|

"هانیه توسلی" با پای برهنه و دامن کوتاش به دَشت و بیابون زد؛ عجب لوکیشن جذابی!

hanieh tavassoli shayanews

هانیه توسلی باریگر جذاب که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اینبار به کویر گردی رفت و تصاویری هنر از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هانیه توسلی بازیگر محبوب و خوشگل ایرانی می باشد که در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و همیشه هم خوش درخشیده. خانم بازیگر طرفداران زیادی هم داره و در اینستاگرام بیش از 2 میلیون دنبال کننده داره که دوست دارش نیز هستند.

به گزارش«شایانیوز» هانیه توسلی از بایگران خانوم با استعدادی هستش که با تلاش خود توانست به اعتبار و جایگاه الانش برسه نه همانند برخی خانوم ها صرفا به دلیل زیبایی چهره و زن بودن!

هانیه توسلی از کم حاشیه ترین هنرمندان نیز می باشد که تصاویر زیای هم از خود در صفحه شخصی اش منتشر می کند. وی چهره ای نچرال و ناز دارد که با همیشه با کمی میکاپ آن را جذاب ت میکند. اما خانم بازیگر اهل گشت و گذار و طبیعت گردی هم هستش و به تازگی تصاوری از خود در کویر لوت منتشر کرد که مثل همیشه برای هنری شدن عکس و اینکه کسی شک نکنه و مثلا با حجاب هم باشه، پیراهنی بلند پوشید و با سربند و موهای باز تکمیلش کرد.

haniehtavassoli_1641925289

haniehtavassoli_1641930137

ناگفته نماند خوبه که همه خانوما انقدر اعتماد ه نفس کافی رو داشته باشن که مثل خانم توسلی بدون فیلتر و ارایش و هزار قر و فر امروزی عکس از خودشون بگیرن. خیلی ها هم هستند که به جای اینکه به پوستشون برسن جهت بهتر شدن، لوازم ارایش میگیرن تا مشکلات پوستیشونو بپوشونن!

و این تنها بین خانومای عادی نیست و حتی بین بازیگران هم بسیار دیده میشه.

haniehtavassoli_2748989790395532206_1565663262

علایق عجیب هانیه توسلی

هانیه توسلی هم جزء افرادی است که علاقه خیلی زیادی به گربه ها دارد بسیاری از عکس های اینستاگرامش با گربه هایش است البته گربه های خانوم بازیگر گرون و لاکچری نیستند و این نشان می دهد که عشق او به گربه ها واقعی است و برای پز و ادا نیست.

haniehtavassoli_1627469406

او در مصاحبه ای در مورد علاقه اش به گربه ها گفت: گربه در خانه ما خیلی مهم بود در زیرزمین یک کرسی قدیمی داشتیم که گربه‌ ها زیرش جمع می‌ شدند و زاد و ولد می‌ کردند شیشه زیرزمین شکسته بود و آنها راحت می‌ رفتند و می‌ آمدن ما هم به گربه‌ ها غذا می‌ دادیم و زندگی خوبی کنار ما داشتند.

من الان هم شش گربه دارم البته هیچ‌ کدام از آنها پرشین کت نیستند من گربه‌ های خیابانی را نگه می‌ دارم و از این کار لذت می برم. خانوم بازیگر اخیرا با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش از دلبرش رونمایی کرد او در کپشن پستش نوشته: به قول شاعر

خوشگل زیاد پیدا می شه تو‌ دنیا!

اما

اما یکیش خوشگل من نمی شه

haniehtavassoli_1640169240

تئار سانسورچی ندارد!

اما از این ها که بگذریم در کل سینما و به خصوص تئاتر برای بازیگران آنقدر راحت شده که هرگونه لباسی می پوشند و دیالوگ هایی ناجور را سانسور نمی کنند! در ادامه تصویری که از هانیه خانم توسلی منتشر شده را مشاهده می کنید که تیپ و ژستی نه چندان جالب دارد. این با نظرات مختلف کاربران همراه شد که برخی از آن ها نشو دنده ذهن بیمار کاربر است.

Untitled

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

پدرش مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود ، چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

moarefihonarmandirani_1469081440

خانوم بازیگر خوش چهره همچنان مجرد!

هانیه توسلی گویا تا به حال ازدواج نکرده است و همچنان مجرد است. او در آخرین گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در این مورد گفت: در سنین پایین خیلی به این فکر می کردم که ازدواج کنم و بچه دار شودم. اما الان ازدواج برای من پیچیده شده است و حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم. 

artistsfeet_1577374798

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی