|

به مانتو زِرشکی شال یا روسری چه رنگی میاد؟ با این ایده ها چه دلبررری بشی

مانتو ها رنگ های مختلفی دارن که از جذاب تریناشون زرشکی هستش اما ترکیب زرشکی با چه رنگ شال روسری اهمیت زیادی داره که در این مطلب یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

مانتوها رنگ های مختلفی دارن به خصوص امسال که همه رنگ ها استقبال خاصی ازشون شد و دیگه دختر خانوما و حتی خانومای سن دار هم کمتر سراغ رنگ های تیره و خنثی میرن. درسته که ترند امسال بنفش بود اما زرشکی هم از خوشگلای پرطرفداریه که به بعضی خانوما هم خیلی میاد.

به گزارش«شایانیوز» زرشکی از رنگ های میان رده ای هستش که به هر سن و سالی میاد اما اینکه با چه آیتم ها و چه رنگ هایی ترکیب بشه تا یه استایل دلخواه و جذاب رو بهتون بده خیلی مهمه. همه ما دوست داریم تا خوشتیپ باشیم و گاهی هم خاص و متفاوت! اما برای رسیدن به تیپی که بشه خوشتیپ صداش کرد باید چه مواردی رو رعایت کنیم؟ مثلا رنگ پوستمون. بله رنگ پوست در انتخاب رنگ لباس مهمه! یا مثلا اندام و سایزمون که خب خوشبختانه زرشکی از رنگایی هستش که همونطور که گفتیم به بیشتر اندام ها میاد. 

Untitled

بعضی از خانوما هستن که یه کمد پر لباس دارن اما همیشه میگن لباس نداریم چرا که انتخاب درستی شاید ندارن و هربار که میرن برای خرید هر مدل و رنگی که به چشمشون میاد رو میخرن و میان خونه در آخر میبینن هیچکدوم از لباسا با هم ست نمیشن! پس بهتره قبل از خرید نگاهی به کمد و لباسامون بندازیم و یه یه تحقیق ریزی هم بشه تا هم خوش استایل و آراسته باشیم و هم پولمون هدر نره!

در این مطلب میخوایم ببینم با مانتو زرشکی چه رنگ شال و روسری هایی میاد چرا که شال و روسری خودش از آیتم های بسیار مهم تو ظاهر شماست و نزدیکی زیادی هم به صورتتون داره و خب هرکی بخواد باهاتون صحبت کنه ناخودآگاه رنگ و مدل شال یا روسری شما به چشمش میاد و اگه همخونی درستی با مانتو نداشته باشه ممکنه آشفته و یا بد تیپ دیده بشید.

مانتو زرشکی با شال یا روسری مشکی

رنگ مشکی که خب از رنگ های جذابی هستش که با هررر مدل و رنگ و طرحی میاد. رنگ مشکی از درخشندگی زرشکی کم میکنه اما در عوض به شما یه استایل خانومانه و رسمی و در عین حال چشمگیر میده که میتونین به راحتی رنگ ارایش خود را هم ست کنید چرا که شال و یا روسری به رنگ مشکی دور صورت دارید و هر رنگ سایه و رژی بزنید زیبایی خاص خودشو داره اما پیشنهاد ما به شما سایه و رژ تو تناژ زرشکیه.

mezon_melurine_1647780889

مانتو زرشکی با شال یا روسری سفید

مانتوهای زرشکی و یا اون هایی که به قرمزی هم میزنن با شال و یا روسری سفید هم زیبایی خاصی دارن. رنگ سفید از رنگ های خنثی هستش که شاید به هر کسی نیاد اما اگه شما از خانومایی هستین که سفید بهتون میاد همراه با مانتو زرشکی ظاهری خوشگل بهتون میده. قطعا همه ما تو کمدمون یه شال یا روسری سفید داریم که این رنگ میتونه باعث بیشتر دیده شدن زرشکی بشه پس اگه دارین حتما امتحان کنید.

Untitled

مانتو زرشکی با شال یا روسری نسکافه ای

نسکافه ای از دسته رنگ هایی هستش که به خیلی ها میاد. از طرفیم هم زیبایی و جلوه خوشگلی داره و هم برای مراسمات رسمی و غیر رسمی مناسبه. مانتو زرشکی نیز همراه با شال یا روسر نسکافه ای از ایده های جذابی هستن که میتونن همخوانی خوبی در کنار هم داشته باشند.

Untitled

مانتو زرشکی با شال یا روسری طوسی

رنگ طوسی یا خاکستری از رنگ های هستش که خنثی محسوب میشه اما در عین حال که جیغ و خیلی رنگ نیست، زیبایی و طرفدارای خودش رو داره. یک شال یا روسری طوسی ساده و یا با طرح های بزرگ طوسی میتواند ترکیبی جذاب با مانتو زرشکی شود اما در این استایل شما باید به انتخاب کیف و کفش خود دقت کنید که به آیتم ها بیاد.

Untitled

مانتو زرشکی با شال یا روسری طرحدار 

اگر از طرفدارهای شال و روسری طرحدار هستید باید بگیم که همراه با مانتو زرشکی و یا مایل به قرمز گزینه ای بسیار جذاب هستند اما در صورتی که تنها آیتم طرحدار در استایل شما همین مورد باشد. اگر از شال و روسری های طرحدار استفاده می کنید بهتر است که در خطوط آن رنگ زرشکی به کار رفته باشد تا همخوانی بیشتری با مانتو شما ایجاد کند.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها