|

"روناک یونسی" تو جذب فالوور اومد مرحله بعد؛ خانوم هَپلی شده و تنبل!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که این روزها به دنبال جمع کردن فالوور است تصاویری جذب کننده در این راستا منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

روناک یونسی بازیگر شناخته شده ایرانی که البته این روز ها تنها در اینستاگرام نقش بازی می کند بلکه روز به روز تعداد فالوور هایش افزایش یابد! روناک یونسی با بازی در سریال رستگاران دیده و معروف شد که نقش خانمی چاری را داشت و به گفته کاربران اتفاقا خیلی هم بهش میومد!

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی در این سریال نام همسرش احمدرضا بود بود که در کما به سر میبرد. احمدرضا در واقعیت هم همسر روناک یونسی بود که خیلی زود منجر به طلاق شد و پس چند سال مجردی خانم بازیگر سر سریال سقوط آزاد با محسن میری که از خود پنج سالی هم کوچکتر است آشنا می شود و ازدواج می کنند. این زوج سال هاست به کانادا مهاجرت کرده اند و ظاهرا زندگی آرام و خوبی هم دارند و اهل حاشیه بازی نیستند.

اما خب روناک یونسی هم مانند همه سلبریتی ها و پیج های فالوور بالا، باید تولید محتوا کند تا آنفالو نشود و از آنجایی که از کشور دور است باید مواردی را برای کاربر منتشر کند که جذاب باشد. خب چی بهتر از برهنه شدن؟ وی هر چند روز یکبار فیلم و عکسی از خود به اشتراک میگذارد که نکته دار باشد.در ادامه استوری جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که ظاهرا بی لباس هستند و در تخت خوابشان عکس گرفته اند! البته که این موضوعات به کسی ربطی نداره اما وقتی تو فضای عمومی و مجازی به اشتراک گذاتشه میشه پس باید در انتظار هر گونه نظر مختلف هم بود.

Untitled

خودشیفتگی روناک یونسی بعد از مهاجرت

البته یکسری از مخاطبین هم بر این عقیده اند که روناک یونسی از ابتدا حتی در فیلم و سریال ها هم تو قیافه بود و بعد از رفتن به کانادا این کلاس گذاشتن بیشتر و بیشتر هم شد و در تمام تصاویر خانم بازیگر خودشیفته هستند!

اما رفته رفته با مشکلات و عادی شدن شرایطی که (مثلا من رفتم خارج خیلی خفنم) کلاس گذاشتن خانم خانما هم کمتر شد و حالا با کاربر راحت تر صحبت می کند. وی مدت ها پیش عکسی از خود در خیابان منتشر کرد که برخی از کاربران به نداشتن ماسکش گیر دادند و برخی هم او را شبیه به جنیفر دیدند!

5555

ronakyoonesi_1600842298_2

روناک یونسی: مهاجرت نکنیننن!

البته ظاهرا خانم بازیگر اونقدر ها هم از این رفتن راضی نیست. روناک یونسی بعد از مهاجرت و کشف حجابش  ویدیوهای کاملا متفاوتی از خودش منتشر کرده است. حالا او به مردم ایران می گوید که عجولانه تصمیم نگیرید (برای مهاجرت کردن) به این راحتی ها که فکر می کنید نیست!

روناک یونسی در یک لایو اینستاگرامی به صورت کامل همه چالش هایی که برای رفتن از ایران را داشته توضیح داد و نگاه تازه ای برای افرادی که می خواهند از ایران بروند ترسیم کرد. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

از غم غربت گرفته تا غریبه بودن مردمانی که در اطرافت زندگی می کنند و تا تفاوت فرهنگ ها و حتی مسائل قانونی و نگاه کشورها به مهاجر بودنت.

روناک یونسی محجبه یا سرلخت!

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

ronakyoonesi_2672149430061647576_242493044

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

ronakyoonesi_1597129114

روناک یونسی و همسر مدلش

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها