|

خارجی بازی "گوهر خانم" با درخت کریسمسی که شبیه خیمه یزیده؛ زشته با حوله راه میری!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر سابقه دار ایرانی است که بیشتر مواقع در آمریکا کنار فرزندانش به سر می برد عکسی همراه نوه اش برای کریسمس منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گوهر خیراندیش بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که بیشتر او را در نقش های طنز دیده ایم و با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان ان بانمکی و شوخ طعی درونش هست.

به گزارش«شایانیوز» گوهر خیراندیش یک پایش در ایرانی است و یک پایش در آمریکا. فرزندان خانم بازیگر در رفاه کامل اونور آبها زندگی می کنند و گوهر خیراندیش هم بخاطر فیلم و سریال هایی که دارد گاهی حجاب را رعایت کرده و گاه هم بیخیال آن می شود. 

وی جدیدا بسیار پرحاشیه شده و تیکه های ریز و درشت زیادی هم در جمع و اینستاگرام میندازه! اما از این ها که بگذریم ظاهرا هنرمندان به خصوص خانم ها در ایران علاقه زیادی به رسم و رسومات اروپایی دارند. آن ها از هالووین گرفته تا کریسمس را اجرا می کنند و برای چشم و هم چشمی هم که شده عکساشونو تو اینستا به اشتراک می گذارند.

حالا گوهر خانم هم همراه با نوه اش عکسی کریسمسی و خوشتیپ منتشر کرده که احتمالا در آمریکاست. اما نظرات کاربران جالب بود که یکی نوشت: رخت کریسمسشون مثه خیمه های یزیده که!

گوهرخیراندیش

 گوهر خیراندیش را خیلی ها دوست دارند زیرا هنرمندی بانمک و پر انرژی است. اما نکته جالب اینجاست که تقریبا تنها بازیگریه که کشف حجاب کامل کرد اما همچنان ممنوع الکار نشده و بازی می کند. در ادامه عکس و فیلم خانم بازیگر را در پشت صحنه فیلم «فصل قاصدک» مشاهده می کنید که در امریکا ساخته شده است.

گوهر خیراندیش متی پیش هم در با لباس مجلسی در عروسی دخترش رقصید و ویدیوی گرفته شده از او در فضای مجازی حسابی پخش شد. مورد دیگر اینکه در تولد ابی حضور پیدا کرد و کنسرت گوگوش هم رفت، اما همچنان خبری از ممنوع الفعالیتی خانم خانما نیست تا اینکه چن وقت پیش در یکی از مراسمات سینمایی با شوخی و خنده حرف هایش را زد. اینطور که معلوم است کمی به خانم بازیگر گیر داده و او هم کم نیاورد مواردی را جلوی همه گفت.

گوهرخیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

گوهرخیراندیش

ترس از خون

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

گوهرخیراندیش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Maesih karae ارسالی در

    درخت کریسمس نماد سال نو میلادی که خبر خوش متولد شدن عیسی مسیح در واقع خداوند با رستاخیز کردن وارد زمین شده به خاطر گناهان ما بر صلیب کشیده شده جان خودش فدای ما بندهای پر از اشتباه خطا کرده بعد ۳ روز از مردگان دوباره بلند شده برگشته به آسمان کلن مسیحیت به وجود آورد توسط عهد عتیق عهد جدید تا به ما آدما بفهمان با عشق و محبت با یکدیگر رفتار کنیم دست از زندگی کردن با هوای نفس طبعیت کردن از شیطان وجودمون برداریم اجازه بدیم خدایش بکنه ما هم بندگیش کمک رسان هم باشیم برای آخر عاقبت خودمون که به دیار باقی میخواهیم بریم فقط اعمال خودمون ببریم نه مال ثروت قدرت انقدر خودخواه نباشیم گناه نکنیم روحی که در جسم ما وجود داره آلوده نکنیم امانت خدارو ما جسممون مال خودمون اما روحمون مال خدا پس بهتر بوی خدا بدیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها