اما در راستای اینکه ابتدای متن گفتیم بهاره رهنما همش میخواد بگه ما بهترین هستیم و... باید بگیم که بهاره رهنما به تازگی و بعد از سالها فعالیت و شوهر کردن مواردی رو داره رو میکنه که شاید خیلی ها هنوز نمیدونستن و دلیل این رفتار خانوم بازیگر درست مشخص نیست! حالا میگین چیکار مگه کرده؟ بهاره رهنما به تازگی صحبت هایی در مورد خواهران و برادرش می کند و مداااام اصرار داره که بگه برادرم پروفسور هستن و پزشک هستند و...

خواهرم میکاپ آرتیست جهانی هستن و شخصیت خیلی بالایی دارن و...به تازگی هم که در جدید ترین پستش از پسر خواهرشون رونمایی کردن که جشن فارق التحصیلی خود را خارج از کشور گرفتن و دومین پزشک خانواده شدن! این در حالیه که بهاره رهنما تنها از مادر پدر خود میگفت و همه این دو شخص از خانوادش رو میشناختن اما حالا دکتران بزرگوار خانوادشون دارن نشون داده میشن و خانوم بازیگر هم اینهمممه اصرار دارن که بگن ما پروفسور داریم و جهانی هستیم و این حرف ها!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها