|

شغل باورنکردنی "مهراوه شریفی نیا" بعد بازیگری؛ تو این کار چه باحال و خاص شده!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا در قسمت آخر برنامه بند بازی با ظاهری جذاب و البته متفاوتی دیده شد که به مذاق فالوورا حسابی خوش آمد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مهراوه شریفی نیا بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که خیلی وقته ازش کاری در فیلم و سریال دیده نشده اما در مسابقه بند بازی از داوران بود که به تازگی این برنامه هم تموم شد!

مهراوه شریفی نیا از هنرمندان جذابی هستش که حاشیه آنچنانی نداره و در مجموع هم روحیه و شخصیتی دوست داشتنی دارد جوری که به شخصه ندیدم کسی ازش بد بگه! خانوم بازیگر اما گاهی به دلیل پوشش های نامتعارف وارد حواشی و حرف و حدیث ها میشه اما انگاری اون محبوبیته نمیزاره چندان کش پیدا کنه و هواداران بسیاری داره.

از آخرین قسمت برنامه بند بازی تصاویری از مهراوه شریفی نیا منتشر شده که مدل موی جذاب و البته متفاوتی که داشت مورد توجه کاربران قرار گرفت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

علاقه نامتعارف مهراوه خانوم شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در کل بی حاشیه است و سعی دارد تا در هیچ موضوعی هم اظهار نظر نکن تا چیزی هم پیش نیاید. اما گاهی تیپ و استایل های او مورد انتقاد قرار میگیره و میره تو حاشیه. مهراوه علاقه زیادی داره که رو پاهاش مانور بده و خب چون سفید پوست هم هست زیبایی زنانه اش دو برابر می شود. در ادامه تصاویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که این موضوع را نشان میدهد!

bazigarane_zan_style_1640677459

bazigarane_zan_style_1639892982_2

bazigarane_zan_style_1633714533

bazigarane_zan_style_1638688500_1

 خونواده خفن شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا هم در سینما وهم در تلویزیون بازی کرده که خب شاید تاثیر گذار ترین آن را بتوان سریال طولانی و جذاب "کیمیا" دونست. وی در خانواده ای هنری بزرگ شد که مادر و پدر هر دو از بازیگران اسم و رسم دار و خفن سینما بوده و هستند و انگاری بعضی موارد مثل بازیگری تو رگ و خون یک خانواده جریان پیدا میکنه.

اما مهراوه شریفی نیا به جر استعداد بازیگری دستی هم در نواختن و موسیقی دارد. او هم فلوت زنی را به خوبی بلد است و هم یک پیانیست حرفه ای می باشد که در یکی از تئاتر هایی که بازی داشت هم از این هنر خود استفاده کرد و علاوه بر پیانو زدن خود نیز همراهی کرده و آواز میخواند و در دل هوادران قند آب میکند!

البته که ابتدای متن گفتیم مهراوه شریفی نیا از بازیگری دور شدهاما وی مشغول تدریس پیانو بوده و مواردی جذاب هم در اینباره گفت!

مهراوه شریفی نیا درباره علاقه اش به کار تدریس می گوید:

یک دوره ای پیانو و ریاضی هم درس می دادم. فکر می کنم سیستم آموزشی ما یک اشکالاتی دارد که دلم می خواهد رفع بشود، کلی هم برایش ایده دارم. دوست ندارم ۱۲ سالی که در مدرسه برای خود من تلف شد برای بقیه بچه ها هم تلف شود.

من آموزش را دوست دارم. یک جورهایی دغدغه اش را دارم.

دوست دارم وقتی چیزی را به کسی آموزش می دهند نتیجه داشته باشد، مثلاً اگر درس جغرافی را ۲۰ می گیریم خیلی بد است که سال بعد ندانیم فلان کشور در کدام قاره است، ندانیم فرهنگش چیست، حکومت اش چطور است یا کدام شخصیت های معروف از آنجا آمده اند.

به نظرم در این ۱۲ سال می شود یکسری اطلاعات عمومی کاربردی را به بچه ها آموزش داد که در ذهن شان حک بشود. الان مدرسه شده جایی برای درس خواندن در حالیکه باید جایی باشد برای یاد گرفتن چطور درست زندگی کردن. دوست دارم به بچه ها چیزهای کاربردی یاد بدهم.

236458716_228202429194692_1265793175630929683_n

مهراوه شریفی نیا" شوهر گیر نمیاد!

مهراوه شریفی نیا از بایگران خانومی هستش که با وجود اینکه سن کمی نداره اما هنوز ازدواج نکرده و خبری هم ازش نیست. مهراوه خانوم وقتی که در برنامه "دورهمی" دعوت شد به سوال عجیب مهران مدیری جواب داد. آقای مدیری در این بخش از برنامه از خانوم بازیگر میپرسه کسی نمیگیره شمارو؟ شوهر گیر نمیاد!

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی