|

"الناز حبیبی" تو یه لوکیشن شاخ البته بی روسری؛ خانومی فقط یه قهوه دِبش کم داری!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی با انتشار عکسی جالب البته بدون روسری صفحه اینستاگرام خود را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

الناز حبیبی جزو بازیگران خوش چهره و جذاب سینما و تلویزیون است که ابتدا با سریال "تا ثریا" شناخته شد اما آنقدر ها تو چشم نبود تا اینکه در سریال طنز "دردسرهای عظیم" با جواد عزتی هم بازی شد و به شهرت رسید.

به گزارش «شایانیوز» الناز حبیبی چون جثه ای ریز و بیبی فیس دارد به کوچولوی سینما معروف است. وی از فعالین اینستاگرام می باشد و حدود 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد البته الناز خانوم همانند بهاره رهنما و سحر قریشی خیلی اهل حاشیه سازی نیست.

الناز خانم در فیلم "رماتیسم عماد و طوبا" که این روزها در حال اکران است هم ایفای نقش داشته کرده است. الناز خانم به استایل و پوشش خود اهمیت زیادی می دهد. او به تازگی تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان از آن دارد که خانوم بازیگر خیلی در قید و بند حجاب نیست.

elnazhabibi67_1639846484

الناز خانوم همان طور که در عکس مشاهده می کنید روسری به سر ندارد و سعی کرده فقط با یک کلاه بخشی از موهای خود را بپوشاند. البته ذکر این نکته هم شاید جالب باشد که همه بستگان و خانواده الناز حبیبی ساکن اروپا هستند و او هم بزرگ شده خارج است و احتمالاً خلق و خوی اروپایی دارد.

البته الناز حبیبی معمولا در مراسمات با تیپ و استایل هایی ناز و شیک ظاهر می شود و مثل خیلی ها رنگ و وارنگ الکی و یا زیاد نامتعارف نمی پوشد و سعی بر میانه روی دارد.

bazigaran.zan.ir_1639393822

تبلیغ ریز و یواشکی الناز خانوم تو اینتساگرام

اما از این ها که بگذریم این روز ها در اینستاگرام خانم های بازیگر کسب درآمد آنچنانی را از طریق تبلیغات خوب یاد گرفته اند. الناز خانم هم از قافله عقب نمانده و خیلی زیرپوستی و شیک تبلیغاتش را انجام می دهد. در ادامه تصویر این بازیگر جوان را مشاهده می کنید که در کپشنش پیج عینک را تگ کرده است!

elnazhabibi67_1636370086

همان طور که گفتیم الناز خانوم خیلی ریز و زیرپوستی تبلیغ می کند. اخیراً هم تصاویری از خود در کنار آرایشگر پلنگش استوری کرد و با ریخن موهای بلوند و هایلایت شده اش تبلیغی درشت انجام داد. تبلیغ و کسب درآمد از این روش در میان خانم های بازیگر بسیااار زیاد شده که اتفاقا برای هر دو طرف سود خوبی هم دارد.

مورد دیگری که وجود دارد برای اعتماد مردم، صمیمیتی است که مثلا خانم بازیگر با آرایشگرش دارد و اینگونه نشان میدهند که فلان آرایشگر یا مزون کارش عالی است!

Untitled+(2)

الناز خانوم نوازنده هم شد!

الناز حبیبی علاوه بر بازیگری مدتی است که شروع به نوازندگی هم کرده. خانوم بازیگر به مناسبت تولدش ویدیویی منتشر کرد که مشغول نواختن ساز ویولنسل است.

این خانم بازیگر با انتشار ویدئوی فوق در اینستاگرام نوشت: "ممنونم از تک تکِ عزیزانى که به یادم بودند و با تبریک هاى زیباشون تولد امسالم رو برام به یادماندنى کردند. امیدوارم شایسته محبت و لطفِ همه ى هوادارانِ نازنینم باشم. با تشکرِ ویژه از مربى نازنین (هستی سپاسی) و همیشه همراه،که در این یک سال کنارم بود و نواختنِ این سازِ دل انگیز و گوش نواز رو به من یاد داد.هستى جانم ممنونم ازت"

نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

در ابتدای متن اشاره کردیم که خانم حبیبی خیلی اهل حاشیه نیست اما یک اظهارنظر عجیب از الناز حبیبی منتشر شده که در نوع خود عجیب بود.

الناز مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

خانم الناز حبیبی عزیز گویا سکس تراپیست هستند و در مسائل جنسی کارشناسی می کنند، جایی گفته بود که تمام خانواده اش در کشور سوئد زندگی می کنند، شاید در کشور سوئد چنین مسائلی آزاد است و با فرهنگ مردمانش ممکن است همسو باشد اما اینجا ایران است، کشوری با اصل و نسب ، رگ و ریشه دار که با دین اسلام عجین شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ستاره ارسالی در

    بلد نیستی مگه مجبوری ساز بزنی نزن فدات شم نزن گوش کن

  • محمدرضابراتی ارسالی در

    یاعلی

  • پرنسا ارسالی در

    عالی زد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی