|

تولدی جانانه که رفیقِ باحاله "متین ستوده" تو کافه واسش به پا کرد؛ اکسسوری هایی غول!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تولدش بود به همین سبب رفیق جانش خانوم سمیرا حسن پور تبریکی جانانه برایش استوری کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که با بازی در سریال لیسانسه ها معروف شد. وی از هنرمندان تلویزیونی می باشد که بیشتر در سریال و تئاتر دیده میشود تا سینما اما استعداد خوب در این عرصه دارد.

متین ستوده چهره زیبایی دارد که با آرایش بسیار زیبا تر هم می شود. خانوم بازیگر چند ماهی می شود که با علی زندی ازدواج کرده اما آنچنان عکس و عاشقانه زیادی در کنار هم منتشر نمی کنند. متین ستوده یک اردیبهشت ماهی است که دوست معروفش این را آشکار کرد. سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران است که رابطه صمیمی ای با متین ستوده دارد و به تازگی تصویری دونفره استوری گذاشت و تولد متین خانوم رو تبریک گفت.

280668608_547902306704790_3901024397676354742_n

متین ستوده و اعتماد به نفسِ نداشته!

متین ستوده بینی خود را عمل کرده و شاید موارد دیگری هم در جهت زیباتر شدن چهره خود انجام داده که صداش رو درنیاورده اما با این وجود ظاهرا هنوز هم از چهره اش راضی نیست چرا که هم میکاپ های زیادی می کند و هم فتوشاپ هایی بر روی عکسش انجام میدهد!

شاید اینها بر این دلیل باشد که برخی از خانومها هر چقدر هم که کارای زیبایی انجام میدن باز هم فکر می کنند چیزی در صورتشان کم است و این موضوع به مرور تبدیل به خوره ای در وجود شده و هی به دنبال کارهایی دیگر هستند! اما در مجموع این بازیگر جوان چهره ای زیبا دارد و خوش آرایش نیز هست.

متین ستوده و همسرش متین ستوده و همسرش

متین ستوده خوشگل و خوش پوش

متین خانوم ستوده علاوه بر اینکه خیلی خوش آرایشِ بسیار هم خوش تیپ و خوش لباسِ، سلیقه او در انتخاب و دوخت لباس واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود.

campec.ir_1571087421

تبلیغ یه دستبند جینگول توسط خانم بازیگر

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

آرایش غلیظ متین خانوم از سر بیکاری

متین ستوده از خانومایی هستش که بسیار علاقه مند به میکاپ و لوازم آرایشه. خب این چیزیه که خیلی از دختر خانومای جوان و حتی سن دار هم این علاقه رو دارن و گاهی اوقات از سر بیکاری میرن پای میز آرایش و حسابی خوشگل میکنند! 

متین ستوده نیز عکسی از خود منتشر کرد که چنین بود اما همانطور که بالاتر گفته بودیم کمی چهره خود را تغییر داده است!

Untitled

متین ستوده از خانومای قد بلندِ بازیگر

متین ستوده تلاش می کند که در تصاویری که عکاسان می گیرند قدش بلندتر جلوه کند. قد او در حال عادی 1.75 است که در میان خانم ها قد بلندی دارد و روی قد خود خیلی هم حساس است!

بیوگرافی جالب متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در 31 سالگی به شهرت رسید. متین ستوده از قدبندا بین بازیگران می باشد که قبل از ازدواجش بسیار نگران قد پارتنر آینده خود بود که ظاهرا این مشکل بزررگ حل شد!!

matinsotudeh.fan__1631690255

اصالت

پدرش سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام مانی و یک خواهر بزرگتر بنام مریم دارد.

اصالتا اهل خرم آباده و از قوم لر می باشد و می گوید برعکس اسمش ، خیلی شیطون ، شلوغ و حاضر جواب است.

Untitled

اولین بازی در 7سالگی

اولین بار سال 1371 در 7 سالگی از طریق پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس سال 1374 هم در سریال «این خانه دور نیست» حضور داشت. بعد از این دو تجربه ، پدرش بخاطر عقب افتادن درس با ادامه فعالیت اش مخالفت کرد.

درسی که اخرم نصفه موند!

بعد از پایان نصفه و نیمه تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین تارخ شد اما دیگر رانت پدر بود چون او و هم نسلانش دیگر بازنشسته شده بودند.

خودش می گوید بعد از شروع دوباره ، از هیچ حمایت و واسطه‌ ای بدلی عوض شدن تمام عوامل و رفقای پدرم بهره نبردم و تنها سرمایه‌ هایم خدا و تلاش خودم بود.

Untitled

شکست عشقی ؟!

یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم پذیرفته نشدم، جایم پر شده بود و من دیر برگشته بودم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها