|

تیپ عجیب "متین ستوده" تو چله تابستون؛ شوهر چشم رنگی از خانوم غول اینستا ساخت!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده از بازیگران مطرح و خوش استایل سینماست که تو اینستا هم حسابی پرکاره. او اخیرا عکسی متفاوت با استایل خانومانه از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- متین ستوده از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که به تازگی قراره با سریال نمایش خانگی جدیدی به نام "عقرب عاشق" بار دیگه در قاب تلویزیون قرار بگیره. متین ستوده اولین بار با بازی در سریال "یادآوری" تونست به چشم اهالی سینما بیاد و پس از اون در فیلم های گوناگون با بازیگران قَدری همچون بهرام رادان، ساره بیات و بیژن بنفشه خواه همبازی بود. متین ستوده در فضای مجازی هم فعالیت زیادی داره و اغلب با انتشار عکسای جورواجور سعی میکنه در کنار همکاران دیگه اش کم نیاره.

متین خانوم اخیرا عکس جدیدی از خودش منتشر کرد که او رو با استایلی خانومانه و خیلی جوون پسند نشون میده. آنچه مشخصه اینه که خانوم بازیگر خیلی سعی کرده ساده و به دور از هر گونه ژست اجق وجق باشه و برخلاف عکسای دیگه اش دیگه فقط سادگی براش مهمه، ولی با انتشار عکس با پالتو اونم تو این گرما طرفداراش رو حسابی متعجب کرد. ولی چیزی که معلومه اینه که خانوم واسه کپشنش اومده پست گذاشته و واقعا این کار خانوم ستوده مصداق واقعی این ضرب المثله که آدم یه دکمه پیدا میکنه، میره واسه همون یه دکمه کت و شلوار میدوزه!

matinsotudeh_1656252493

متین ستوده، شیفته متفاوت دیده شدن!

آنچه که درباره کاربران فضای مجازی به یک حقیقت محض تبدیل شده، علاقه اونا به متفاوت دیده شدنه. خانوم ستوده هم مثل خانومای بازیگر دیگه برای اینکه بتونه بیشتر به چشم بیاد و از بقیه همکاراش عقب نمونه، تو هر پستیش زمین تا آسمون با بقیه پستاش فرق میکنه. به این معنا که مدام در حال استفاده از استایلای خاص و متفاوت و کار کردن با میکاپ آرتیستای جورواجوره.

واسه همی هم موفق شده با وجود اینکه نسبت به خیلی بازیگرای دیگه کم کار محسوب میشه، اما 1 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کنه و اینستا رو گهگاه با پستای حاشیه دارش بترکونه!

matinsotudeh_1652683072

matinsotudeh_1605910460

رفیق باز درجه یک یعنی متین ستوده!

یکی از ویژگی های بارز متین ستوده علاقه زیادش به رفیق بازی و گشت و گذار با اوناست. واسه همین هم اگه یکم تو پیج این بازیگر بگردین، قطعا با حجم زیادی از عکسای متنوع خانوم همراه دوستاش روبه رو میشید. البته اینطوری که رفقای بازیگر متین خانوم راجع بهش میگن، ایشون خیلی خوش قلب و مهربونه و تو رفاقت هم همیشه درجه یک عمل میکنه.

خانوم خانوما از زمانی که با اقای علی زندی هم نامزد کرده بعضی اوقات از همسر آینده و خیلی خوش چهرشون عکس میزارن. البته متین ستوده با رفیق فابش، سمیرا حسن پور و همسرش سامان سالور هم به سفرای زیادی میره و کلا تو فاز رفیق بازیه!

matinsotudeh_1624732720

matinsotudeh_1556291788_1.jpg012.

تبلیغاتی که متین ستوده رو از هم پاشوند!

متین خانوم مدتیه که سعی میکنه از هر راهی که میتونه پولی به جیب بزنه و میگه چه راهی بهتر از اینستا. واسه همین هم زده تو کار تبلیغ میکاپ و اکسسوری و این حرفا و داره تقریبا از هر چیزی که میتونه برای تبلیغات استفاده میکنه. اینقدری که کاربرا دیگه صداشون دراومد و از این همه تلاش واسه خودنمایی دیگه نمیدونن باید چیکار کنن!

البته این کارا خیلی هم در دیده شدن خانوم و بازی در نقشای متفاوت که نیاز به یه بازیگر خوش استایل دارن، کمک کرده و در واقع از میکاپای عجیب که شامل عروس شدن خانوم تا تبدیلش به یه کولی و بی خانمان همه جوره خانوم رو ترکونده و خیلی اوقات  دیگه میگن داره اضافه کاری میکنه!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

matinsotudeh_1622561958

matinsotudeh_1586603045

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها