|

"روناک یونسی" خواست نیکول کیدمن بشه شبیه شِمر شد؛ وقتی وی را جَو میگیرد!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر از ایران رفته ای است که تا الان مدام رنگ موهاش مشکی بود اما با رنگ نارنجی که به سرش زد سوژه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

روناک یونسی بازیگر معروف ایرانی است که اولین بار او را در سریال "رستگاران" دیده ایم و نقش همسر واقعی اش را داشت. روناک یونسی تا به حال دو بار ازدواج کرده که شوهر اولش آقای علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود و روناک هم نقش خجسته زنِ وی را بازی کرد.

به گزارش«شایانیوز» اما این ازدواج طولی نکشید که به طلاق ختم شد و خانم بازیگر در سریالی دیگر با شوهر دومش آشنا شد و ازدواج کرد. البته روناک یونسی با همسر دوم خود در حال حاضر زندگی خوبی دارد و با وجود اینکه از وی بزرگتر است اما اختلاف سنی خانم بزرگتر از آقا، ظاهرا تاثیری در زندگی این زوج نداشته و اتفاق صاحب دو فرزند پسر نیز هستند.

اما روناک یونسی با همسرش آقای محسن میری چند سالی میشه که از ایران مهاجرت کرده و کانادا سکونت دارند. خانم بازیگر در اینستاگرام با هواداران و هم وطنانش در ارتباط است و تصاویر زیادی هم به اشتراک میگذارد که البته بیشترشون سلفی هستند و با کلی فیلتر و آرایش!

ronakyoonesi_1621450205

روناک یونسی شِمر میشود!

اما همونطور که دیدین روناک یونسی موهایی مشکی دارد و کلا از دسته خانم های است که خیلی به خودش میرسه!

وی به تازگی از فالووراش سوال کرد که به نظرتون چه تغییری ایجاد کردم و ظاهرا هم بیشتر آقایون درست جواب دادن. تغییر خانم بازیگر رنگ موهاش بود که همییییشه مشکی بود و حالا شبیه به آنشرلی با موهای قرمز شده!!! (مزاح)

البته که روناک خانم همچنان اعتماد به نفس کافی رو نداره و با فیلتر عکس گرفته و حسابی لباشو بزرگ کرد! نظرات در این پست متفاوت بود و یسری گفتن شبیه شمر شدی، بعضیا گفتن آنه شدی، برخی هم گفتن کلا بهت نمیاد و....

اما از اونجایی که خانم بازیگر برای بالا بردن کلاس کار کپشن رو انگلیسی نوشت یه نظر منطقی هم بود که گفته بود:

الان مخاطب شما کیه؟اگه ایرانیی فارسی بنویس بفهمیم چی میگی ،چند چندی با خودت خانم مونیکا بلوچی!

ronakyoonesi_1642296623

وقتی روناک با اینهمه کار زیبایی بازم اعتما به نفسش پایینه!

روناک یونسی در کانادا زندگی میکند و محدودیت در حجاب ندارد اما با این حال عکس هایی که میزاره اونقدرها هم بی حجاب مثل خانم صدف طاهریان نیست و اگر اونور آب اونجوری هم بچرخه حداقل تو فضای مجازی منتشرش نمیکنه.

ronakyoonesi_1624574392

اما خانم خانما علاقه بسیار زیادی به فیلتر های اینستایی داره و ظاهرا معتادشون شده چون هیچ عکسی بدون فیلتر پلنگی نمیزاره و با وجود عمل تزریق ژل و پیرسینگ و خلاصه قرتی بازی هایی که داره اما همچنان اعتماد به نفس کافی رو نداره و باید عکساش با ادیت باشن. ناگفته نماند با وجود اینکه خارج از کشور زندگی می کنه اما همچنان عادت ایرانی بودنش را دارد و آرایش های غلیظ زیادی می کند در صورتی که اونور بیشتر چهره ها ساده و بی ارایش هستند!

 ronakyoonesi_1602016879روناک با حجاب یا بی حجاب!

روناک خانوم زمانی که در ایران بود آنقدر خوب نقش بازی می کرد و که حتی مصاحبه ای از او بعد از اینکه نقش یک خانوم چادری را بازی کرده بود منتشر شد که گفته بود: من بعد از اینکه در این سریال نقش یک خانوم چادری را بازی کردم خیلی به چادر و حجاب علاقه مند شدم.

البته که بازیگران هر نوع نقشی را که بازی می کنند قرار نیست به همان شکل هم در واقعیت زندگی کنند اما وقتی مخاطبین هنرمندی را در اینستاگرام 180 درجه متفاوت از نقشش می بینند زیاد حس خوشایندی پیدا نمی کنند. 

روناک یونسی در ایران از حواشی بسیار کمی برخوردار بود اما با کشف حجاب یهویی اش جنجالی شد و با گذشت مدت کوتاهی دوباره با وجود مهاجرت اما چون زوج آرامی بودند از حرف و حدیث هایش کم شد.

Untitled (1)

روناک یونسی و همسر مدلش

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

ronakyoonesi_1584292732

ronakyoonesi_1592266662

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    حجاب عفت زنهاست. روناک یونسی چادر بهشون بیشتر میاد

  • مهسا ارسالی در

    خانم یونسی خیلی هم خوشگله خیییییلی

  • نسرین ارسالی در

    تو اروپا و آمریکا هم اینفلوئنس ها آرایش میکنن تو مجازی و عکس پست میکنن ،،اون مردم عادیشونن که آرایش نمیکنن وگرنه سلبریتی هاشون زیاد آرایش میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی قیافتون مصنوعی شده از این بیشتر خودتون رو دستکاری نکنین یه موقع پشیمون میشین

  • . ارسالی در

    ایش چقد زشته

  • پ ن 🌷 ارسالی در

    نظر من همینه واقعا چادر خیلی برازنده ش بود

  • مینا ارسالی در

    خیلی بد آرایش میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من واقعا زیبا ،جذاب و خوشتیپ هستید

  • مسیحه ارسالی در

    خانم روناک یونسی به خودت بیا وتوبه کن روزقیامت نزدیکست وفرصتی برای جبران نیست خدا خودش تو را آفریده پس بدان مث با صدم ثانیه میتونه تو را نابود کنه اعتماد به نفس داشته باش درسته سن شما از شوهرت بزرگتره نترس اگه واقعا شوهرت تو را دوس داشته باشه مث رئیس جمهور فرانسه که با یه پیرزن معلم ازدواج کرده با اینکه خود شوهرش زیباست اما عاشقانه زنش و دوس داره وحرف دیگران هیج تاثیری تو زندگیش نداشته پس تو هم خودت باش و نترس از حرف دیگران اگه شوهرت عاشقت باشه بدون آرایش و این جلف بازی و این بی حیای ها تو را دوس خواهد داشت میگن وقتی خدا می‌خواهد بنده هاش را هلاک کنه اول حیا را ازشون میگیره بعد خود به هلاکت خواهند افتاد وبعد مورد نفرت خواهند قرار گرفت

  • ساس ارسالی در

    ویییییبق خیلی زشته بد ترکیبه

  • بانو نجمه ارسالی در

    خوشگل شده شه😍

  • النا ارسالی در

    خوشگلن

  • مریم ارسالی در

    آخه روناک به گرده پای نیکول کیدمن میرسه با اون همه عمل وژل وبوتاکس بیشتر شبیه آدم فضایی ها شده

  • ناشناس ارسالی در

    گند زدی تو موهات رفت!!. ..

  • ضحا ارسالی در

    هر چقدر بیشتر دستکاری کنی بد تر میشین ...،

  • امید ارسالی در

    ای کاش یه روانپزشک شخصیت این آدم رو تحلیل میکرد که چه مشکلی داره.
    حداقل بقیه اینجوری نشن

  • فریبا ارسالی در

    آخه تورو،،چه به نیکول کیدمن اون خدا شکلش،خدادادیه،نه مثل تو۱۰تاعمل زیبایی،وکلی آرایش کردی،هیچوقت جغد قونمیشه،حالاهی،بره،عمل زیبایی،انجام،بده

  • ناشناس ارسالی در

    روناک یونسی چشات ابی بود چی شد چشات قرمز شد واقعا زن ها موجود عجیبی هستند

  • شانا ارسالی در

    از خودش خیلی راضیه

  • ناشناس ارسالی در

    از این زنیکه بد حجاب بیزارم با اون قیافه ... عقده ای ....

  • ناشناس ارسالی در

    یه سری ادمهای عقده این که دیگران هم ازشون الگومیگیرن.

  • فاطمه زهرا خان زاده ارسالی در

    برا خانم روناک شمر الگوست بخداااا

  • یاس ارسالی در

    هر روز باید یه چیز تازه ای واسه نمایش در آوردن خود داشته باشن،نفرین بر شما ک دیگه هیچی واستون مهم نیست

  • ای ارسالی در

    ایناایرانین؟ اگ اینامسلمون بودن وایرانی پس .....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی