|

عاشقانه های "هانیه توسلی" و دلبر جانِ خطرناکش؛ وای چه قربون صَدقشم میره!

haneyeh tavasoli shayanewd

هانیه توسلی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی در صفحه اینستاکگرامش از دلبری خطرناک رونمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

هانیه توسلی یکی از بازیگران جذاب، محبوب و البته کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. او را به تازگی در سریال پربیننده "زخم کاری" دیدیم هانیه خانوم در این سریال از کاراکتر های اصلی بود که مثل همیشه هم به خوبی ایفای نقش کرد. خانوم بازیگر برعکس خیلی از بازیگران زن اهل میکاپ های زیاد و فیلتر اینستا و تبلیغات نیست و با موفقیت و استعداد خودش به این جایگاه رسید نه حواشی و زیبایی!

به گزارش «شایانیوز»، این روزها داشتن حیوان خانگی بین خانم های بازیگر ایرانی خیلی مد شده و اگر به اینستاگرام خانم های بازیگر سر بزنید عکس های زیادی با سگ ها و گربه هایشان می بینید که اکثرا هم خیلی لاکچری و گرون قیمت هستند. هانیه توسلی هم جزء افرادی است که علاقه خیلی زیادی به گربه ها دارد بسیاری از عکس های اینستاگرامش با گربه هایش است البته گربه های خانوم بازیگر گرون و لاکچری نیستند و این نشان می دهد که عشق او به گربه ها واقعی است و برای پز و ادا نیست.

او در مصاحبه ای در مورد علاقه اش به گربه ها گفت: گربه در خانه ما خیلی مهم بود در زیرزمین یک کرسی قدیمی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌ شدند و زاد و ولد می‌ کردند شیشه زیرزمین شکسته بود و آنها راحت می‌ رفتند و می‌ آمدن ما هم به گربه‌ ها غذا می‌ دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند. من الان هم شش گربه دارم البته هیچ‌ کدام از آنها پرشین کت نیستند من گربه‌ های خیابانی را نگه می‌ دارم و از این کار لذت می برم. خانوم بازیگر اخیرا با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش از دلبرش رونمایی کرد او در کپشن پستش نوشته: دلبر خطرناک من، چه بی رحمانه زیبایی قربون چشم هات برم من.

haniehtavassoli_1637493294

ماجرای تجاوز به هانیه توسلی و تکذیب آن

از مدت ها قبل جنبشی به نام "من هم" در میان بانوان راه افتاده بود و افرادی که یک روز مورد تجاوز و تعرض جنسی توسط آقایان قرار گرفته اند با زدن این هشتگ به این پویش می پیوستند. در این میان تعدادی از افراد معروف و سرشناس هم به این پویش آمدند اما جالب ترین آن ها هانیه توسلی بود که با انتشار تصویری از جوانی هایش متن بلند بالا در همن راستا نوشت و خود را تجاوز دیده معرفی کرد.

هانیه توسلی

در نظرات این پست صحبت های زیادی شد اما بعد از مدتی هانیه توسلی با تغییر متن این پست و تکذیب تجاوز نوشت: متن پست قبل تغییر می کند. من می دانم اذهان عمومی روزی رشد خواهد کرد و ظرفیت پذیرش مشکلات زنان این سرزمین را خواهد داشت. روزی می آید که وقتی زنی دردی را فریاد می زند، همدلی و درک و فرهنگ جامعه حمایتش خواهد کرد. به امید آن روز. نیت من اعلام همدری با زنان آزار دیده بود، خود من هم مثل خیلی ها آزار دیده ام.

خانوم بازیگر خوش چهره همچنان مجرد است

هانیه توسلی گویا تا به حال ازدواج نکرده است و همچنان مجرد است. او در آخرین گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در این مورد گفت: در سنین پایین خیلی به این فکر می کردم که ازدواج کنم و بچه دار شودم. اما الان ازدواج برای من پیچیده شده است و حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم. 

هانیه توسلی

او در مورد بچه دار شدن می گوید شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر راحت بچه ‌دار می ‌شوند. مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

خانواده موفق هانیه توسلی

هانیه توسلی 4 خواهر دارد که ظاهرا همه تحصیل کرده و موفق هستند خواهر بزرگ هانیه بنام «هما» مدتی در یک مجله منتقد بود و حالا کار ترجمه می کند، خواهر دیگرش «مهسا» جراح مغز و اعصاب می باشد. یک خواهرش بنام «هدیه» در آمریکا زندگی می کند و خواهر کوچکش تحصیلکرده رشته طراحی شهری است.

هانیه توسلی

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن

هانیه توسلی از سن 17 سالگی در تئاتر به صورت آماتو بازی کرد. وی قبل از بازیگری دچار اختلال تلفظ بود که به دلیل علاقه ای که به سینما داشت با تمرین کردن مداوم این مشکل را حل کرد. هانیه توسلی در دوره 31 جشنواره فیلم فجر در سال 91 به دلیل بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هانیه توسلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی