|

"روناک یونسی" یه مو رنگ کرد فازِ لاتی برداشت؛ خانوم با این سن چه ورزشی می کنه!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی که به تازگی موهاشو رنگ کرد و همرو متعجب، حالا استوری هایی هم از ورزش کردنش گذاشت که از لباس جذب خانم بازیگر انتقاد شد.

لینک کوتاه کپی شد
8

روناک یونسی چهره شناخه شده اما مهاجرت کرده ای است بعد از رفتنش هنوز بعد از چند سال فعالیت خاص و جالبی ندارد و تنها در اینستاگرام با انتشار فیلم و عکس های مختلف سعی بر شاخ شدن دارد!

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی دهه پنجاهی است اما اگر تصاویر جدید او را دیده باشید کمتر از سنش میخورد و خب این به دلیل عمل و ارایش و زندگی اونور آبی که داره. جدا از اینها خانم بازیگر در گذشته یکبار ازدواج و طلاق داشته اما شوهر دومی که انتخاب کرد آقای مدل می باشد که از روناک پنج سالی کوچکتر است و سر سریال "سقوط آزاد" آشنا شده اند. این زوج در حال حاضر زندگی کم حاشیه ای دارند که البته ظاهرا خانم بازیگر در تلاش است تا بیشتر بیاد به چشم.

خب همونجور که گفتیم در تلاش برای شاخ شدنه به تازگی با رنگ موی جدیدش که شبیه به آنشرلی شده، استوری هایی از ورزش گردنش گذاشت که لباس جذب خانم بازیگر مورد توجه کاربران نیز قرار گرفت.

روناک یونسی

 

اما اینبار اولی نبود که روناک یونسی از تمرین و ورزششون چیزی منتشر میکنه. وی مدتی پیش هم ویدیویی گذاشت که اینبار آقای مدل یعنی محسن میری لخت و برهنه بود و یواشکی داشت ازش فیلم میگرفت تا اینکه فهمید!

ظاهرا بازیگران ایرانی به خوبی راه و روش جذب فالوور و حاشیه سازی و خلاصه معروف شدن رو یاد گرفتن و اون هم برهنه شدنه حالا به هر طریق. خانمای داخل ایران چون در محدودیت هستند یک جور، اونور آبی ها جور دیگر!

البته این ویدیو خانم بازیگر نه تنها با نظرات خوب کاربران همراه نشد که هیچ، فالوور های خانم تنها موردی که دیدند و اشاره کردند میکاپ غلیظ او بود که هنگام ورزش با کلی عرق داشت. کاربران گفته بودند این میزان تعریق که ارایش روش اومده پوشت رو نابود میکنه و احساس سنگینی هم میده!

به هر حال تمام اینها ترفند های است که پیج های معروف انجام میدهند تا جذب فالوور داشته باشند که البته تا حدودی موفق هم میشن.

ronakyoonesi_2754183643277294932_242493044

وقتی روناک یونسی دست از تظاهر خوشبخت بودن برمیداره و اعتراف میکنه

روناک یونسی بعد از مهاجرتش عکس و فیلم های زیادی از خود منتشر کرد. اما اینبار خانم ازیگر صحبت هایی جدید داشت از شرایط زندگی و به مردم گفت عجولانه تصمیم به مهاجرت نگیرین که سختیایی داره که فکرشم نمیکنین!

روناک یونسی در این لایو صحبت های جدیدی از مهاجرت کرد و نکگاه تازه ای به کسایی که میخوان از کشور خارج شن برای همیشه گفت. او بر خلاف سایر چهره ها که برای منافع شخصی مهاجرت کردن از ایران را تبلیغ می کنند توضیح داد که رفتن از ایران و زندگی کردن در یک کشور دیگر آنقدر هم که فکر می کنید ساده نیست.

شاید خیلی ها علاقه زیادی به مهاجرت داشته باشند و این حرف رو بشنون بگن نه همه چیز در خارج از ایران خوبه و این حرفا. اما همونطور که روناک یونسی از چالش های ناجور رفتن توضیح میده به این اسونی ها هم نیست و این در حالیست که روناک الان وابستگی به کسی نداره که بخوایم بگیم بخاطر فلان مورد داره بد میگه و این تنها تجربه شخصیش بوده.

روناک یونسی در ابتدای رفتنش هم اول عکس هایی بی حجاب از خود بی هیچ حرفی در فضای مجازی منتشر کرد جوری که خیلی از کاربران گمان کردند پیج او هک شده اما خود نیز توضیح داد که هیچ هکی در کار نیست و با میل خودش این اتفاق افتاده و رفته از ایران!

Untitled

روناک با حجاب یا بی حجاب!

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

Untitled (1)

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی مقدم ارسالی در

    اینطور خبرها رو آقایون سایت کنترل کنند که بجای هالتر ننویسم دمبل
    در ضمن چهار تا مطلب در مورد چهار تا فرهیخته واقعی نوشتن خیلی سخته که همه ش از این عنو گ...ها مینویسین؟ لنگه کفش تک تک شما به همه این آشغالا شرف داره!
    باز دمتون گرم تیترتون خوبه و مثل خبرآنلاین و رکنا کلیک دزدی نمیکنین(دروغ بی ربط و گمراه کننده)
    ممنون و خسته نباشید

  • فراموش شده ارسالی در

    هیکل رو داره ردیف میکنه ، قیافه رو داغون.

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر عقده

  • مامان ارسالی در

    بدبخت عقده ای

  • هنگامه ارسالی در

    خیلی از چهره زیبات خوشم میاد...
    عالی
    کیف کن از زندگیت و لذت ببر از اونجایی که داری زندگی میکنی....رفتنت بهترین کار بود دمت گرم

  • کریم ارسالی در

    ای جان ناز عروسک

  • سیاوش ارسالی در

    پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر تو روناک آتش خدا رو فراموش نمی کردی

  • ناشناس ارسالی در

    زیبا

  • غفار ارسالی در

    چی بگم بازاین یه هدفی داره ولی زنان ایرانی اکثراهدف ندارن

  • علی گودرزی ارسالی در

    آخ چه دلبریه

  • سارا ارسالی در

    خاک بر سر روناک کنند با این پوشش خجالت بکش

  • ناشناس ارسالی در

    سلام هرکسی برای خودش زندگی میکنه کسی رو قضاوت نکنین لطفا

  • ناشناس ارسالی در

    سلام

  • توفان ارسالی در

    یه عده بیسواد جمع شدن تو سینما وابروی هنرمندان رو بردن برین مفهوم خانواده از استیون جرارد یاد بگیری نه این سگ باز های سینما

  • ناشناس ارسالی در

    این جور آدما آب نمیدیدن وگرنه شناگران ماهری هستند ، اما واقعا حیف قیافه خودش نبود که الان لباش رو مثل میمون درست کرده

  • رهگذر ارسالی در

    جون....😜😜🤪🤪

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا چرا آدم بودن الان خیلی سخت شده

  • ناشناس ارسالی در

    خاک توسرشون که یه خورده معروف میشن پامیشن باجنگ باخدا آخه ازبی حجابی چی دیدکه توحجاب ندید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها