|

تغییر شگرف "نازنین بیاتی" بعد پولسازی؛ با زاویه فک و موی بنفش کُپ مینیون شد!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر جذاب و پولساز ایرانی می باشد که تصاویر زیادی ازش منتشر می شود اما اینبار ست سایه و موی بنفش خانوم بازیگر نظرارو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نازنین بیاتی این روزها حسابی در سینما و روی پرده نقره ای در حال ترکوندنه و به قول یکی از کاربران به حدی بازی میکنه که وقت نفس کشیدن نداره! این بانوی هنرمند رو شاید بشه زن اول سینمای خطاب کرد چرا که تو چند سال اخیر به خصوص سال 1400 پشت سر هم فیلم و سریال بازی کرد، اونمهم در نقش های مختلف طنز و جدی!

نازنین بیاتی در اوج جوانی و کارش به سر میبرد و خب از اونجایی که فعلا رو بورسه درآمد بالایی هم داره. انگاری سینما اختصاصی برای چند بازیگر مثل نازنین بیاتی و ترلان پروانه و... شده چرا که فقط یکسری مدام دیده میشن و یکسری تنها در تلویزیون بازی دارند و یکسری هم اصلا از رده خارج شدن!

نازنین بیاتی تصاویر زیادی در فضای مجازی دارد که البته از هنرمندانیه که کمم شیطونی نداره و تصاویرش یکی از یکی جذابترن و به ژست و چهره ها ساده قانع نیست! در ادامه نازنین بیاتی رو با موهای بنفش مشاهده می کنید که با سایه چشمی بنفش ست شده که البته نامرتب بودن این میکاپ سوژه ای برای کاربران شد!

Untitled

فیلمای میلیاردی خانوم بازیگر

دینامیت پرفروش‌ترین فیلم این بازیگر بود که از تیر تا اسفند 1400، 58 میلیارد تومان فروخت. بخش مهمی از فروش فیلم به بازی موفق بازیگران آن برمی‌گشت. علاوه بر نازنین بیاتی، پژمان جمشیدی و احمد مهران‌فر هم جزو بازیگران این فیلم بودند.

سگ‌بند به کارگردانی مهران احمدی از فیلم های اکران نوروز بود که نازنین در آن حضور داشت و تا الان 27 میلیارد فروخته است. «شادروان» حسین نمازی هم با بازی این بازیگر، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رسیده است. اکران «سگ بند» و «شادروان» کماکان ادامه دارد و فروش این فیلم‌ها طبیعتا بالاتر خواهد رفت.

این یعنی فیلم هایی که نازنین بیاتی تو اون ها ایفای نقش داشته از در 9 ماه از تیر تا اواسط اریبهشت چیزی در حدود 95 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم طی روزهای آتی قطعاً به مرز 100 میلیارد خواهد رسید.

از یاد نبرید که نازنین بیاتی در سال 1396 هم در فیلم پرفروش «آینه بغل» منوچهر هادی بازی داشت. این فیلم به فروشی 20 میلیاردی دست پیدا کرد.

نازنین اینبار یک تنه به جنگ گیشه می رود!

تازه ترین اثری که قرار است از نازنین پخش بشه و اتفاقاً تو نوبیت اکران هم قرار گرفته «عروسی مردم» مجید توکلی است. که به نظر مضمونی طنز دارد البته این کار با باقی فیلم های نازنین یک فرق بزرگ دارد و اون هم تنها بودن خانم بیاتی است. تو عروسی مردم نازنین هیچ پارتنر معروفی ندارد و در مقابل خودش هم بازیگر چهره و به اصطلاح بفروشی ندارد. علاوه بر نازنین شکیب شچره و احترام برومند و زهرا داوود نژاد بازیگران اصلی این فیلم هستند. البته قصه این فیلم جذاب است و احتمال دارد به فروش فیلم کمک کند. عروسی مردم روایتی دختر و پسر جوونی است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند.

279537733_1006630373560879_1098988104141431993_n

ورود جانانه نازنین خانوم از همون اولم با سینما

این بازیگر جوان و خوشگل ایرانی که با بازی در فیلم «دربند» در نقش یک دانشجوی شهرستانی که به تهران امده بود شناخته شد. از خفن ترین بازی های او می توان به بازی در سریال شبکه خانگی «مانکن» اشاره کرد که در کنار هنرمندانی چون محمدرضا فروتن و مریلا زارعی و ...ایفای نقش داشت.

نازنین بیاتی از بازیگران کم حاشیه ای می باشد که از همان ابتدا هم ترجیح داد تا با هنر خود معروف شود نه حاشیه و حرف و حدیث! وی در حال حار در اینستاگرامش بیش از 1 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد که البته به نسبت شهرت و فعالیتش انگاری کم به نظر میاد چرا که خیلی از همکارانش خیلی بیشتر از اینها فالوور دارند!!

Untitled

جسارت نازنین بیاتی

از این ها که بگذریم نازنین خانم بیاتی از دسته بازیگران جسوری است که در مورد مسائل سیاسی انتقاد و حرف هایش را به راحتی می زند که البته سلبریتی ها گاهی نه تنها از طرف خودشان بلکه به عنوان صدای مردم چنین کاری را انجام می دهند.

نازنینی خانم هم زمانی که طالبان به افغانستان نفوذ کرده بود استوری هایی منتشر کرد و در آن وضعیت افغانستان را با حال و احوال ایران مقایسه کرد که با نظرات موافق کاربران همراه شد.

او در ابتدا با گذاشتن عکسی از طالبان در افغانستان اقدام آن ها را در پوشاندن تصویر زنان از خیابان سرکوب کرد و در عکس های بعدی سانسور های عجیب را در تابلوهای تبلیغاتی سراسر شهر منتشر کرد.

114299401629201669

197424591629201670

156617691629201672

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها