|

هدیه لوکس و خوشگلی که "نیوشا ضیغمی" از آقای شوهرِ تاجر گرفت؛ یقه انقدر باز چرا!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل سینما در روز مار از همسر مایه دار و تاجرش دسته گلی بزرگ با رز های سفید هدیه گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل و معروفی می باشد که البته با چند عمل جراحی زیبایی به این چهره رسیده و همچنان هم در مطب های پزشکی در رفت و آمده! خانم بازیگر در هیچ یک از نقش هایی که تا به حال بازی کرده زشت نبوده و همیشه نقش دختری خوشگل رو داشته که شخصی هم عاشق و شیفتش میشه.

به گزارش«شایانیوز» البته که نیوشا ضیغمی خود نیز دارنده مرکز زیبایی هستش که انواع خدمات رو ارائه میدن. وی در حال حاشر در سینما کم کار شده اما در عوض در تبلیغات عجیب غریب اینستاگرامی بسیار فعال می باشد. وی در این برنامه بیش از 3.7 میلیون دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند و عده ای کاربر همیشه در صحنه هم او را مسخره می کنند و نظراتی منفی میگذارند!

از این ها که بگذریم از اونجایی که این روز ها در موارد مختلف چشم و هم چشمی بین خانم های سلبریتی زیاد شده در روز مادر و روز زن هم خیلی از هنرمندان از کادو های همسرشون رونمایی کردند که یک وقت کم نیاورند. نیوشا ضیغمی نیز به تازگی استوری منتشر کرد که بومرنگی از دسته گل بزرگ آقای شوهر بود که به مناسبت روز زن به خانم بازیگر دیه داده بود اونم یواشکی و نصفه شبی!

روی استوری پیج کاری همسر رو هم تگ کرد و این وسط خیلی ریز و مجلسی تبلیغی هم برای او شد. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی در کار تجارت نقره می باشد و وضع مالی خوبی دارد و حتی با سرمایه گذاری در فیلمی که نیوشا ضیغمی بازی کرده بود به او نزدیک شد و خواستگاری کرد!

newshazeighami_1639816436

نیوشا ضیغمی و همسر پولدارش سال هاست که ازدواج کرده اند و دختری به نام لنا نیز دارند. مدتی بود که خانم بازیگر هیچ عکسی از دخترش منتشر نمیکرد و حرف و حدیث هایی از زشت بودن دختر او گفته میشد که چون شبیه به قبل از عمل نیوشا شده و زشته به همین دلیل عکسی ازش نمیزارن!!!

بعد از انی گفته ها که به دور از انسانیت بود نیوشا ضیغمی تصاویری همراه با لنا منتشر کرد که اتفاقا خوشگل و بانمک هم بودند.

newshazeighami_1638644683

Untitled

نیوشا ضیغمی روز به روز ملوس تر ولی غیر طبیعی!

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب غریب است که قطعا در مقابل پول خوبی هم می گیرد. به گفته برخی کاربران این بازیگر زن حت با چندین عمل زیبایی هم که انجام داده بازم خوشگل نشده و فقط صورتش پفکی شده. ناگفته نماند خانم خانما خودش نیز کلینیک زیبایی دارد و باید هم دائما با صورتش خود وَر برود! وی به تازگی هم برای انجام تبلیغ به یک سالن خدمات ابرو رفته و همانطور که در ادامه مشاهده می کنید حسابی برای معرفی آن زبون می ریزد.

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران را هم می بینید که چقدر علاقه مند به خانم بازیگر هستند.

Untitled

اعتراف نیوشا ضیغمی به کراشِ مذکر در لایو!

نفیسه روشن یکی از فعال ترین های فضای مجازی است و نزدیک به 3 میلیون فالوور نیز دارد. نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن که بیشتر شبیه به شاخ‌های مجازی شده اند، در یک لایو شرکت کردند که البته در فیلم زیر تنها صحبت های نیوشا ضیغمی را در رابطه با کراش دوران جوانی اش مشاهده می کنید.

صحبت های خانم بازیگر

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر!

وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

نیوشا ضیغمی و خواهرش نیوشا ضیغمی و خواهرش

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها