|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که کلی عمل و پروتز داشتن تا شدن این فِیسی؛ عکس قبل و بعد!

خیلی از خانومای بازیگر تو سینما هستند که چهره خود را کوبیده و از نو ساخته اند و حالا چهره ای زیباتر دارند که در ای مطلب به چندتاشون اشاره…

لینک کوتاه کپی شد
18

شایانیوز- این روزها عمل های جراحی و زیبایی مثل مسابقه شده و انگاری کسی نچرال باشه و دستی تو صورتش نبرده باشه از این مسابقه و قافله عقب مونده که هیچ، شاید باورتون نشه اما پیشنهاد کاری ام براش کم میشه! البته که این موضوع تنها مختص بازیگران و سینمایی ها نیست و قطعا تو زندگی روزمره هم تو اطرافیانتون دارید خانومایی که شاید حتی از نظر شرایط مالی هم چندان مناسب و بالا نیستند اما عمل بینیشون رو فراموش نکردن، حتی با قرض و وام!!

اما برگردیم سراغ همون خانومای سینما که کشور ما رکورد دار این موضوع هستن و جراحی های متعددی انجام دادن. به همین سبب ما اومدیم و یکسری از خانوما در این عرصه رو انتخاب کردیم و باحال تریناشون رو در این مطلب آوردیم تا قبل و بعدی جذاب از این خانومای بازیگر رو بررسی کنیم. 

البته که اگه فکر میکنید آقایون تو این فضاها نیستن سخت در اشتباهید چرا که هنرپیشه هایی هم هستن از جنس آقا که عمل جراحی بینی و حتی زاویه فک انجام داه اند اما خب چون کمتر به چشم میاد چندان سوژه نمیشه!

خانم+بازیگر

سمیرا حسینی از این رو به اون رووو شد!

سمیرا حسینی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که انصافا قبل از عمل زیبایی اش هم زیبایی خاص خود را داشت اما مدتی میشه که عکس های خود را با چهره ای جدید منتشر می کند. در روزهای اول کاربران به شدت متعجب شدند چرا که سمیرا حسینی از دسته فیس هایی بود که تغییر بسیااار زیادی کرد. این بازیگر خوش چهره ی ما حاشیه چندانی ندارد و با وجود اینکه میتوانست از زیبایی اش همچون خانوم سحر قریشی استفاده کند و با روابط، خود را از آنچه که هست بالاتر بکشد اما چنین نبود و به زبون خودمون، سرش تو لاک خودش بود!

سمیرا حسینی متولد 28 آبان 1363 در تهران است و حدود 36 سال سن دارد. وی در خانواده ای 6 نفره متولد و بزرگ شد و 2 برادر و 1 خواهر دارد. خانوم بازیگر دیپلمش را در رشته تجربی گرفته است و فارغ التحصیل رشته تئاتر، گرایش ادبیات نمایشی در مقطع لیسانس از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران می باشد.

Untitled

الناز حبیبی فکرشو نمیکنی ولی خیلی فرق کرده!

الناز حبیبی از بازیگران دهه شصتی و دوست داشتنی سینما می باشد که البته با بازی در سریال های تلویزیونی شروع کرد اما انگاری خانوم بازیگر بعد از طلاقش راه و روشش در این عرصه متفاوت شد چرا که علاوه بر اینکه خیلی شیطون تر و اکتیو تر از پیش شده، دیگر کلاس کاری اش هم در حد تلویزیون نیست و حالا دیگر برای دیدن این بازیگر یا بادی به تئاتر برود و یا به سینما!! اما احتمالا خیلی ها چهره قبل از عمل الناز خانوم رو ندیده باشن اما این بازیگر جوان در سریال روزگار قریب ایفای نقش داشت و هنوز به سراغ جراحی نرفته بود و اگر با حال حاضرش مقایسه کنید متوجه تغییر خوبی که در چهره اش ایجاد شده می شوید!

الناز حبیبی متولد 21 مرداد 1367 در تهران است. فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی می باشد که از کانون پرورشی کودکان شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید. در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می باشد ، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

Untitled

نیوشا ضیغمی خودشیفته و عملی پروتزی!

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و از خوشگلای سینما هستش که با بازی در فیلم اخراجی های 1 معروف شد. خانوم بازیگر از همان زمان تا به حال همچنان از هنرمندانی هستش که همیشه نقش دختری خوشگل که یه پسر عاشقشه رو بازی کرده و ظاهرا خانوم بازیگر نقشی غیر از این موارد رو قبول نمیکنه و یا شاید هم به استایل و خوشگلیش بَر میخوره!! نیوشا ضیغمی نیز سالهاست بینی اش را عمل کرده اونهم نه یک بار، بلکه دو بار و زیر دست یکی از بهترین جراحان ایران! البته اگه فکر میکنید تغییر چهره نیوشا ضیغمی ه همینجا ختم میشه سخت در اشتباهید چرا که هم گونه و هم لب پروتز اشته. حالا دیگه بوتاکس رو میزاریم کنار!

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند و بسیار پولدار می باشد.

Untitled

آرام جعفری پر حاشیه اما کم کار!

آرام جعفری از بازیگرانی محسوب می شود که برخلاف اسمش اصلا هم آرام نیست و اتفاقا روحیه شیطون و جنجالی هم داره. آرام خانوم جعفری سالهاست که در عرصه سینما کم رنگ شده اما در عوض اینستاگرام فعالیت خوبی دارد و با دوستان بازیگرش هم در ارتباط زیادی می باشد. این بازیگر زن نیز بینی خود را عکمل کرده اما جالبه بدونید که با وجود دو بار عمل جراحی زیبایی بینی اش گوشت اضافه دارد و به درستی فرم نگرفته است!

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

Untitled

بهنوش طباطبایی قبلا بیریخت اما حالا جذاااب!

بهنوش طباطبایی بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که ابتدا همسر مهدی پاکدل بود اما حالا مجرد به زندگی خود ادامه میدهد و هنوز خبرب از ازدواج دوم خانوم بازیگر نیست. این بازیگر از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که البته بعد از طلاق کم افسرده طور شد اما به سرعت به خوشگذرونی های روزمره اش برگشت. وی گربه ای پشمالو و باحال داره و از هنرمندان دماغ عملی می باشد که البته سانترال لب هم انجام داده! ناگفته نمونه که بهنوش طباطبایی چند ماهی هم میشه که استاد دانشگاه شده و تدریس میکنه، وی دکترای تخصصی روان شناسی دارد.

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها