|

ترس "گوهر خیر اندیش" از بوسیده شدن توسط آقای بازیگر؛ اینجا ایرانه ها نه اونور!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیر اندیش بازیگر معروف ایرانی که جدیدا راه به راه اسمشو تو لیست جنجالی ها می بینیم اینبار شوخی جالبی با محسن تنابنده کرد که سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

گوهر خیر اندیش بازیگر محبوب و با سابقه ایرانی می باشد که هم در تلویزیون و هم در سینما فعالیت بسیاری داشته و همچنان هم دارد. وی سن و سالی ازش گذشته اما هنوز هم در فضای مجازی و هم واقعیت پر انرژی و اکتیو است. 

به گزارش«شایانیوز»  گوهر خیراندیش بازیگری طنز می باشد که اگر در فیلم و سریالی ایفای نقش کند قطعا آن پروژه پر بیننده و قوی خواهد بود. اما جدیدا چند وقتی میشه که خیلی از خانم های هنرپیشه راه های حاشیه دار را در پیش گرفته اند تا هم فالوور جذب کنند و هم انگاری دوست دارند که از این طریق تو چشم باشند.

یکی از این خانم ها بهاره رهنما است که از راهی دیگر وارد شده که خودتون بهتر میدونید و گوهر خانم خیراندیش هم که از راه بی حجابی و رفت و امد با سلبریتی های خارج از کشور مثل ابی و طلا گلزار!

اما مورد دیگه ای هم هست و آن اینکه گوهر خیر اندیش تا به حال چند باری شده که روی سن در مراسمات مختلف صحبت هایی جنجالی داشته و ظاهرا کسی هم کاری به کار خانم بازیگر ندارد. به تازگی ویدیویی منتشر شده که گوهر خیر اندیش حضور دارد، محسن تنابنده هم روی سن می آید و یکی یکی با آقایون روبوسی میکند. خانم بازیگر هم خودشو عقب میکشه و با حالتی شوخ میگه من این عزیز رو از دور میبوسم!

گوهر خیر اندیش علنی کشف حجاب کرد!

گوهر خیراندیش با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان در حال گشت و گذار در مهمانی های داخلی و خارجی است. وی مدتی پیش تولد 67 سالگی اش را جشن گرفت. تصویری از خانم بازیگر در فضای مجازی هست که در کنار پسر و دختر و دامادش حضور دارد و به طور کامل کشف حجاب کرده است.

celebrity_lifestyle3_1630954376

البته که گوهر خانم خیر اندیش در مراسمات سینمایی داخلی و خارجی کمی بهتر تیپ و استایل خود را انتخاب می کنند. گوهر خیر اندیش چند وقت پیش هم در هند حضور داشت که با لباسی سنتی طور و جدید ظاهر شد.

اما همونطور که گفتیم گوهر خیراندیش زیاد در بند حجاب و این جور موارد نیست.. البته که به تازگی کلا خانم های بازیگر خیلی راحت شده اند و حتی با کاپشنی کوتاه که مانتو نیست در مراسمات سینمایی حاضر می شوند.

خب میرسیم به استایل گوهر خیراندیش که به گفته خودش خانم سایه موسوی طراحی آن را برعهده داشته. این لباس رویه ای بلند و طرحی سنتی شکل دارد که زیرش پیراهنی بلند و با کمربند مدل GG استفاده کرده است.

در این تیپ توربانی مشکی هم به سر دارد که البته ماسک خانم بازیگر با لباس سنتی اش سِت شده.

گوهر خانوم چرا ممنوع التصویر نمیشه!

اما این بار اولی نیست که گوهر خیراندیش تیپی نه چندان جالب و بی حجاب دارد. تازه این استایل جزء با حجاب های خانم بازیگر است که نکته خاصی ندارد اما به مذاق کاربران هم خوش نیامد.

گوهر خیراندیش مدتی پیش در تولد ابی هم شرکت داشت و یقه باز خانم بازیگر بسیار جنجالی شد. اما مورد دیگر اینکه تصویری از او منتشر شد که در کنار دختر و پسر و دامادش است اما کاملا کشف حجاب کرده است!

soje.1_1637474923_3

چند وقتی میشه که بازیگران و سلبریتی ها حسابی با هم مشکل پیدا کرده اند و هر روز شخصی در حال افشاگری است و مواردی را مورد انتقاد و حمله قرار میدهد.

اینبار نوبت به سحر زکریا رسید و ویدیو هایی از او درباره هنرمندان مختلف دیده شد. وی در مورد گوهر خیراندیش هم صحبت هایی داشت. سحر زکریا میگوید محمدرضا حیاتی مجری با سابقه صدا و سیما تنها برای ابراز علاقه و ارادت به ابی ممنوع التصویر شد اما گوهر خیراندیش حتی با ابی رقصید اما کسی کاریش نداشت!

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

bazigar_gram_1574884074_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    با اینکه این دوسال کرونا جولان میداد ولی این هنر پیشه ها خوب پولایی تو خارج برا خودشون و بچه هاشون خرج کردن . همش هم مینالن با اینکه خودشون هم متوجه هستن که بیشتر از استعداد و هنرشون پول میگیرن. اینجا یه فیلم بازی میکنن ، بعد با پولش از هر سوراخی تو داخل و خارج سر درمیارن و فقط دنبال عشق و حالن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی