|

عزم مهران غفوریان و بانو واسه شاخ شدن تو اینستا؛ کولاک خانوم تو آنلاین شاپش!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان این روزها کلاً عوض شده و نقش ای جدیدی ازش شاهد هستیم و خانومش هم گویا برای خودش یه کسب و کار راه انداخته

لینک کوتاه کپی شد
2

مهران غفوریان از او دست بازیگرانی است که تو این چند ساله مسیر زندگیش خیلی تغییر کرده و اگه خیلی ها فقط ایشون رو با حضور در کارهای طنز و کمدی به یاد می آوردیم حالا اما کارها و آثاری که مهران با استایل جدیدش داره ایفای نقش می کنه همه متفاوته و او که داشت به سمت و سویی می رفت که خیلی برای مخاطب جذاب نبود حالا اما با نمایش آن روی سکه هنر بازیگری اش چشم ها را به خودش خیره کرده.

به گزارش «شایانیوز» مهران غفوریان با کاهش وزن و تغییر چهره‌ای محسوس در سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی ظاهر شد. زمانی که اولین تصویر از گریم غفوریان در این سریال منتشر شد، چشم‌هایمان از تعجب گرد شد. بله غفوریان با این سر و شکل و لباس و با این چهره جدی، تبدیل به شخصیت دیگری شده بود که با آنچه از او در ذهن داشتیم فرق می‌کرد.

با اینکه نقش کیان در کل سریال چند سکانس بیشتر نبود اما با چنان قدرتی آن را بازی کرد که این سوال در ذهن همه شکل گرفت:«چرا تا حالا نقش جدی بازی نکرده بود؟» این موفقیت بار دیگر در نقش «موسیو» سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان تکرار شد. او این‌بار در قامت یک مسئول پذیرش هتل به میدان آمد که با وجود شوخ ‌طبعی‌هایش، ظاهری جدی داشت.

غفوریان حالا پس از یک چالش مهم با نقش‌های جدی، وارد مرحله جدیدی از بازیگری شده است. او این روزها با گریم متفاوت روی صحنه کنسرت نمایش «سی‌صد» ایفای نقش می‌کند؛ اقدامی مهم که قطعا زمینه ‌ساز اتفاق‌های مهمتری در کارنامه‌اش خواهد بود.

104415_625

آرزو خانوم هم بلاخره آنلاین شاپ زدن!

آرزو غفوریان چندین ساله که مشغول کار مدلینگه و به وفور عکس های مختلفی از میکاپ او با معرفی اشخاص مختلف دیده میشه. زن آقای غفوریان به تازگی پستی به همراه هانا، دخترش منتشر کرد و در اون با کپشنی ساده، به معرفی میکاپ آرتیست خودش پرداخت. به گفته کاربران، آرزو غفوریان از زمانی که فرزندش به دنیا اومده به بهانه های مختلف دنبال اینه که عکسی تو فضای مجازی بذاره تا بتونه معروف تر بشه و البته خوشگلیای خودش رو به رخ بکشه.

حالا اما آرزو خانوم از بیزینس تازه اش تو اینستاگرام رونمایی کرد. خانوم خانوما گویا یک آنلاین شاپ راه انداخته و از ترکیه لباس و کیف و کفش میاره و تو اینستاگرامش می فروشه. نکته جالب اینکه خانوم بیشتر اجناس شون رو هم نه به ریال بلکه به لیر می فروشن و حتی صبح به صبح قیمت لیر رو استوری می کنند.

arezoo_ghafourian_286401206_1090736158182413_1764135931590529889_n

واکنش مهران غفوریان به بی حجابی همسرش!

خیلی از کاربران بر این نظرند که مهران غفوریان تصاویر همسر خود را با پوشش و حجاب نه چندان کامل منتشر می کند و راحتی خانوادگی شان را نشان میدهد تا خبرساز باشد و به همین جهت هم برخی مواقع خیلی از کاربران نظراتی منفی میدهند و برخی هم مثبت! آقا مهران غفوریان به تازگی عکسی زیبا و خانوادگی همراه با همسر و دخترش هانا منتشر کرد که البته بی دلیل هم نبود و به مناسبت زادروز و تولد آرزو غفوریان یعنی همسرشون بود.

مهران برای این عکس نوشت: همسرم در این عکس حجاب دارند و روسری مشکی به صورت پاپیونی به سرشون بسته. البته اینکه یه پاپیون آیا روری حساب میشه یا نه دیگه قضاوتش با خودتون!

Untitled

آرزو و دست تتو شده ای که خانوم رو حسابی معروف کرد!

ماجرای اینکه اصلاً چی شد که یکدفعه آرزو خانوم اینقدر معروف شد و سودای بلاگری به سرش زد به زمانی برمی گرده که سر فیلمبرداری نیسان آبی مهران غفوریان دچار عارضه قلبی شد و راهی بیمارستان شد. آرزو که اون روزها خیلی حال خوشی نداشت پستی احساسی برای همسرش منتشر کرد و یه عکس گذاشت با دست پرتتو رو قلب مهران. بعد از اینکه تصویری از دست تتلو شده آرزو خانم روی قلب مهران در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و اسم آرزو بر سر زبان ها اوفتاد حالا آرزو اینبار تصویری از نوازش دخترشان هانا را منتشر کرد که علاوه بر جلوهای مادرانه دست تتو شده خانم غفوریان هم جلو خاصی به این تصویر داده است.

arezoo_ghafourian_1636228188

honarnews__1637262343

البته گویا هانا شده بهانه ای برای خودنمایی مهران غفوریان و همسرش. چرا که این دو به بهانه هانا پست و استوری منتشر می کنند و تو عکس هایی منتشر میشه که بیشتر خودشون خوشگل شده بودن تا بچه! که این تصاویر با نظرات مختلف کاربران همراه بود.

arezoo_ghafourian_285942570_708862593723385_879895427554763655_n

arezoo_ghafourian_283298206_526365959025319_3137326293305068059_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها