|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که یه شبه بقیه رو کنار زدن و نقل مجلس شدن؛ خوب شاخ شدینا!

سینمای ایران امروزه شاهد استعدادهای جوان بسیاری است که یک شبه ره صد ساله رو طی کردند و به او شهرت رسیدند. آن ها با بازی در سریال های محبوب…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امروزه تو سینمای ایران بازیگرای زیادی به چشم میخورن که یه شبه معروف شدن و اسمشون سر زبونا افتاد. این موضوع تا جایی پیش رفته که دیگه سابقه کار بازیگر و توانایی اجراییشون جلوی دوربین ملاک انتخابشون نیست.

قدیما اینطور بود که در درجه اول، بازیگرا باید چند سالی خاک تئاتر میخوردن و بعد با هزار مشقت وارد تلویزیون میشدن، اما الان دقیقا عکس این اتفاق میفته و خیلی از این سلبریتی ها هم اول دنبال معروفیتن، بعد محبوبیت. البته ذائقه مردم هم مثل قدیم نیست و با دیدن یه سکانس حیرت انگیز از بازیگرها، در کسری از زمان اون رو تبدیل به یک اسطوره میکنن. واسه همین هم به محض اینکه تو یه فیلم یا سریالی می درخشن، مخاطبانشون میگن حتما با پارتی  وارد سینما شدن؛ بعضیاشونم واقعا پارتی داشتن.

video_khoneh_1588956306

قصه معروف شدن سحر قریشی!

سحر قریشی از دهه شصتی های محبوب سینما و تلویزیونه که طرفداران زیادی رو در مدتی کوتاه برای خودش جمع کرد. این سلبریتی اولین بار در سریال دلنوازان به دل مخاطباش نشست و پس از اون کارگردانای سینما با دیدن این حجم استقبال مردم از سبک بازی سحر خانم، تصمیم گرفتن تو فیلماشون از هنرای خاصش استفاده کنن. تا جایی که تهیه کننده های سینما هم خیلی از این طریق پول به جیب زدن.

اما خیلی نگذشت که سحر قریشی هنرهای بازیگریش رو به معروفیت بیش از حدش فروخت و در زمان خیلی کم یه دل نه صد دل عاشق پرحاشیه ترین خواننده شد. کاشکی این جور بازیگرا به این سرعت یادشون نره که دلیل معروفیتشون مردم بودن و اینقدر سریع پشت پا به همه چی نزنن.

MV5BNWE1OTVhNDgtMjIwMi00Nzk3LWI3NDMtNWM5NzJjYkEyXkFqcGdeQXVyMTA0OTM4MTEw._V1_

ساره بیات و آغاز شهرت او!

ساره بیات از بازیگرای فوق العاده خوش پوش با محبوبیت خیلی زیاده که تو سال های اخیر اسمش ورد زبون همه مردمه. اون افرادی که عاشق بازیگری خانم بیات هستن، میدونن که ایشون اولین بار در سریال نمایش خانگی عاشقانه خوش درخشید و سیل پیشنهادات برای بازی در سریال ها و فیلم های مختلف به سمت این بانوی با استعداد جاری شد. سریال عاشقانه، نوشته منوچهر هادی، هنر بازیگری دلچسب ساره بیات رو به خوبی به نمایش گذاشت.

از اونجایی که زمان زیادی سینمای ایران منتظر یک استعداد خاص بود، ساره بیات رو با آغوش باز پذیرفت. ساره خانوم نمونه یه بانوی موفق دهه پنجاهیه که به تازگی دل یکی از بهترین موزیسین های ایرانی رو برده و زندگی عاشقانه ای رو آغاز کرده.

sarehbayat__16461238

جدایی از دیار و معروفیت ناگهانی فرشته حسینی!

در این روزها اگر قرار باشد درباره یکی از کسایی که خیلی سریع تونست اسمش رو سر زبونا بندازه صحبت کنیم، بی شک فرشته حسینی جزو اولین هاس. این بازیگر خوش چهره و جذاب در سریال نمایش خانگی قورباغه در نقشی متفاوت ظاهر شد و تو همون قسمت های اول سبک و استایل بازیگریش به مذاق مردم خوش اومد.

این بازیگر دهه هفتادی اصالتا افغانه و بعد از مشکلاتی که در کشور افغانستان افتاد، تصمیم به مهاجرت گرفت. جالبه بدونین موضوعی که معروفیت بیشتر خانم حسینی رو پس از بازی در سریالی به نوشته هومن سیدی در پی داشت، رنج های زیادی بود که از زمان ورودش به ایران تا محبوبیت حال حاضرش تحمل کرده. درواقع این خانم بازیگر بدون هیچ پارتی و با زحمت های شبانه روزیش به این جایگاه رسیده. فرشته حسینی در حال حاضر مشغول تفریح با عشق خوش آتیه و میلیاردرش، نویدمحمدزاده اس که استعداد او هم در بازیگری همچون فرشته خانوم خیلی ناگهانی کشف شد.

_fereshtehosseini_16491874

شروع حاشیه های معروفیت ریحانه پارسا!

ریحانه پارسا از اون دسته بازیگراییه که از همون اول دنبال حاشیه بود و توجه خاصی به محبوبیت نداشت. اون هم مثل خیلیای دیگه دوست داشت معروف شه، اما به گفته خیلی از سینمایی ها برای رسیدن به این سبک معروفیت راه درستی رو انتخاب نکرد.

در ابتدا با سریال پدر که از شبکه دو سیما پخش می شد، بازی خاص و جذب کننده ای رو به نمایش گذاشت. گرچه اولین تجربه بازیگری ریحانه خانم جلوی دوربین بود، اما درواقع خیلی در نقش لیلا خوش درخشید. اما چند سالی نگذشت که بار سفر بست و خیلی ناگهانی سر از کشور ترکیه درآورد. خلاصه اینکه بازیگری که یه شبه اینقدر معروف شد، یه شبه هم از چشم خیلی از مردم افتاد. جوی که خانم پارسا اون زمان در فضای مجازی به پا کرد، تا مدت ها ادامه داشت.

divaparsaa_1612747

شروع طوفانی پردیس پورعابدینی!

پردیس پورعابدینی از بازیگرهای فوق العاده توانمند در سینماست که خیلی زود راه معروف شدن رو یاد گرفت. این سلبریتی خوش استایل و جوان با سریال پرمخاطب آقازاده کار حرفه ایش رو شروع کرد که نقش متفاوت و جذاب لیلا خیلی به دل مردم نشست.

موضوعی که در زمان پخش این سریال نمایش خانگی علاوه بر بازی جذب کننده خانم پورعابدینی مردم رو بسیار متعجب کرد، بازیگری حرفه ای در عین کم سن و سال بودنه. پردیس پورعابدینی متولد 1379 در شهر تهرانه که اولین بار پیشه بازیگری رو با شاگردی برای مسعود کیمیایی یاد گرفته. این خانوم بازیگر زیبا با استایل خاص بازیگریش و به رخ کشیدن هنرش جلوی دوربین راه یک شبه معروفیت رو یه طی کرد.

pardis.pourabedini_1643745_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها