|

"الهام حمیدی" با مانتویی گران قیمت و کار شده

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که طبق معمول از تبلیغات برای درآمدش استفاده می کند اینبار نیز ویدیویی از خود در مزون و در حال پرو مانتوی گرانش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الهام حمیدی از بازیگران کم کار اما نسبتا پر حاشیه ایرانی می باشد که در دو سه سال اخیر که دائما باردار بود در عرصه سینما و تلویزیون فعالیتی نداشت و حتی او را در اینستاگرام هم کم میدیدیم.

به گزارش«شایانیوز» حالا چرا میگیم دو سال باردار بود؟ چون خانم بازیگر در حال حاضر دو فرزند دارد که پشت هم هستند و بلافاصله بعد از به دنیا آمدن اولی ، دومی را باردار شد و حالا با خیال راحت دختر و پسرش را بزرگ می کند. الهام حمیدی تا به حال دو بار ازدواج کره که در وصلت دوم زندگی خوب و البته مرفهی را دارد.  

الهام حمیدی اما از سلاطین تبلیغات برای مزون هاست. خانم بازیگر بدون اینکه همانند خانم های بازیگر دیگر سر و صدا کند کار خود را انجام داده و هزینه اش را میگیرد. وی به مزون های مختلف دعوت شده و با پرو مانتوهای گران قیمت و لاکچری اعتباری برای پیج اون فروشگاه و مزون خواهد شد. اما خب موضوعی که در نظرات خیلی دیده میشه انتقاد و گاهی هم نظرات افرادی با افکار مریض است چرا که قر و قمیش خانم بازیگر جلوی آینه بسیار است!

همانطور که گفتیم الهام حمیدی یکبار در بیست سالگی ازدواجی ناموفق داشته که تصویری هم از هسر اولش دیده نشده. اما به تازگی عکسی از الهام حمیدی در کنار یک آقا منتشر شده که به گفته کاربران همسر اول وی می باشد.

Untitled

الهام حمیدی بعد از بازیگر شدنش زمین تا آسمان فرق کرد!

الهام حمیدی درباره دورانِ بازیگری‌اش که عمدتاً نقش زنان تأثیرگذار را در سریال‌های یوسف پیامبر، مختارنامه، شوق پرواز و حتی «گهواره مادر» ایفا کرده است.

وی از اینکه چقدر توانسته ویژگی‌های این شخصیت‌ها را به ویژگی‌های شخصی خودش اضافه کند، گفت: خیلی زیاد تأثیر گرفتم؛ فکر می‌کنم اگر الهام حمیدی قبل از بازیگری را با الهام حمیدی بعد از بازیگری و تجربه این کاراکترها مقایسه کنم زمین تا آسمان از لحاظ اخلاقی عوض شدم.

lotuspictures_tr_1622903302

cinema.galllery_1622206126

الهام حمیدی کُپ ضیغمی شد!

از این ها بگذریم الهام حمیدی در زندگی شخصی و واقعی اش شخصیتی متفاوت از نقش ها دارد. خانم بازیگر بسیار قرتی و خودشیفته می باشد و مدتی برای حاملگی اش از فضای مجازی دور بود اما بلافاصله بعد از زایمان به میادین مجازی و تبلیغات برگشت! در ادامه نمونه ای از چیزی که گفتیم را مشاهده می کنید که به مرکز خدمات ابرو رفته و یکسری صحبت که به او دیکته شده را جلوی دوربین می گوید. این سالن را مدتی پیش نیوشا ضیغمی هم برای تبلیغ و معرفی رفته بود!

ظاهرا خانم ها نیوشا ضیغمی و الهام جمیدی و بهاره رهنما در تبلیغات با هم رقابت دارند که خب صدر جدول خانم رهنما می باشد!!!

این را هم بگوییم این روز ها حتی کاربران عادی هم سعی دارند تا در اینستاگرام کسب و کار خود را داشته باشند و حالا به هر طریق بلاگر بشن و درامد داشته باشن. حالا شما فکر کن معروف هم باشی خب ده هیچ از بقیه جلوتری چرا نباید از شهرت و جایگاهت استفاده کنی؟!

اما برخی هنرمندان هم مثل خانم لیلا حاتمی هستند که ترجیح میدن تا تو همون عرصه هنر و بازیگری فعال باشن و تو این مسائل نیان اما بازیگران زیادی هم هستند که علاقه به قرتی بازی دارن و از این راه پول دارن پارو میکنن!

cinema.galllery_1619635517

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست.

 خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی اولین بار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدوا کرد اما ان وصلت دوام زیادی نداشت و خیلی زود به طلاق رسید اما ازدواج دوم خانم بازیگر در سال 21 سال بعد در سال 97 بود که با اقایی پولدار به نام علیرضا صادقی بود که حاصل این رابطه دو فرزند بود که یکیش سال 99 به دنیا اومد و بعدی هم سال 1400!

علیرضا صادقی در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

elnazshakerdoostl__1615624339

elhamhamidiiiif_1618328291

saminadaily_1641568109

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    جقدر جلوی آیینه بد هیکله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی