|

فیلم دیدنِ دو بازیگر جذاب در سینما با مردم؛ "سحر و هانیه" نچرال و ناز!

hanieh tavassoli shayanews

سحر دولتشاهی و هانیه توسلی دو بازیگر جذابی هستند که به تازگی در اکران مردمی "آتابای" به همراه مردم در سینما پردیس آزادی فیلم را دیدند.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که با هنر و استعداد خود معروف و البته محبوب شد. خانم بازیگر دارای چهره ای نچرال است که زیبایی خاص خودش را دارد و هماننند خیلی ها عملی و غیر طبیعی نشده.

به گزارش«شایانیوز» هانیه توسلی از هنرمندان بی حاشیه اما پر طرفدار سینما می باشد که در حال حاظر اینستاگرامش 2 میلیون دنبال کننده دارد. نیکی کریمی بازیگر مطرح ایرانی است که به تازگی فیلم «آتابای» را ساخته است. سحر دولتشاهی و هانیه توسلی از هنرمندانی بودند که هشتم آذر ماه در سینما پردیس آزادی در دو سانس اکران مردمی حضور داشتند و به همراه مردم فیلم را تماشا کردند.

در ادامه تصاویر این دو هنرمند دوست داشتنی را مشاهده می کنید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

پدرش مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود ، چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

هانیه توسلی

خواهران یکی از یکی از موفق تر!

خواهر بزرگ هانیه بنام «هما» مدتی در یک مجله منتقد بود و حالا کار ترجمه می کند ، خواهر دیگرش «مهسا» جراح مغز و اعصاب می باشد.

یک خواهرش بنام «هدیه» در آمریکا زندگی می کند و خواهر کوچکش تحصیلکرده رشته طراحی شهری است.

هانیه توسلی

عکاسی را دوست دارم اما حالا بخاطر اینکه مد شده همه بازیگران عکاسی می کنند و نمایشگاه می گذارند ترجیح می دهم کارم را رسانه ای نکنم.

عاشق گربه ام

از قدیم گربه در خانه ما خیلی مهم بود ، در زیرزمین یک کرسی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌شدند و زاد و ولد می‌کردند.

شیشه زیرزمین ما همیشه شکسته بود و آنها راحت می ‌رفتند و می ‌آمدند ، ما هم به گربه ‌ها غذا می ‌دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند. من الان هم شش گربه دارم که البته هیچکدام از آنها پرشین کت نیستند و من گربه‌ های خیابانی را نگه می ‌دارم.

خانم بازیگر با این همه خوشگلی خواستگار نداشته!

تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم هنوز مجردم.

شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر ر راحت بچه ‌دار می ‌شوند.

مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها