|

خوشگلی و راحتی "خانوم بازیگر" پشت صحنه؛ زشته با این لباس ناجور وِلو شدی!

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی به تازگی در کاری جدید نقش دارد عکس هایی منتشر کرد که ظاهرا خیلی هم کاراکتر سختی بوده و پر از چالش.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر معروف و جذاب ایرانی می باشد که اولین بار بازی در سریال "شمس العماره" دده و معروف شد. این بازیگر زن بعد ها در فیلم و سریال های بسیاری هم در تلویزیونو هم در سینما بازی کرد و حالا یکی از بهترین هنرمندان در این عرصه می باشد.

به گزارش«شایانیوز» هانیه توسلی آخرین بار در سریال شبکه خانگی "زخم کاری" دیده شد که خیلی هم خودش و هم نقشی که داشت طرفدار پیدا کرد. وی هنرمند ی کم حاشیه و دوست داشتنی است که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد که خب البته خانم بازیگر چون دائما در طبیعت و کویر هستند و پی خوشگذرانی، عکس های زیاد هم دارند و پست می کنند.

اما از این ها که بگذریم هانیه توسلی چهره ای نچرال دارد که بسیار جذاب است. او به تازگی تصاویری از خود در اتاق گریم و پشت صحنه منتشر کرد و نوشت: 

بی صدا حلزون داره اکران می شه.بزودی.

یکی از سخت ترین نقش هایی که در زندگیم بازی کردم.خیلی سخت و پر از چالش بود اما همین سختی ها یه نقش رو جذاب و شیرین می کنه.به بهانه ی اکران این فیلم و کلی خاطرات خوش از پشت صحنه،این عکس ها رو با شما به اشتراک می ذارم.به امید یک اکران خوب.امیدوارم با توجه به شرایط خاص این روزها بتونیم اکران های مردمی هم داشته باشیم

haniehtavassoli_1643564559_1

haniehtavassoli_1643564559_4

اشتباه هانیه توسلی که صدای همه رو درآورد!

اما همانطور که گفتیم هانیه خانم توسلی عکس های زیادی میگیره و به اشتراک میزاره. اما از جدید ترین آن ها باید به چند روز پیش اشاره کرد که به کویر لوت رفته بود و سگ هاسکی هم به همراه خودش برده بود.

این تصویر با واکنش زیاد و تند کاربران همراه شد که گفته بودند این سگ مخصوص مناطق سردسیر و قطبی است و در این گرما و کویر خیلی اذیت میشه! اما ظاهرا خانم بازیگر به این چیزا توجهی نداشته و تنها عکاسی برایش مهم بود!

2768675_223

تیپ ناجور و تئاتری که سانسورچی ندارد!

هانیه توسلی از خانم های بازیگری است که با هنر و استعدادش به این جایگاه رسید نه خودنمایی و عمل های زیبایی. وی در حال حاضر هم طرفداران زیادی دارد و بیش از 2 میلیون کاربر فالوور او هستند که عاشق شخصیت و چهره نچرال خانم خانما شده اند. هانیه توسلی برخلاف بسیاری از هنرمندان خانم که خود را غرق در آرایش می کنند تازه جلوی دوربین اینستا هم با فیلترهای داف طور می آیند نیست و بیشتر مواقع ساده است.

اما از این ها که بگذریم در کل سینما و به خصوص تئاتر برای بازیگران آنقدر راحت شده که هرگونه لباسی می پوشند و دیالوگ هایی ناجور را سانسور نمی کنند! در ادامه تصویری که از هانیه خانم توسلی منتشر شده را مشاهده می کنید که تیپ و ژستی نه چندان جالب دارد. این با نظرات مختلف کاربران همراه شد که برخی از آن ها نشو دنده ذهن بیمار کاربر است.

Untitled (2)

هانیه توسلی و دلبر جانِ خطرناکش

این روز ها داشتن حیوان خانگی مثل سگ و گربه به نوعی کلاس تبدیل شده. اما گربه داشتن خیلی خیلی بیشتر بین بازیگرا دیده میشه که معمولا هم گربه هایی لاکچری دارند.

اما هانیه توسلی عاشق گربه هاست و آن هم نه گربه های لاکچری و پرشین کت، او گربه های خیابانی رو میاره و بزرگ میکنه و واکسن میزنه و...که این یعنی برای پز دادن و ادا نیست و او واقعا به حیوانات علاقه مند است!

هانیه توسلی در مصاحبه ای در مورد علاقه اش به گربه ها گفت: گربه در خانه ما خیلی مهم بود در زیرزمین یک کرسی قدیمی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌ شدند و زاد و ولد می‌ کردند شیشه زیرزمین شکسته بود و آنها راحت می‌ رفتند و می‌ آمدن ما هم به گربه‌ ها غذا می‌ دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند. من الان هم شش گربه دارم البته هیچ‌ کدام از آنها پرشین کت نیستند من گربه‌ های خیابانی را نگه می‌ دارم و از این کار لذت می برم. خانوم بازیگر اخیرا با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش از دلبرش رونمایی کرد او در کپشن پستش نوشته: دلبر خطرناک من، چه بی رحمانه زیبایی قربون چشم هات برم من.

haniehtavassoli_1637493294

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

پدرش مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود ، چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

bazigaran_2021_1635957213

خانوم بازیگر خوش چهره همچنان مجرد است

هانیه توسلی گویا تا به حال ازدواج نکرده است و همچنان مجرد است. او در آخرین گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در این مورد گفت: در سنین پایین خیلی به این فکر می کردم که ازدواج کنم و بچه دار شودم. اما الان ازدواج برای من پیچیده شده است و حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم. 

او در مورد بچه دار شدن می گوید شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر راحت بچه ‌دار می ‌شوند. مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

haniyeh-3-768x626

این هنرمند کشورمان می گوید تا به حال خواستگاری رسمی به صورتی که به خانه مان بیایند و من چایی بیاورم نداشته ام!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی