|

شکل و شَمایل باورنکردنی "باران کوثری"؛ خانوم خانوما در عین سادگی جذاب و خفنه!

baran kosari shayanews

باران کوثری بازیگر معروف ایرانی است که در فیلم "بی همه چیز" ایفای نقش داشته و به تازگی هم در اکران مردمی این فیلم با ظاهری ساده شرکت نمود.

لینک کوتاه کپی شد

باران کوثری بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی است که ابتدا در سینما با بازی در فیلم "دایره زنگی" معروف شد. وی در آخرین کاری که بازی کرد و خیلی هم پرمخاطب شد سریال شبکه خانگی "ملکه گدایان" بود که نقش دختری گدا اما لات را به خوبی بازی کرد.

به گزارش«شایانیوز» باران کوثری از بی حاشیه ترین اما توانمند ترین هنرمندان سینماست که با استعدادش به شهرت رسید نه قرتی بازی و حاشیه! ناگفته نماند او از معدود بازیگرانی است چهره ای نچرال دارد و آنقدر اعتماد به نفسش بالاست که کیلو کیلو آرایش هم نمیکند.

از این ها که بگذریم باران کوثری به تازگی در فیلم "بی همه چیز" ایفای نقش داشته و در اکران مردی این فیلم نیز حضور داشت. خانم بازیگر در این مراسم با استایلی ساده و چهره ای بسیار ساده آمد که عده ای از کاربران کلی نظرات مثبت دادند برخی هم از اینهمه سادگی انتقاد کردند.

باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری

در ادامه گریم متفاوت باران کوثری را در این فیلم مشاهده می کنید.

باران کوثری

باران کوثری از بازیگرانی است که به مسائل سیاسی و اجتماعی اهمیت زیادی میدهد. وی از چهره های معروفی بود که در اعتراضات سال 88 شرکت نمود و فعالیتی سیاسی داشت و در نتیجه به مدت دو سال ممنوع الکار شد.

وی در اینستاگرام هیچ پیج شخصی ندارد و هر پیجی با نام این هنرمند دیده شود فیک و از طرفداران او می باشد.

باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد که از 6 سالگی وارد بازیگری شد و تجربه  منشی صحنه و طراح لباس را دارد.

باران کوثری

پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده و گزارشگر فوتبال و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردانی و فیلمنامه نویس است و تنها یک برادر بزرگتر از خود بنام تندیس دارد.

باران کوثری

شروع از 7 سالگی

بواسطه مادرش در سال 1370 وقتی تنها 6 سال داشت با فیلم "بهترین بابای دنیا" جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم نرگس به کارگردانی مادرش هم بازی کرد.

به این ترتیب بازیگری را تا مدت ها با فیلم های مادرش ادامه داد.

باران کوثری در بهترین بابای دنیا
باران کوثری در بهترین بابای دنیا

بعد از انتقادات به اینکه صرفا بخاطر مادرش در عرصه بازیگری حضور دارد با حضور در تئاتر آنسوی آینه سال 76 به کارگردانی آزیتا حاجیان توانایی هایش را اثبات کرد. 

در سال 1377 با سریال بگذار آقتاب برآید وارد تلویزیون شد و سال 1385 با سریال صاحبدال در نقش دنیا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بسیار دیده شد.

باران کوثری و سحر دولتشاهی
باران کوثری و سحر دولتشاهی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عادل ارسالی در

    افتخارات بازیگران ایرانی ابرویه ایرانو بردن خدا لعنتشون کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی