|

تغیر چهره زیاد"مهناز افشار" تو آلمان؛ اینستاگرام تنها ابزار ارتباطی

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که این روزها با رنگ مویی جدید وارد اینستاگرام میشه که این موضوع برای کاربران تعجب آوره!

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار که تا مدتی پیش حرف از برگشتش به ایران بود و با حجاب نیمه ای که داشت خود را بلاتکلیف نگه داشته بود حالا او را بدون هیچ حجابی می بینم و این نشون میده که خانم بازیگر دگر به هیچ عنوان حاضر به برگشت نیست و میخواهد برای همیشه دور از وطن و در اروپا زندگی کند.

به گزارش«شایانیوز» البته اینکه مهناز افشار تا دو روز پیش کلاه به سر میگشت، اسمش حجاب نبود و بیشتر خود را با این رفتار سوژه میکرد اما خب انگاری تنها پوشاندن چهار تا لاخ مو اون هم با تل و توربان حجاب به حساب می آمد و اسمش کشف حجاب نبود!!!

اما از این ها که بگذریم مهناز افشار را دیگر کاملا رفته بدانید و او حالا هر روز با رنگ مویی جیغ و فانتزی جلوی دوربین اینستاگرام می آید. خانم بازیگر ظاهرا به فکر سلامت موهاشونم نیستن و حالا یا مدل رنگ مو شدن یا به دلخواه خودشونه که خلاصه رو به کچلی هستن! اما در این میان مهناز افشار چند باری هم پیج آرایشگر آلمانیشو تگ کرد که اگر سری به پیج او بزنید با تصاویر مهناز افشار روبرو خواهید شد. 

ژست های عجیب مهناز تو سالن آرایش!

مهناز خانوم انگار با آقای آرایشگر خیلی ندار شده. چرا که اگر نگاهی کنیم به پیج اینستاگرام آقای آرایشگر با عکس های مهناز روبرو می شوید که چندان جالب نیست.

مهناز افشار محبوب تر شده!

نکته جالبی هم وجود داره اینکه مهناز افشار زمانی که در ایران بود در دهه هشتاد شاید بتوان او را همراه با محمدرضا گلزار از سوپراستار های سینما دانست که اگر در فیلمی حضور داشتند بسیار پولساز بودند و طرفداران خاص خود را داشتند اما بعد از مهاجرت مهناز افشار هواداران وی چندین برابر شد و این موضوع  ظاهرا ارتباط مستقیمی با تغییر رفتار و مغرور نبودن مهناز بعد از دور شدن از کشور و خانواده و مشکلات زیاد بود!

مهناز افشار حالا در اینستاگرامش بیش از 15 میلیون و 400 هزار دنبال کننده دارد که بیشتر کامنت هایش هم مثبت هستند و خب این نشون میده که خانم بازیگر خیلی محبوب تر از پیش می باشد. 

در ادامه پست جدید مهناز افشار را مشاهده می کنید که یکی از هوادارانش نقاشی ای جذاب از خانم بازیگر کشیده است.

اینستاگرام تنها ابزار ارتباطی مهناز با همزبون هاش!

از این ها که بگذریم مهناز افشار در صفحه خود تصاویر بسیار زیادی منتشر می کند و تقریبا هر روز چیزی برای پست دارد. البته کیفیت عکس ها از لحاظ ظاهر و ژست و ... برای یک سلبریتی کم است اما خب فعلا این راه رو انتخاب کرده تا غم غربت کمتر شه و با هم زبوناش راحت در ارتباط باشه.

مهناز افشار اغلب با چهره ای کم آرایش و یا آرایش ریخته شده و خلاصه تو این مدلا عکس میزاره و دیگه این مورد ربطی به راحت بودن با مخاطب نداره و شخصی مثل ایشون که کلی دنبال کننده داره باید دقت بیشتری داشته باشه!

حالا ممکنه برخی هم بگن اصلا خارج کسی آرایش نمیکنه و این حرفا. بله درسته یا باید آرایش نکرد و یا با آرایش مناسب و تمیز جلو دوربین اومد که این خودش احترام به مخاطبه!

249262547_1093575991384033_296392580486487563_n

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانواده او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

در ادامه ویدیویی از مهناز افشار مشاهده می کنید که درباره مادر نمازخوان و پدر خورش صحبت می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها