|

ساز و آواز "مهراوه شریفی نیا" که سانسور شد؛ با حاجیلی سِت کردین خبریه؟!

mehrave sharifinia shayanews

از مواردی که در برنامه بند بازی جالب بود نشان دادن مهراوه شریفی نیا در ابتدا با یک فلوت بود که البته توسط ساترا پخش آن جلوگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی می باشد که علاوه بر استعداد بازیگری در موراد دیگر مثل نواختن پیانو و موسیقی استعداد بسیار خوبی دارد و به طور حرفه ای پیانو مینوازد.

به گزارش«شایانیوز» مهراوه شریفی نیا از کودکی در فضای بازی و بازیگری بوده و هست. این بازیگر جوان از حواشی به دور است مگر اینکه در نوع پوشش خود رعایت نکند و جنجال ساز شود!

اما گفتیم مهراوه شریفی نیا حاشیه ندارد. اینبار خانم بازیگر را وارد حواشی کردند و تصویر و خبر او در حال دست به دست شدن است. مهراوه شریفی نیا در برنامه "بند بازی" از یکی از چهار داور می باشد که به خوبی موسیقی را می داند و فلوت زنی نیز بلد است. از آخر هفته گذشته پخش برنامه «بندبازی» از پلتفرم "فیلم‌ نت" آغاز شده و با بازخوردهای مناسبی هم همراه بوده. 

Untitled

در این برنامه که به صورت مسابقه است گروه‌های موسیقی به رقابت می‌پردازند و قرار است طی ماه‌های آینده، مردم گروه یا «بند» برتر را انتخاب کنند.

داوران این مسابقه از چهره ها شناخته شده نیز هستند. آقایان علیرضا عصار خواننده، امید نعمتی خواننده و بهروز صفاریان تنظیم‌کننده موسیقی در کنار مهراوه شریفی‌نیا هیات ژوری این برنامه هستند و امید حاجیلی نوازنده و خواننده، مجری «بندبازی» است.

اما در این برنامه مهراوه شریفی نیا پس از هنرنمایی عضار، نعمت و حاجیلی بر روی صحنه میرود تا فلوت نوازی کند و به زیبایی هم آن را اجرا می کند اما در پخش این برنامه این تیکه از نوازندگی مهراوه شریفی نیا از زیر دست ساترا در نمیرود و به طور ناشیانه از آن را کات می کنند.

Untitled

این بخش حذف شده که در کمال تاسف از زیر تیغ ساترا و دوستان سانسورچی رد نشد با انتقادات شدید کاربران مواجه شد.

ناگفته نماند در این برنامه همان دو قسمت اولش هم با سانسور های شدید ساترا همراه بود و برنامه به شکل تیکه ای پخش شد. علاوه بر مهراوه زنان نوازنده نیز حذف شدند و دختران نوازنده که درباره فعالیتشان صحبت می کردند هم کات شد!

bazigaran_zan_style_1642349300

در این دو قسمت اول برنامه گروه‌های متعددی برای تست روی صحنه می‌آیند که دختران نوازنده هم در میان آنها کم نیستند اما تیغ ساترا مانع از این شده که حتی یک نمای نزدیک از ساز زدن این دختران اجازه پخش بگیرد یا صحبت‌های آنها با داوران یا واکنش‌هایشان در جلو یا پشت صحنه، در برنامه پخش شود.

این سانسورها با انتقاد بینندگان در فضای مجازی مواجه شده. در عین حال و به دلیل این محذوفات، بسیاری از بینندگان که ساز زدن مهراوه شریفی‌نیا را نمی‌بینند و از سابقه تحصیلات و آشنایی او با موسیقی و سازهای مختلف اطلاعی ندارند، به حضور این هنرمند در جمع داوران این رقابت موسیقایی اعتراض کرده‌اند.

mehrave.2_1636316545

مهراوه شریفی نیا پیانیست حرفه ای!

از این ها که بگذریم مهراوه شریفی نیا جز بازیگری، یک پیانیست حرفه ای نیز می باشد و حتی پیانو را تدریس هم میکرده که در پیج اینستاگرامی اش هم چند ویدیو از خود در حال زدن پیانو منتشر کرده. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

ست خانوم و آقا باهم؛ خبریه؟!

مهراوه شریفی نیا همانطور که گفتیم هنرمند است و در پی هنر! از اونجایی که خانم بازیگر مجرد هم هستند شایعات جدیدی در رابطه با تصویری که در ادامه مشاهده می کنید وجود دارد. در این عکس که مربوط به همین برنامه یعنی بند بازی می باشد مهراوه شریفی نیا با امید حاجیل استایل خود را ست کرده و عده ای هم این دو را به هم چسباندند!

مهراوه+شریفی+نیا+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سرش بااین خواندنش

  • ناشناس ارسالی در

    خدا🥰😘
    چه ترکیبی😁

  • هچ :/ ارسالی در

    ب ما چ الان ¿¡ :(

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی