|

عمل بینی "الهام حمیدی" جوری که ندیدین؛ خانوم تا نترکونه دست بردار نیست!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که از سلاطین تبلیغات هستش این بار برای عمل بینی به مرکز خدمات زیبایی رفت و بینی خود را عمل کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

الهام حمیدی بازیگر به شهرت رسیده و خوش چهره ایرانی است که بیشتر با بازی در سریال "یوسف پیامبر" معروف شد و بعد از آن همچنان در نقش های مظلوم و معصوم بازی کرد و میکند.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی اما مثل خیلی از بازیگران تفاوت زیادی با نقش هایش دارد و بر خلاف چهره ای ساده بسیار اهل قرتی بازی و اینجور مسائل است. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همان گونه که در فیلم و سریال دیده میشه تو واقعیت و زندگی شخصی اش هم باشه اما خب اینهمه تفاوت گاهی برای کاربر و بیننده هضم نشدنیه. الهام حمیدی خیلی زیاد علاقه مند به آرایش های غلیظه ایشون تو قاب تلویزیون ساده اند اما در واقعیت خودشیفته هستن و به گفته خود از خودشون خوشتیپ تر ندیدن! که این گفته هم با انتقادات شدیدی روبرو شده بود.

الهام حمیدی تبلیغات زیادی انجام میده اما نه مثل خانم بهاره رهنما که هر چیزی که میبینه رو معرفی می کنه. الهام حمیدی بیشتر برای تبلیغ مزون های مانتو میره و مانتو های گرون قیمت رو پُرو و در آخر تعریف و تمجید میکنه. و یا به تازگی به یک مرکز زیبای رفته که ابرو و بینی رو ابتدا به صورت دیجیتالی نشون میده که شخص بعد از انجام کار چه شکلی میشه و خب اینجوری مراجعه کننده متوجه میشه چه کاری رو انجام بده چه کاری رو نکنه.

البته که از اونجایی که کمال همنشینی بسیار اثر میکنه! الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هم دوستان خیلی صمیمی هستند و نیوشا ضیغمی هم قبلا به این مرکز رفته بود و تبلیغات کرده بود.

Untitled (2)

الهام حمیدی در کنسرت با ظاهری متفاوت

از این ها که بگذریم تو این مدتی که کنسرت ها زیاد شده بازیگران خانم چپ و راست تو سالن های مختلف برای کنسرت خواننده های مختلف میرن. به تازگی هم الهام حمیدی برای اجرای کنسرت رضا بهرام رفته بود که آقای خواننده هم اسم ایشون رو در سالن میگن و خلاصه خانم بازیگر هم رخی از خود نشون میده. در ادامه ویدیویی که خود الهام حمیدی منتشر کرد را مشاهده می کنید.

اما موردی که برای مخاطبین جالب بود دو رنگه بودن موهای الهام حمیدی است که در این ویدیو قسمت جلوی موهاش تیره هستش و پشت موهاش که احتمالا اکستنشه، بلوند بسیار روشنه!

البته این اولین باری نبود که الهام حمیدی به کنسرت رفته و خانم بازیگر در کل علاقه زیادی به رفتن کنسرت خوانندگان مختلف دارد.

elhamhamidiiii_1525853462

elhamhamidiiii_1526367004

این بازیگران بازیگر هستند یا بلاگر؟!

این روزها مراسمات سینمایی اونقدری شلوغ شده که راه به راه هنرمندان در حال رفت و امد به جشنواره و اکران و اینجور مراسمات هستند. اما اگه از دنبال کنندگان سلبریتی ها بوده باشید متوجه این موضوع شدید که یکسری بازیگرا مثل پریناز ایزدیار دائما در حال دعوت شدن به این مراسماته و دغدغه هایی مثل خانم حمیدی و یا نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما نداره که دائم در حال تبلیغ و سالن زیبایی و اینجور مسائل باشه و در عوض در سینما پر کاره و در مراسمات سینمایی زیاد دیده میشه.

اما خانم های بازیگری که مثال زدیم در هیچ یک از این مراسمات حتی جشنواره فجر نیز حضور نداشتند و ندارند و در پی قرتی بازی های خود هستند! ناگفته نماند خانم ایزیار یک مثال بارز بودند و هنرمندان دیگری هم هستند که این روز ها مشغول حرفه و کار خود هستند اما برخی تنها در پی مسائل حاشیه ای!

newshazzeighami_1616228461

parinazizadyar_1644330271_4

درآمد میلیونی و بی زحمت

الهام حمیدی هم مثل خیلی از خانم های بازیگر که در کار تبلیغات اینستاگرامی فعالیت دارند و پول هنگفتی هم دریافت می کنند، برای تبلیغ مزون میره و با مانتویی گران قیمت جلوی آینه ناز و عشوه میریزد که البته این بار اولش نیست و تا به حال عکس و فیلم های زیادی از خانم خانما منتشر شده که با مانتو های میلیونی در حال جولان دادن هستند.

این ریخت و پاش ها در صورتی شده که خیلی از خانم های بازیگر مثل الهام حمیدی مدت هاست که بازیگری نمی کنند اما خب به برکت شوهر پولدار و تبلیغاتی که خودشون انجام میدن زندگی مرفهی رو دارن اما در اخر بازم مینالن!

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرضا صادقی ازدواج کرد.

bazighran_1630752054

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟

همسر این خانمِ هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید. او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

251347_188

elhamhamidiiii_1612182730

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    با کلی عمل به قیافشونم مینازن.😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها