|

وقتی یه بازیگر ایرانی میره دُبی؛ از شما بعیده آخه "پاشنه بلند با پای لُخت" تو برف؟!

shahrzad kamalzadeh shayanews

شهرزاد کمال زاده بازیگری ارام و دوست داشتنی است که به دبی رفته و با عکس های خوشگلش در حال زخمی کردن اینستاگرام می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شهرزاد کمال زاده بازیگر آرام و جوان ایرانی است که همیشه در فیلم و سریال هایی نه چندان خفن بازی کرده اما با این وجود شهرت خود را پیدا کرده و همواره بی حاشیه بوده است.

به گزارش«شایانیوز» شهرزاد کمال زاده که به تازگی در گاندو ایفای نقش داشت مدتی می شود که ظاهرا به جمع شاخ های مجازی پیوسته و در قاب تلویزیون بازی جدیدی در راه ندارد. این بازیگر زیبا در اربعین همراه با نفیسه روشن به سفر کربلا رفته بود اما چون همانطور که گفتیم به دور از حاشیه بود دقیقا برعکس خانم روشن پشت سرش حرف و حدیثی رخ نداد اما حالا در چند وقت اخیر تیپ و استایل هایی از او دیده میشه که کاربرانو به یاد کربلا رفتنش میندازه و واضح تر بگیم که خانم بازیگرو از این طریق مسخره می کنند.

شهرزاد کمال زاده چند روزی می شود که به سفر دبی رفته و تصاویری قرتی طور از خود منتشر کرده است اما در آخرین پستی که گذاشت جالب بود با صندل پاشنه بلند و شومیزی کوتاه در دکور کریسمسی و برفی عکس انداخته بود که همین موضوع باعث سوژه کردن خانم خانم توسط کاربران شد.

شهرزاد کمال زاده

خانم بازیگر، ورزشکار خفن

شهرزاد کمال زاده چند روز پیش هم با انتشار تصاویر خود خبر از مسابقات دو استقامت داد که احتمالا نفر اول هم شده.

وی در کپشن تصاویر پایین نوشت:

امروز مسابقات دو استقامت جایزه بزرگ جام‌شهدای سلامت

با تشکر از محمد جعفر مرادی قهرمان ملی دو و میدانی برای برگزاری مسابقات

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

استایل چشمگیر شهرزاد

شهرزاد کمال زاده علاوه بر دنیای بازیگری در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می کند. وی به گفته خودش چهره ای نچرال دارد که با این وجود جذاب و خوشگل است.

اما از تیپ های که در گفته بودیم جدیدا قرتی شده و حاشیه ساز میشه استایل شهرزاد خانم در جشن حافظ بود که از خاص ترین پوشش ها محسوب میشد.

البته خیلی ها تیپ شهرزاد را نپسندیدند چون شلوغ بود اما از آنجایی که شهرزاد کمال زاده طرفداران خود را دارد خیلی ها هم از او تعریف و تمجید کردند و خلاصه تیپ خانم خانما آنقدری تو چشم بود که حاشیه ساز شود. در ادامه مشاهده می کنید.

شهرزاد کمال زاده

بغض شهرزاد کمال زاده روی آنتن زنده

شهرزاد کمال زاده در برنامه ای تلویزیونی صحبت هایی درباره کم کار بودنش داشت. وی در این ویدئو با بغض می گوید چون جراحی زیبایی نکرده نقش درست و حسابی به او نمی دادند!

 خیلی عجیب است که نه تنها در سینما بلکه در صدا و سیما هم اگر زن عمل زیبایی نکرده باشد نقش جذاب به او ندهند. ببینید شهرزاد کمال زاده چه می گوید.

اما شاید از دلایلی که بازیگری مثل شهرزاد کمال زاده کم کار شده، شلوغ نبودن و حاشیه ساز نبودن ذات و شخصیت اوست که همانند بازیگرانی مثل سحر قریشی نبوده تا بتواند با خیلی از موارد و ارتباط با عوامل خود را جا کند و پولساز شود و این نشون دهنده داف دوستی و یا پارتی بازی کارگردانان سینمای ماست!

شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده متولد 7 فروردین 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که حامی حیوانات بوده و عضو تیم فوتبال هنرمندان است.

خانم بازیگر در سال 1391 با سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی در نقش بهاره شناخته شد و یکسال بعد در سریال بچه های نسبتا بد هم درخشید. ایشان در کنار بازیگری در چند سال اخیر بعنوان منشی صحنه و دستیار کارگردانی هم کار کرده است.

شهرزاد کمال زاده.

شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی مسخره است وشرم آور

  • عبداللهی ارسالی در

    حجاب ظاهری بدون حجاب باطنی و عقل و اعتقاد ات صحیح؛میشود هنرمندنماهای فعلی.

  • معید ارسالی در

    به تو چه طرف چیکار میکنه؟ به ما چه؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی