|

عکس دو نفره و ژست صمیمانه ​باران کوثری و آرمان درویش

baran kosari shayanews

باران کوثری در کنار آرمان درویش عکسی دو نفره منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

باران کوثری از بازیگران سرشناس و مطرح سینما و تلوزیون است که در حال حاظر دی سریال شبکه خانگی «ملکه گدایان» در نقش یک گدای لات بازی می کند.

به گزارش «شایانیوز» باران کوثری از بازیگران توانمند اما به دور از حاشیه است و حتی پیج شخصی اینستاگرام ندارد. باران کوثری از معدود بازیگران زن ایرانی است که چهره ای نچرال و بدون عمل زیبایی دارد. در ادامه عکسی جدید و دونفره از پشت صحنه ملکه گدایان همراه با آرمان درویش بازیگر نقش «البرز » مشاهده می کنید.

style__artist_1627378615

بیوگرافی باران کوثری:

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است ، باران کوثری دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی است . پدر باران کوثری جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال است و مادر باران کوثری رخشان بی اعتماد کارگردان معروف سینما است.

باران کوثری به همراه مادر و پدرش
باران کوثری به همراه مادر و پدرش

ممنوع التصویری باران کوثری

خانم کوثری طبق آنچه خود می گوید به دلیل مواضع سیاسی خود در سال 88 در حمایت از میرحسین موسوی از طرف تلویزیون ممنوع التصویر شد این ممنوعیت در سال 1391 موجب شد هنگام بازی در نمایش روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی او را با تهدید از بازی و رفتن روی صحنه منع کردند او در نهایت بخاطر این ماجرا علاوه بر ممنوع التصویری دو سال ممنوع الکار شد.

باران کوثری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها