|

جلب توجه "نازنین بیاتی" با تیپ هفت رنگ و اکسسوری خاص؛ خودشیفتگی خانم واسه چیه

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر باحال و خوش چهره ایرانی می باشد که تصویری جذاب با انگشتری جذاب تر از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر جذاب و خوش نقش ایرانی می باشد که دهه نود سینما رو ترکوند و از بازیگران پرکار و. پر پیشنهادی بود که در آخر هم به پولساز ترین بازیگر سینما تبدیل شد و حالا نازنین بیاتی از هنرمندان اسم و رسم دار و خفن در این عرصه می باشد که هم کاراکتر جدی را به خوبی بلد است و هم کاراکتر طنز و شیطون!

البته که خود خانوم بازیگر می گوید نقش های جدی را بیشتر دوست دارد و به لحن بیان و چهره اش نیز همین می آید اما با بازی در دینامیت و شادروان نشون داد که در فضای مفرح و طنز هم می تواند به خوبی حضور داشته باشد و حتی خفن هم باشد! از این ها که بگذریم نازنین صورتی ناز و زیبا دارد که خب در سینما چه چیز مهم تر از این؟! هم هواداران بسیاری پیدا کرده و هم عوامل سینمایی بهش پیشنهاد کاری زیادی میدن.

نازنین بیاتی در صفحه اینستاگرامش 1 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد اما از هنرمندان کم حاشیه ای می باشد که تنها گاهی برای سبک استایلش سوژه می شود. اما تصوری از نازنین خانوم بیاتی منتشر شده که با همون فِیس ظریفش در حال خندیدن است و هم این خنده مورد توجه کاربران قرار گرفت و هم انگشتر جذابش!

Untitled

پیج شخصی و عکسای شخصی خانوم سلبریتی

نازنین خانوم تو اینستاگرام خیلی فعال فعال نیست و بیشتر عکس و تصاویر از فیلم هایش را منتشر می کند با این وجود بیش از یک میلیون 200 هزار دنبال کننده دارد که به نسبت سایر سلبریتی های سینما خیلی عدد بالایی نیست اما قدر موهاش سرش فن پیج و هوادار دارد. البته ناگفته نماند که نازنین بیاتی یک پیج شخصی هم دارند که private هست و فقط دوستان و آشنایان نازنین می تونن پست ها و تصاویر شخصی نازنین رو ببینند.

5

نازنین بیاتی همانند بسیاری از همکارانش حامی حیوانات و طبیعت و مسائل اینچنینی است. ظاهرا بازیگران وقتی به این عرصه پا میگذارند روشن فکر می شوند. البته که مواردی که میگن تا حدود زیادی درسته اما اینکه همه با هم بعد از بازیگر شدن چنین نشون میدن کمی برای کاربران مسخره به نظر میاد! نازنین بیاتی نیز به تازگی استوری هایی جالب در اینباره منتشر کرد که در ادامه دو مورد ان را مشاهده می کنید.

Untitled

حاشیه سازی نازنین بیاتی از روی علاقه مندی هاش

نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه. اما جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی هم علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو باز است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه مواردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

nazaninbayati_1639660682

bazigaranjazzab_1643478104

اما این ها تنها تصاویر نازنین بیاتی با پاهای برهنه و مانور روی پاهاش نبود. خانم های بازیگر ظاهرا دیگه اقدری راحت شدن که به هر شکلی که دلشان بخواهت در مراسمات شرکت می کنند و یا از خود در فای مجازی با پوشش هایی ناجور عکس منتشر می کنند، کسی هم کاری به کارشان ندارد که ندارد! در ادامه عکسی از نازنین خانم بیاتی را مشاهده می کنید که تا ساق پارو برهنه گذاشتن و انتظار هم دارند کاربر برای این تصاویر حاشیه سازی نکند!

34752641643616132

کیف کوک نازنین بیاتی با الناز حبیبی!

نازنین بیاتی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای هم با الناز حبیبی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لاک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

ناگفته نمونه که نازنین بیاتی به تازگی هم تصویری از خود همراه با الناز حبیبی با گریم برای تئاتر منتشر کرد که در نوع خود باحال بود.

nazaninbayati_1605368950_1

 

Untitled+(3)

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

از علاقه تا شروع

علاقه اش به هنرپیشگی از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. تا اینکه سال 1391 در 23 سالگی از طریق دوستانش برای تست فیلم دربند به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی پذیرفته شد و جلوی دوربین رفت.

بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

نازنین بیاتی می گوید: خیلی راحت همه جا می‌ روم ، اتوبوس و مترو سوار می‌ شوم و با مردم زندگی می‌ کنم خوبی‌ اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام نازنین بیاتی که تو دینامیت بازی کردی

  • ناشناس ارسالی در

    وای چیکار مردم دارید
    این کجاش خود شیفتگی هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها